آموزش گام به گام برای دستیابی به ظاهر

دم اسبی صاف – این سبکی است که سال ها در همه و همه جا دیده ایم. با این حال، با محبوبیت Clean Girl Look و تمایل ما برای کار در خانه برای گزینه‌های آسان و شیک، این مدل موهای ما تبدیل شده است. دم اسبی صاف و صاف ساده است و برای هر کسی کار می کند، به خصوص اگر می خواهید یک لیفت فوری صورت که ساختار استخوان شما را برجسته کند. بنابراین، اگر همیشه می‌خواستید بدانید چگونه این کار را انجام دهید، به خواندن ادامه دهید. ما آموزش گام به گام شما را در اینجا داریم که توسط آرایشگر هانا زهنر انجام شده است. (و حدس بزنید چه چیزی؟ ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.)

محصولات مورد نیاز برای ایجاد دم اسبی پشت صاف

برای ایجاد دم اسبی صاف رویاهای خود، به چند وسیله اولیه نیاز دارید (آنقدر ابتدایی که ممکن است از قبل آنها را در کابینت دارویی خود داشته باشید!). توصیه های هانا را در زیر برای محصولات او که استایل شما را ثابت نگه می دارد، ببینید.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

چگونه یک دم اسبی پشت صاف را مدل دهیم

1. با موهای برس کشیده شروع کنید. اگر موهایتان یک یا دو روزه است نگران نباشید. موهای کثیف برای این مدل عالی است.

2. از طرف خودت تصمیم بگیر برای این ظاهر، قسمت میانی یا کناری بهترین کار را دارد.

3. کرم حالت دهنده خود را بمالید. قبل از صاف کردن ریشه به سمت جایی که پونی قرار خواهد گرفت، مقدار کمی کرم حالت دهنده را در دستان خود بمالید. به یاد داشته باشید: محصول بیشتر به معنای ظاهری شیک تر و شیک تر است. مقدار کمی از محصول طبیعی‌تر و نرم‌تر به نظر می‌رسد – این می‌تواند برای ظاهری روزمره بهتر عمل کند. با کمی محصول شروع کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

4. موها را صاف و جمع کنید. با استفاده از برس موی خود، شروع به صاف کردن و جمع کردن موها کنید. شما می توانید در بالا، پایین یا وسط راه جمع کنید.

5. پونی خود را ایمن کنید کش خود را دور دم اسبی خود بپیچید تا استایل خود را در جای خود محکم کنید. می توانید الاستیک مشکی را قابل مشاهده بگذارید یا پونی خود را با مقدار کمی مو از قسمت زیرین دم اسبی خود بپیچید تا ظاهری براق تر داشته باشید.

ظاهر را تمام کنید. برای صاف کردن موهای کودک، با یک برس مو و مقدار کمی محصول کرم حالت دهنده یا اسپری مو به عقب برگردید.

نکاتی برای اینکه ظاهر را از آن خود کنید

  • آن را ببافید. هنگامی که دم اسبی در جای خود قرار گرفت، کمی کرم حالت دهنده را در طول دم اسبی خود بمالید. موها را تا انتهای پونی به صورت بافته بپیچید. با کش محکم کنید.
  • پونی را فر کنید. در حالی که ریشه صاف باقی می ماند، اضافه کردن حجم اضافی به اسب خود می تواند سرگرم کننده باشد. هنگامی که دم اسبی محکم شد و در جای خود قرار گرفت، بخش هایی از دم اسبی خود را دور یک اتو فر بپیچید. به آرامی برس بزنید.
  • آن را فوق العاده نرم کنید. اگر می‌خواهید ظاهری فوق‌العاده صاف و نگه‌دارنده در تمام طول روز داشته باشید، از یک کرم حالت دهنده سنگین‌تر مانند Ouai Matte Pomade استفاده کنید و همانطور که در پونی خود صاف می‌شوید، ریشه‌ها را به کار ببرید. در مرحله بعد، هنگامی که موهایتان جمع و محکم شد، اتوی خود را بیرون بیاورید و موهای دم اسبی خود را به صورت چند قسمتی صاف کنید.
  • به شکل نان بپیچید. از پونی محکم خود شروع کنید، در حالی که موها را به صورت موی پیچانده اید، بچرخانید. با یک کش دیگر و پین های بابی محکم کنید.
  • ظاهر را اکسسوری کنید. با لوازم جانبی مروارید چسبیده یا روکش اسبی، جزئیات جالبی را به دم اسبی صاف پشت خود اضافه کنید.

دم اسبی پشت صاف: نکات و ترفندها

دوبرابر کن. اگر موهای ضخیم تر و سنگین تری دارید، به جای اینکه یک کش را دور تمام موهای خود بپیچید، از دو کش استفاده کنید. این امکان پشتیبانی بیشتر و بلند کردن اسب شما را فراهم می کند. در حالی که قسمت بالایی را از مسیر جدا نگه دارید، نیمه پایینی را به صورت یک پونی صاف کنید. آن پونی و موهایی را که روی آن رها کرده اید جمع کنید و دستورالعمل های بالا را دنبال کنید تا رویه صاف شود. کش دوم را دور تمام موهای خود بپیچید و نزدیک سر خود ببندید.

اسپری مو را به صورت استراتژیک بمالید. معمولا موهای کثیف یا کمی کرم حالت دهنده کافی است. با این حال، اگر تعداد زیادی موی کودک دارید، یک اسپری مو در ناحیه مشکل دار انجام دهید. با استفاده از برس یا شانه موی خود، قبل از اینکه اسپری مو خشک شود، به سرعت موها را صاف کنید.

از قسمت طبیعی خود استفاده کنید. از آنجایی که این ظاهر شیک‌تری دارد، معمولاً بهتر است با هر قسمتی که قبلاً در حال انجام است کار کنید. تغییر قسمت با موهای خشک می تواند باعث برآمدگی های بدبو شود – آخرین چیزی که با یک پونی براق می خواهید. چه قسمت میانی باشد، چه کمی خارج از مرکز، یا یک قسمت جانبی، این ظاهر با هر چیزی که دارید کار می کند.

درخشش اضافی ایجاد کنید. برای درخشندگی بیشتر، از یک ژل حالت دهنده با ماندگاری بالاتر استفاده کنید یا استایل را با اسپری براق کننده مانند اسپری براق کننده کنرا به پایان برسانید.

این پست در ابتدا در 14 سپتامبر 2016 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.