از این چک لیست برنامه ریزی شکرگزاری استفاده کنید تا آن را بدون هیچ مشکلی انجام دهید

تنها یک راه برای تضمین یک روز شکرگزاری بدون استرس و بدون درز وجود دارد: برنامه ریزی دقیق و دقیق. اگرچه من معمولاً فردی هستم که رویکرد آرامی برای سرگرمی اتخاذ می کنم، روز شکرگزاری روزی است که سبک آزاد معمولاً ایده وحشتناکی است. حتی برای سرگرمی‌های باتجربه، این یک وعده غذایی است که به‌طور هم‌زمان می‌گذرد، به خصوص اگر گروه بزرگی داشته باشید یا محدودیت‌های غذایی متعددی را رعایت کنید. راه حل من: یک چک لیست برنامه ریزی شکرگزاری با جدول زمانی که تمام کارهایی را که باید انجام دهید تا جشن بدون مشکل انجام شود را شمارش می کند. سپس، من آن برنامه را در جایی مناسب قرار دادم و آن را به طور کامل دنبال کردم. مال من امسال به این شکل است:

سه هفته قبل از شکرگزاری

منو برنامه ریزی کنید همه چیز با یک منوی هوشمند شروع می شود که چندان بلندپروازانه نیست و شما را به یک فرد دیوانه تبدیل می کند – برنامه ریزی استراتژیک منو کلید برای انتقال حس بدون استرسی که همه ما می خواهیم در روز شکرگزاری احساس کنیم. برنامه ریزی قبلی همچنین به شما این فرصت را می دهد که در نظر بگیرید که آیتم های مختلف منو چگونه طعم و ظاهر خواهند داشت با یکدیگر، که تا حد زیادی به سمت لذت بردن از وعده غذایی کلی می رود. چند نکته برای فکر کردن:

  • تنوع: روز شکرگزاری به دلیل تک رنگ بودن بدنام است – پوره سیب زمینی، چاشنی، رول و بوقلمون می توانند کل بشقاب را به رنگ خامه ای نامطلوب تبدیل کنند. بنابراین، من همیشه یک سالاد زیبا پر از سبزیجات پاییزی می‌ریزم، و امسال روی نان ذرت خود را با تاپینگ‌های جواهری تزئین می‌کنم. به طور مشابه، سعی کنید مواد یکسان را در چندین غذا تکرار نکنید (به عنوان مثال اگر برنامه شما انجیر بسته بندی شده با بیکن است، از بیکن در بروکسل صرف نظر کنید).
  • محدودیت های غذایی: اگر گروه دوستان و خانواده شما مانند گروه من هستند، مطمئناً تعدادی از افراد بدون گلوتن، بدون لبنیات و گیاهخوار دور میز خواهند بود. شکرگزاری می تواند مشکل باشد، زیرا اغلب به منوی کلاسیک از دستور العمل ها متکی است که طبیعتاً فوق العاده سازگار نیستند. پیشنهاد من این است: به اندازه کافی از کلاسیک ها استفاده کنید تا سنتی ها را راضی نگه دارید، اما مطمئن شوید که حداقل یک نشاسته اصلی، گیاهی و نشاسته ای وجود دارد که برای همه در اطراف میز کار می کند.
  • زمان خود را در نظر بگیرید: تا به حال یکی از آن لحظات شکرگزاری را داشته اید که 30 دقیقه قبل از صرف غذا باشد و ناگهان همه چيز آیا باید در فر باشد تا پخت همزمان تمام شود؟ من هم همینطور. من یاد گرفتم که در ابتدای برنامه ریزی خود بسیار استراتژیک باشم تا مطمئن شوم که آمادگی می تواند به سرعت انجام شود. به عنوان مثال، قیمه‌های نان ذرت امسال بیشتر روی اجاق گاز درست می‌شوند و می‌توانند قبل از حفاری، مدتی در دمای اتاق بمانند.

در اینجا نکات بیشتری در مورد نحوه برنامه ریزی منوی شکرگزاری وجود دارد … و اگر شما واقعا می خواهید کارها را برای خودتان آسان کنید: فقط منوی دقیق را در کتاب الکترونیکی شکرگزاری ما آماده کنید!

دو هفته قبل از شکرگزاری

بوقلمون خود را سفارش دهید برنامه ریزی کنید که برای هر نفر یک پوند بخرید (یا اگر بخواهید باقیمانده غذا را دارید می توانید تا 1 1/2 پوند برای هر نفر بخرید.) متخصص بوقلمون مقیم ما، سرآشپز مایکل فیوتاسک، در اینجا به اشتراک گذاشت که چرا یک بوقلمون تازه هر بار منجمد می شود. و اگر به نکاتی در مورد نحوه درست کردن بهترین بوقلمون روز شکرگزاری نیاز دارید، ما شما را دریافت کردیم.

یک لیست خرید تهیه کنید. یا، فقط فهرست خرید جامع ما را با همه چیزهایی که برای تهیه کل منوی روز شکرگزاری 2021 نیاز دارید، در اینجا ببینید. در هر صورت، یک لیست خرید جامد برای این مناسبت ضروری است، و حتماً مواد اصلی را که ممکن است تصور کنید همیشه به اندازه کافی از آنها دارید را بررسی کنید: یک روز شکرگزاری، به طور تصادفی وسط آشپزی نمکم تمام شد!

باز خواربارهای قابل قفسه خود استفاده کنید. این اشتباه را مرتکب نشوید که تا روز قبل از شکرگزاری منتظر بمانید تا زغال اخته، کنسرو کدو تنبل، یا هر یک از مایحتاج دیگری که می تواند غذا را درست کند یا شکسته شود، بخرید. در واقع، من دوست دارم از چند هفته قبل همه چیز را به جز محصولات تازه، لبنیات و گوشت تهیه کنم تا خیالم راحت باشد.

دو روز قبل از شکرگزاری

برای فاسد شدنی های خود به فروشگاه مراجعه کنید. همچنین زمان بسیار خوبی برای بررسی مجدد لیست مواد غذایی است تا مطمئن شوید هیچ چیز مهمی را فراموش نمی کنید. علاوه بر محصولات تازه، گیاهان، بوقلمون و اقلام یخچالی خود، اکنون زمان آن است که شراب، آب گازدار، گل، کیسه زباله اضافی، یخ و فویل های زیادی را برای بسته بندی باقیمانده بخرید.

روز قبل از شکرگزاری

بوقلمون خود را آب نمک بزنید و در یخچال نگهداری کنید.

چاتنی را درست کنید، سپس در ظرف در بسته در یخچال نگهداری کنید.

وینگرت را درست کنید و در ظرفی در یخچال نگهداری کنید.

کدو حلوایی، پیاز قرمز و کلم پیچ را برای سالاد از قبل برش دهید – در زیپلاک به اندازه گالن در یخچال نگهداری کنید.

میز را بچینید، گل ها را بچینید و تکه های سرو را در بوفه قرار دهید.

حمام مهمان را آماده کنید، مطمئن شوید سطل زباله خالی است، صابون پر است، حوله های دستی و دستمال توالت به خوبی انبار شده اند و یک گلدان گل یا یک شمع خوشبو در کنار سینک وجود دارد.

جشن شکرگذاری مبارک! در صبح…

فر را با دمای 375 فارنهایت گرم کنید.

شراب سفید خود را خنک کنید.

کلم پیچ را برای سالاد خود ماساژ دهید.

سه ساعت قبل

بوقلمون را آماده کرده و در فر قرار دهید.

قیمه نان ذرت خود را درست کنید. آن را روی پیشخوان نگه دارید تا تقریباً زمان غذا خوردن فرا برسد.

دو ساعت قبل

پوره سیب زمینی خود را درست کنید. آنها می توانند با درب روی اجاق گاز بنشینند و سپس 15 دقیقه قبل از سرو، دوباره گرم کنید.

سبزیجات را برای سالاد خود تفت دهید.

یک بطری شراب گازدار خوب را باز کنید تا در حین اتمام آشپزی، آن را بنوشید – تعطیلات است!

یک پارچ را با آب صاف شده و برش های لیمو پر کنید، سپس در یخچال قرار دهید تا کاملا سرد شود.

یک ساعت قبل

تخته غذاخوری خود را بچینید و آن را بچینید – آماده است و منتظر ورود زودهنگام است و پنیر وقتی به دمای اتاق رسید طعم بهتری پیدا می کند.

شراب قرمز را در یخچال بگذارید تا کمی خنک شود.

کلم بروکسل درست کنید. روی آنها را بپوشانید و بگذارید روی اجاق گاز بمانید تا زمان غذا خوردن فرا برسد.

آماده بودن بوقلمون را بررسی کنید – وقتی دمای 165 درجه فارنهایت را ثبت کرد، روی آن را با فویل بپوشانید و بگذارید بماند تا آماده کنده کاری شود (قبل از اینکه آن را حکاکی کنید 10 درجه دیگر بالا می آید.)

15 دقیقه قبل

اگر میهمانانی دارید که زودتر می آیند، از انجام کارهای ساده مانند باز کردن شراب و برش دادن لیمو برای آب دریغ نکنید. به کار انداختن آنها در واقع همه را راحت می کند.

پوره سیب زمینی را دوباره روی اجاق گاز گرم کنید.

قیمه نان ذرت را در فر قرار دهید تا دوباره گرم شود.

همه مواد را در سالاد خود بریزید و روی بوفه بگذارید.

به وقت ترکیه!

آن کودک را حکاکی کنید، همه چیز را در محل تعیین شده خود در بوفه قرار دهید، مهمانان خود را صدا کنید تا به خودشان کمک کنند، سپس به عقب برگردید و از جشن لذت ببرید.

آیا این چک لیست برنامه ریزی روز شکرگزاری مفید بود؟ آن را نشانه گذاری کنید تا در روزهای منتهی به تعطیلات به آن مراجعه کنید، و مطمئن شوید که آن را با دوستانی که می توانند از کمک کوچک شکرگزاری استفاده کنند، به اشتراک بگذارید!