ابزارها، محصولات و مواد تشکیل دهنده برای جدا کردن

یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی که می توان بعد از یک خواب کامل و آرام از شما پرسید این است که “به نظر خسته ای؟” نمی توانم جلوی این را بگیرم که هر روز با چشم های پف کرده از خواب بیدار می شوم – من با چشم های پف کرده به دنیا آمدم. برای برخی، پف دور چشم ممکن است نتیجه کمبود خواب باشد، در حالی که برای برخی دیگر (از جمله خودم) می تواند ترکیبی از ژنتیک و/یا مشکلات التهابی و گردش خون باشد. اگر تمایل به التهاب یا محرک‌های گردش خون دارید، حتما هیدراته بمانید و سدیم را در رژیم غذایی خود محدود کنید – این برای من تفاوت شب و روز دارد. بسیار خوب، پس وقتی با این واقعیت کنار آمدم که باید با چشمان پف کرده زندگی کنم (مگر اینکه زیرچشم پرکننده داشته باشم) چشمانم را در بوت کمپ قرار دادم. من هر پچ چشم، ابزار، سرم، روند TikTok را که می توانید تصور کنید، امتحان کردم. من حتی انجماد را امتحان کردم کیسه های چای. کیسه های چای سبز در واقع به نوعی کار می کردند. اگرچه من یک مراسم پف‌زدایی پیدا کرده‌ام که به آن سوگند یاد می‌کنم، از گورو و زیبایی‌شناس، جومی سانگ، کمک گرفتم تا نحوه درمان حرفه‌ای چشم‌های پف‌کرده را توضیح دهم.

علت پف چشم چیست؟

«دلایل زیادی برای پف کردن چشم وجود دارد. در برخی شرایط، پف‌کردگی چشم‌ها می‌تواند به دلیل یک بیماری زمینه‌ای مانند بیماری تیروئید باشد. آلرژی یا کمبود خواب می تواند دلیل دیگری باشد. اما شایع ترین علتی که او با مشتریانش می بیند، رژیم غذایی است. نمک بیش از حد باعث می شود بدن شما آب را حفظ کند و پوست نازک اطراف چشم شما بیشتر مستعد ابتلا به آن است. افزایش مصرف الکل همچنین بدن شما را کم آب می کند که می تواند چشمان شما را پف کند.

چگونه می توانم پف چشم را درمان کنم؟

سانگ تأیید کرد که ابزارها یکی از مؤثرترین راه‌ها برای درمان پف‌کردگی چشم‌ها هستند، زیرا جریان خون را تحریک می‌کنند، «موثرترین و در دسترس‌ترین درمان برای پف‌کردن چشم‌ها، تحریک جریان خون است که به کاهش احتباس آب با رساندن اکسیژن، تخلیه سموم و… کمک می‌کند. کاهش التهاب و پف کردگی. می توانید از دست یا ابزار مورد علاقه خود استفاده کنید. همچنین، گرفتن دوش آب گرم یا پریدن در سونا برای تحریک متابولیسم بدن به کاهش پف کمک می کند.

موادی که در محصولات باید اجتناب کرد؟

سانگ می‌گوید: «شما باید از هر چیزی که هنگام استفاده پوست شما را نیش می‌زند، اجتناب کنید، بنابراین از الکل، منتول، و هر گونه اسانس و اسید قوی، از جمله اسید رتینوئیک و اسید اسکوربیک دوری کنید.»

موادی که در رژیم غذایی باید پرهیز کرد؟

همانطور که سونگ و من قبلاً اشاره کردیم نمک مقصر اصلی است، “شما باید از نمک، الکل و هر چیزی که سیستم گوارش شما را ناراحت می کند، که اغلب شامل گلوتن، ادویه جات، لبنیات و شکر است، دوری کنید. همچنین، هر دارویی که بدن شما را کم‌آبی می‌کند، می‌تواند باعث احتباس شدید آب در صورت شود، بنابراین مطمئن شوید که آب زیادی می‌نوشید.

چه ترکیبات محصولی می تواند به سرعت پف چشم را درمان کند?

متأسفانه، هیچ راه‌حل «سریع» برای درمان پف‌کردگی چشم‌ها وجود ندارد، زیرا بدن به زمان نیاز دارد تا آب اضافی را از سیستم ما خارج کند. با این حال، من دوست دارم از ویتامین K و آرنیکا برای درمان پف چشم استفاده کنم. سونگ توضیح می دهد که هر دو ویتامین K و آرنیکا به افزایش جریان خون در مویرگ ها کمک می کنند.

به پیمایش ادامه دهید تا محصولات مورد علاقه سانگ برای درمان پف‌کردگی چشم و روتین پف‌زدایی من را بخوانید.

مورد علاقه های آهنگ جومی

رسم پف کردن من

مرحله 1: 32 اونس آب بنوشید

اولین کاری که وقتی از خواب بیدار می شوم این است که 32 اونس آب بنوشم تا دستگاه گوارشم را تقویت کند و سموم را دفع کند. هیدراته ماندن به چشمان شما کمک می کند تا در طول روز کمتر پف کند.

مرحله 2: رول یخ

پس از هیدراته کردن، بلافاصله ناحیه زیر چشمم را با یک غلتک یا گلوب یخ می‌چرخانم. هنگامی که من در سفر هستم استفاده از تکه های یخ معمولی نیز این کار را انجام می دهد. خنک کردن ناحیه زیر چشم با کاهش جریان خون، التهاب و تورم را کاهش می دهد.

مرحله 3: آن را وصله کنید

من نسبت به لکه های چشمی وسواس دارم. این ممکن است مهم‌ترین مرحله (یا مرحله‌ای که من بیشتر از همه از آن لذت می‌برم) در روتین پاک‌سازی من باشد. من بزرگترین تفاوت را بعد از این مرحله می بینم. من اغلب از غلتک‌ها یا کره‌های پشت سر هم با تکه‌های چشمی برای کشتن دو پرنده با یک سنگ استفاده می‌کنم.

مرحله 4: گوا شا

گوا شا برای پاکسازی هرگونه سموم، آلرژی و التهاب بسیار موثر است. هنگام استفاده از گوا شا زیر چشم، مهم است که ملایم باشید زیرا پوست نازک و ظریف است. پس از استفاده از روغن صورت، گوا شا را به آرامی از چشم داخلی به چشم خارجی منتقل می‌کنم و به سمت گوشم به سمت گردنم می‌روم تا مایع و سموم را در غدد لنفاوی من رسوب کنم. حدود 4-5 بار گوا شا را از هر طرف سر می زنم.

مرحله 5: لرزش و گرما

من این کار را هر روز انجام نمی‌دهم، اما هر زمان که بعد از پاک‌کردن روتینم آرایش می‌کنم، باید این کار را انجام دهم. من یا از NuFace Fix یا Solawave استفاده می کنم. اثر ارتعاش و گرما در ابزارها باعث افزایش گردش خون در پوست می شود و اکسیژن و مواد مغذی را بهبود می بخشد.

مرحله 6: کرم دور چشم

آخرین مرحله در روتین رفع پف من این است که همه آن را با یک سرم یا کرم دور چشم ببندم. من به دنبال کرم دور چشم با چگالی روشن تر هستم تا از احتقان یا میلیا جلوگیری کنم.