آیا VTubers آینده ایجاد محتوای ویدیویی است؟

آیا VTubers آینده ایجاد محتوای ویدیویی است؟

اگر روندهای بازاریابی ویدیویی را دنبال کنید ، ممکن است متوجه افزایش ویدیوهای متحرک با بازی آواتارهای سبک انیمیشن شده باشید. این محتوا توسط VTubers ایجاد شده است ، و طوفان ایجاد محتوا می کند.

برترین VTubers میلیون ها دنبال کننده دارند و صدها هزار دلار در ماه درآمد دارند.

به گفته کارشناسان ، این صنعت رو به افزایش است. HyperSense به اشتراک گذاشت که تعداد کل مشترکان VTuber در سال 2019 28 درصد افزایش یافته است ، در حالی که کل بازدید از محتوای Vtuber 99 درصد افزایش یافته است.

در نگاه اول ، این ممکن است یک روند جدی به نظر نرسد. با این حال ، بازاریابان و مارک هایی مانند Mattel و KFC از یوتیوب های مجازی برای جلب مشارکت جدی استفاده می کنند.

VTubers دقیقاً چیست و چرا باید به آن اهمیت دهید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید تا Vtuber شوید یا از این روند جدید برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنید.

VTubers چیست؟

VTubers (مخفف یوتیوب های مجازی) سازندگان محتوا هستند که به جای شباهت ظاهری از آواتارهای متحرک استفاده می کنند و موشن گرافیک را در فیلم های خود متوقف می کنند. مانند اکثر وبلاگ نویسان ، آنها با دوربین صحبت می کنند و نظرات خود را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات و محصولات به اشتراک می گذارند.

برخی از برترین یوتیوب های مجازی عبارتند از Kaguya Luna ، Kizuna AI ، The Omega Sisters و Kiryu Coco.

این روند در سالهای اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و تولیدکنندگان برتر محتوا میلیون ها دلار درآمد دارند. به عنوان مثال ، VTuber Kiryu Coco تقریباً 134،000 دلار در ماه درآمد دارد.

VTubers چه می کند؟

VTubers از شباهت های متحرک برای به اشتراک گذاشتن موزیک ویدیوها ، نکات بازی ، نمایش ، پخش مستقیم و حتی تبلیغات محصول استفاده می کند. بسیاری از آواتارهای مدل مانگا استفاده می کنند ، اغلب با چشم های بزرگ ، دهان کوچک و رنگ موهای درخشان. علیرغم متحرک بودن ، آواتارها اغلب به طرز چشمگیری شبیه زندگی هستند.

در اینجا نمونه ای از یکی از VTubers های اصلی ، Kizuna AI را مشاهده می کنید.

در حالی که شخصیت ، صدا و شباهت ظاهری بر اساس خالق متفاوت است ، بیشتر آنها شخصیتهای پرانرژی ، سرگرم کننده و متحرک هستند.

VTubers ، مانند دیگر کاربران YouTube ، طیف گسترده ای از محتوا را ایجاد می کنند. برخی بازی های ویدئویی انجام می دهند ، لباس می پوشند ، نظرات خود را در مورد شرایط سیاسی به اشتراک می گذارند ، فیلم ها را مرور می کنند ، یا حتی موزیک ویدیوهای خود را منتشر می کنند.

بسیاری نیز برای تبلیغ محصولات و خدمات با مارک ها همکاری می کنند.

تاریخچه VTubers

در سال 2011 ، یوتیوبر ژاپنی Ami Yamato یک نماد سه بعدی ایجاد کرد تا احساسات خود را درباره بازگشت به لندن پس از گذراندن چندین سال در توکیو به اشتراک بگذارد. نماد او نسبت به نسخه های انیمه ای که بسیاری از VTubers استفاده می کنند کمی ضعیف تر است ، اما نماد او تحت تأثیر فرهنگ ژاپنی و رمان های گرافیکی است.

در حالی که آن ویدئوی اول بیشتر به عنوان مجله بود ، ویدئوهای بعدی زاویه طنز بیشتری به خود می گیرند. به عنوان مثال ، امی خود را در یک تاریخ کور با ماندالور در جهان جنگ ستارگان تصور می کند ، یا با گودزیلا مصاحبه می کند.

در سال 2016 ، کانال هوش مصنوعی Kizuna راه اندازی شد و بیش از 4 میلیون مشترک داشت. بر خلاف آمی یاماتو ، هوش مصنوعی Kizuna یک هوش مصنوعی کاملاً مشهور و کاملاً مستقل است. این کانال در ابتدا توسط شرکت Activ8 اداره می شد ، که بعداً یک شرکت کامل برای مدیریت شخصیت ایجاد کرد و چندین نسخه spin-off ایجاد کرد.

از آن زمان ، صدها آواتار مجازی دیگر کانال هایی راه اندازی کرده اند ، از جمله افراد مشهور جنجالی YouTube ، مانند Pewdiepie.

الزامات فنی VTuber

ساخت ویدئوهای Vtuber ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما به لطف پیشرفت در فناوری و نرم افزارهای دیجیتال ، این قالب به طور فزاینده ای در دسترس قرار می گیرد.

در اینجا خلاصه ای از فناوری مورد نیاز برای تبدیل شدن به VTuber آورده شده است. ممکن است لوازم جانبی اضافی مانند میکروفون یا نگهدارنده تلفن را بخواهید ، اما این وسایل ضروری نیستند.

  • وبکم: در حالت ایده آل ، شما نیاز به یک وب کم با کیفیت بالا دارید ، نه فقط یک دوربین لپ تاپ. با این حال ، با پیشرفت فناوری دوربین ، ممکن است بتوانید از یک وب کم استاندارد داخلی استفاده کنید.
  • میکروفون: برای اطمینان از صدایی با کیفیت از میکروفون جداگانه استفاده کنید. Blue Yeti و Hyper Ex هر دو میکروفون های سطح بالا را با قیمت کمتر از 200 دلار به فروش می رسانند.
  • تلفن همراه: اگر قصد ضبط ویدئو یا ویرایش در حال حرکت را دارید ، می خواهید یک تلفن هوشمند با دوربین با کیفیت بالا و قابلیت ضبط داشته باشید. متناوبا ، می توانید به تنظیمات خانه خود اعتماد کنید و این الزام را رد کنید.
  • نرم افزار ایجاد آواتار: این نرم افزار ویرایش است که فیلم های ضبط شده شما را به یک انیمیشن تبدیل می کند. سیستم عامل های مختلف طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند ، از جمله میانبرها برای حالات خاص صورت ، ضبط حرکت ، تنظیمات پس زمینه و موارد دیگر. گزینه های محبوب عبارتند از VDraw ، VSeeFace و VMagicMirror.

در حالی که می توانید صدها دلار (یا حتی هزاران دلار) برای فناوری پیشرفته هزینه کنید ، ممکن است بتوانید از دوربین و رایانه ای که در حال حاضر دارید استفاده کنید.

قبل از صرف هزینه زیاد برای فناوری جدید ، نرم افزار ایجاد آواتار رایگان را با تنظیمات فعلی خود امتحان کنید و نحوه عملکرد آن را ببینید. با نحوه عملکرد نرم افزار احساس خواهید کرد و همیشه می توانید بعداً آن را ارتقا دهید.

بازاریابان چگونه می توانند از VTubers استفاده کنند؟

بازاریابان می توانند از سازندگان VTube به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی تأثیرگذار خود استفاده کنند. اگرچه شخصیت ها متحرک هستند ، سازندگان اغلب هزاران یا حتی میلیون ها دنبال کننده دارند. از آن دسته از مخاطبان زیاد می توان برای تبلیغ موسیقی ، خطوط مد ، فیلم ها و حتی افزایش گردشگری استفاده کرد.

به عنوان مثال ، هوش مصنوعی محبوب VTuber Kizuna با سازمان ملی گردشگری ژاپن (JNTO) برای تبلیغ کمپین “بیا به ژاپن” با هدف جذب گردشگران آمریکایی به ژاپن همکاری کرد.

نمونه vtuber ایجاد محتوا

در اینجا چند روش دیگر برای استفاده از VTubers در بازاریابی آورده شده است:

  • با یک VTuber محبوب برای بررسی محصول یا نرم افزار خود شریک شوید: این برای بازی ها ، پوشاک و سایر محصولاتی که مخاطبین جوان را هدف قرار می دهند ایده آل است.
  • پرداخت کنید تا یک VTuber نشان خود را در جریان خود نشان دهد: به عنوان مثال ، روی پیراهن ، لیوان قهوه یا حتی در پس زمینه.
  • با نماد شخصی خود با یک VTuber شناخته شده شریک شوید: VTuber Subaru محبوب (نه شرکت خودروسازی) از اشتراک گذاری مجدد خود در توییتر KFC هیجان خود را به اشتراک گذاشت. در حالی که ممکن است از این ویدیو حمایت مالی نشده باشد ، اما برای برند نام تجاری افزایش یافته است:

چگونه مشاغل می توانند از VTubers استفاده کنند؟

مشاغل می توانند به طرق مختلف از سازندگان مجازی YouTube استفاده کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند از طریق بازاریابی تأثیرگذار ، یک آواتار مارک یا شریک با سازندگان محبوب ایجاد کنند.

ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما کار می کند.

در واقع ، یکی از محبوب ترین یوتیوبرهای مجازی در جهان نماد KFC است:

برترین vtubers در جهان 2020

علاوه بر بازاریابی ، مشاغل می توانند از روشهای دیگر VTubers استفاده کنند. در اینجا چند ایده برای بررسی وجود دارد:

  • با استفاده از نماد ویدئوهای کمک سرگرم کننده یا عجیب ایجاد کنید.
  • تحریک نظرات مشتریان.
  • از آواتارها برای کارمندان خود برای ایجاد ویدئوهای پشت صحنه استفاده کنید.
  • کلیپ های کوتاهی برای استفاده در تبلیغات تلویزیونی یا رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.
  • وبینار را با نماد VTuber خود ضبط کنید.
  • فیلم های خرید ایجاد کنید تا محصول خود را در یک محیط مجازی به نمایش بگذارید.

VTubers به ​​عنوان یک تجارت می تواند به شما در برقراری ارتباط با مخاطبان جوان کمک کند. با این حال ، فکر نکنید فقط به محتوای بازاریابی محدود شده اید. استفاده از فناوری VTuber می تواند هر نوع محتوایی را که ایجاد می کنید سرگرم کننده تر کند.

نحوه تبدیل شدن به یک VTuber

با توجه به تبدیل شدن به VTuber؟ شاید تعجب کنید که بدانید برای شروع به تولید محتوا به چیزهای زیادی احتیاج ندارید. در اینجا یک فرآیند گام به گام برای تبدیل شدن به VTuber وجود دارد.

  1. فناوری خود را تنظیم کنید: مطمئن شوید که یک دوربین ، میکروفون و رایانه با کیفیت برای ضبط و ویرایش فیلم های خود دارید. شما نیازی به سرمایه گذاری هزاران دلار ندارید. اگر می توانید ، با آنچه دارید شروع کنید و سپس با یادگیری بیشتر روی تجهیزات ویدئویی بهتر سرمایه گذاری کنید.
  2. یک نرم افزار آواتار را انتخاب کنید: ده ها سیستم عامل نرم افزاری موجود است ، بنابراین توصیه می کنم قبل از استفاده از یکی از آنها ، چند مورد را آزمایش کنید. برخی از پلتفرم های محبوب تر که باید در نظر گرفته شوند VRChat ، Wakaru و PrprLive هستند. بسیاری از این نسخه ها رایگان ارائه می دهند ، اگرچه ممکن است برای ویژگی های پیشرفته هزینه بپردازید.
  3. آواتار خود را ایجاد کنید: یکی از جالب ترین قسمت های تبدیل شدن به VTuber ایجاد نماد شما است. با استفاده از نرم افزار آواتار ، می توانید آواتار خود را از ابتدا ایجاد کنید یا از نمونه آواتار استفاده کنید و رنگ پوست ، چشم ها ، مژه ها و غیره را تغییر دهید هنگام طراحی آواتار خود ، به هدف بلند مدت محتوای VTube خود فکر کنید. آیا نوجوانان ، بزرگسالان یا حتی کاربران حرفه ای نرم افزار را هدف قرار می دهید؟ اطمینان حاصل کنید که نماد شما برای مخاطبین هدف شما جذاب است. به یاد داشته باشید ، اصلاً لازم نیست شبیه شما باشد.
ایجاد نمونه آواتار vtuber
  1. کانال خود را تنظیم کنید: خلاقیت VTube خود را کجا به اشتراک می گذارید؟ در حالی که بیشتر محتوای VTube در YouTube است ، می توانید فیلم ها را در وب سایت خود ، Instagram ، TikTok یا سایر بسترهای رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بارگذاری و میزبانی ویدئوها در YouTube را در نظر بگیرید ، سپس آن پیوندها را در سیستم عامل های دیگر به اشتراک بگذارید. اگر مسیری که طی می کنید ، کانال YouTube خود را بهینه کنید.
  2. ایجاد تقویم محتوا: هنگامی که نماد خود را ایجاد کردید و کانال خود را راه اندازی کردید ، تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی ایجاد خواهید کرد. در حالی که نیازی به ارسال محتوای جدید در هر روز ندارید ، باید مرتباً پست کنید. در مورد چه چیزی صحبت خواهید کرد؟ آیا با متخصصان مصاحبه می کنید ، بازی های ویدئویی انجام می دهید یا افکار خود را در مورد اخبار صنعت به اشتراک می گذارید؟ هنگام طراحی تقویم محتوایی خود ، اهداف بازاریابی خود را در نظر بگیرید.
  3. اولین فیلم خود را ضبط کنید: اکنون زمان درخشش شماست. اولین ویدئوی خود را ضبط کنید ، آن را در نرم افزار آواتار خود به نماد خود تبدیل کنید و ویدیوی خود را به صورت زنده ارسال کنید. انتظار موفقیت یک شبه نداشته باشید ؛ ایجاد موارد زیر در YouTube ممکن است ماه ها به طول انجامد.

سوالات متداول VTuber

هزینه تبدیل شدن به VTuber چقدر است؟

اگر از قبل رایانه یا تلفن هوشمند دارید ، تبدیل شدن به VTuber تقریباً هیچ هزینه ای ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر یا تلفن هوشمند و نرم افزار ایجاد آواتار است. چندین گزینه نرم افزاری رایگان یا رایگان برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد.

درآمد VTubers چقدر است؟

مانند یوتیوبرهای معمولی ، مقدار VTubers می تواند به شدت متفاوت باشد. پردرآمدترین سازندگان سالانه بیش از 4.8 میلیون دلار تنها در Super Chats درآمد دارند.

برخی از VTubers محبوب چه کسانی هستند؟

برخی از محبوب ترین VTubers عبارتند از Kizuna AI ، Yousa ، Lil Miquela ، KFC ، AI Games و Momo.

آیا VTubers همه شخصیت های سبک انیمه هستند؟

خیر. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق از شخصیت های انیمه یا سبک انیمه استفاده می کنند ، برخی مانند Ai Angel واقع بینانه تر هستند. با این حال ، از آنجا که اکثر نرم افزارهای ایجاد آواتار از سبک های انیمه استفاده می کنند ، ایجاد انیمیشن های سبک دیگر ممکن است به کت و شلوار موکاپ و نرم افزار گران تر نیاز داشته باشد.

آیا برای تبدیل شدن به VTuber به لباس Mocap نیاز دارم؟

خیر. یک کت و شلوار حرکتی می تواند به شما در ایجاد ویدئوهای بسیار سطح بالا و واقع گرایانه کمک کند ، اما لازم نیست. اکثر سیستم عامل های نرم افزاری VTuber به شما امکان می دهند نماد خود را ایجاد کرده و حرکات را از طریق ویرایش طراحی کنید.

چگونه VTubers درآمد کسب می کنند؟

VTubers می تواند با نمایش تبلیغات در کانال خود ، میزبانی Super Chats ، همکاری با مشاغل یا مارک ها برای تبلیغ محصولات خود یا فروش محصولات یا خدمات خود درآمد کسب کند.

نتیجه گیری VTubers

VTubers بازاریابی ویدیویی را به سطوح جدیدی ارتقا داده است. این خالقان محتوای متحرک به خودی خود به سلبریتی تبدیل می شوند ، با خالقان برتر میلیون ها دلار درآمد و گروه های عظیمی از دنبال کنندگان را به خود جلب می کنند.

آیا آنها آینده ایجاد محتوای ویدئویی هستند؟ فقط زمان می تواند بگوید. با این حال ، مارک ها و متخصصان بازاریابی باید افزودن محتوای VTube را به استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرند.

آیا به فکر همکاری با VTubers هستید؟ چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس