آیا قهوه لاته دکتر بیز برای رفلاکس معده مناسب است

گانودرما لاته چیست؟

همانطور که گفته  در سایت آریوکالا شد، یکی از بهترین راه های درمان گانودرما نوشیدن آن با نوشیدنی های گرم است. یکی از بهترین نوشیدنی های گرمی که می توانید با این قارچ ها بنوشید قهوه است. لاته قارچ گانودرما قهوه ای است که علاوه بر پودر قهوه حاوی پودر گانودرما بوده و به نسبت های مناسبی وجود دارد که طعم قهوه را تغییر نمی دهد. گانودرما لاته امروزه به دلیل خواص کشف شده این دو گیاه اعم از دانه قهوه و قارچ گانودرما بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های زیادی در این زمینه قهوه لاته گانودرما را با پودر قارچ گانودرما تولید و عرضه می کنند.

 

یکی از برندهای معروف و پرطرفدار در ایران برند بیز و دکتر بیز گانودرما لاته یکی از محصولات خاص و معروف این برند می باشد.

 

ویژگی های قهوه فوری لاته گانودرما

یکی از مهمترین معیارهایی که در مصرف هر نوع غذایی به دنبال آن هستیم، خواص آن ماده است و در صورت مفید بودن از آن استفاده می کنیم. تقریباً همه ما از خواص و مصرف قهوه می دانیم و یکی از توصیه هایی که برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی توصیه می شود، مصرف حداقل یک فنجان گانودرما لاته فوری در روز است. علاوه بر این، از آنجایی که حاوی کافئین و سایر مواد مغذی است، در جوانسازی و حفظ سلامت پوست بسیار موثر است و اثر چربی سوزی آن بر کسی پوشیده نیست. در قسمت قبل به خواص گانودرما نیز پرداخته شد و با آن ها آشنا شدیم که در واقع تنها قسمت کوچکی از خواص این گیاه بود. در ادامه به ویژگی های گانودرما با کافه لاته خواهیم پرداخت.

قهوه لاته قارچ گانودرما و خواص قهوه گانودرما و شیر خشک

درخت قهوه بومی مناطق استوایی قاره آمریکا و آسیای جنوب شرقی است. دانه های این گیاه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های دنیا را تولید می کند که می توان آن را چای دانست. امروزه علاوه بر قهوه خالص، ترکیبات مختلفی از آن در انواع مختلفی ارائه می شود که می تواند هر سلیقه ای را راضی کند.

 

Caffè e latte یک ترکیب خوشمزه قهوه است که از جوشاندن قهوه اسپرسو با شیر و پوشاندن آن با کف شیر تهیه می شود. مقدار شیر مصرفی در تهیه لاته بیشتر از کاپوچینو است.

ترکیبات قهوه موکا گانودرمای فوری

مواد تشکیل دهنده موکا گانودرما شامل پودر کاکائو (کاکائو، کاکائو مخصوص تخمیر شده)، پودر قهوه عربیکا، پودر گانودرما، پودر قند، لوسیدوم و شیرخشک بدون چربی می باشد. ترکیبات قهوه موکا گانودرما با بهترین کیفیت و بهره مندی از تکنولوژی روز تهیه و تولید می شود و بدون محدودیت برای بیماری های خاص مورد استفاده قرار می گیرد. گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه است که متابولیسم بدن را متعادل می کند. به نوعی می توان گفت قارچ گانودرما لوسیدوم سالهاست که در ژاپن و چین در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و در عصر جدید با بهره برداری از محصولات آن از تمامی فواید و خواص بی نظیر آن برخوردار خواهند شد.