اولین بار صاحب حیوان خانگی؟ این لوازم ضروری را ذخیره کنید

اگر من را می شناسید (یا من را در اینستاگرام دنبال می کنید)، پس این را می دانید: من هستم غرق با گربه های من میلی و کروتون، دو خواهر 12 ساله کالیکو، دلیل وجودی من هستند – شوخی نمی کنم. به عنوان کسی که در خانه کار می کند، این دختران همیشه در کنار من هستند. به قدری که چرت صبحگاهی آنها به عنوان پس‌زمینه برای همه جلسات زوم عمل می‌کند. و اگرچه من اولین بار نیستم که صاحب حیوان خانگی هستم، اما هنوز هم بهترین ها را برای خانم هایم می خواهم. به همین دلیل، قبل از اینکه دو دختر ارشدم را به فرزندخواندگی بپذیرم، سرگرمی جدیدی برای تحقیق در مورد بهترین وسایل حیوانات خانگی شروع کردم. برای بچه گربه ها و سگ ها به طور یکسان.

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویر توسط Belathée Photography

بررسی شده: بهترین محصولات برای اولین بار صاحب حیوان خانگی

در این عصر مصرف بی‌نفوذ و آگاهانه، ما در مجموع به این واقعیت می‌رسیم که دلارهایمان را به کجا هدایت می‌کنیم. نه فقط برای حساب های بانکی ما، بلکه برای رفاه کره زمین و در این مورد، حیوانات خانگی ما. آیا اولین جعبه زباله ای را که در پتکو دیدید عجولانه خریدید، اما یک هفته بعد از وضعیت بد چشمی آن ناراحت شدید؟ یا شاید بدون خواندن یک نقد، یک تخت سگ خریده‌اید، و مدت کوتاهی بعد متوجه شده‌اید که این پارچه مطابق عشق توله سگ شما برای نقب زدن در هر چیزی و همه چیز نیست.

نکته این است که من اینجا هستم تا به شما کمک کنم برای پول دوستدار حیوانات خانگی خود به شما کمک کنم. چه برای اولین بار صاحب حیوان خانگی هستید یا نه، به پیمایش ادامه دهید تا بهترین وسایل سگ و گربه را پیدا کنید. اینجا پشیمانی خریدار نیست

توجه: متوجه خواهید شد که ما توصیه‌ای برای غذای حیوانات خانگی نکرده‌ایم. با دامپزشک خود در مورد اینکه چه چیزی برای گربه یا سگ شما بهترین است بر اساس سن، فعالیت و هر گونه نیاز غذایی صحبت کنید.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

تصویر توسط تیل تامسن

بهترین محصولات برای سگ

بهترین تخت برای سگ: تخت سگ Fable Pets Memory Foam

اگر محصولی خودش را به عنوان «تخت جهانی سگ» معرفی می‌کند، اجرا کنید. همانطور که نژادهای مختلف سگ های بی شماری وجود دارد، تعداد زیادی (بسیاری) خواب های مختلف نیز وجود دارد. برخی از آن ها گود می زنند، برخی دیگر پراکنده می شوند و برخی به نظر می رسد که مشتاق جویدن در خواب هستند. و در حالی که انتخاب ما نمی تواند برای هر خوابی در آنجا حساب شود، راحت ترین، نرم ترین و راحت ترین انتخاب موجود است.

راحتی: فوم حافظه خرد شده درجه انسانی خواب ترمیمی را تقویت می کند در حالی که توخالی از پیش ساخته شده پشتیبانی ارتوپدی را ارائه می دهد.

نحوه شستشو: با ماشین لباسشویی گرم بشویید و آویزان کنید تا خشک شود

چه عالی:

  • طراحی مینیمالیستی در شش رنگ وجود دارد که تقریباً با هر زیبایی شناسی خانه مطابقت دارد
  • موجود در سه سایز (XS/S، M، L/XL)
  • نمای بیرونی ضد آب، مقاوم در برابر لک و تمیز کردن آسان است
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش برای استفاده در داخل یا خارج از منزل
  • روکش تخت را می توان به راحتی برای شستشو با ماشین جدا کرد

چه چیزی نیست:

  • در حالی که روکش ضد آب نرم است، می تواند هنگام حرکت سگ شما پر سر و صدا باشد

بهترین بند: بند مادام العمر شرکت اطلس پت

ما از افسارهایمان چیزهای زیادی می‌خواهیم: می‌خواهیم آنها ضد جویدن باشند، هم برای سگ‌ها و هم برای انسان‌ها راحت باشند و برای هر ماجراجویی آماده باشند. Lifetime Leash همه کادرها را چک می کند. ساخته شده از طناب کوهنوردی و طراحی شده با گیره های سفارشی، همه چیز در مورد این افسار ارگونومیک و برای دوام طراحی شده است. و در حالی که لزوماً “ضد جویدن” نیست (چیزی است؟)، شرکت اطلس پت تعمیرات رایگان را تضمین می کند، بنابراین می توانید این بند را برای مادام العمر دوست داشته باشید.

مواد: بند از طناب کوهنوردی 9 میلی متری و گیره فولادی ضد زنگ 316 ساخته شده است.

چه عالی:

  • در هفت رنگ مختلف و گزینه های طول پنج فوت یا هشت فوت ارائه می شود
  • میانگین امتیاز 4.89 از 5 ستاره بر اساس 790 بررسی
  • سبک وزن (وزن بند پنج فوتی 6.1 اونس)
  • تعمیرات رایگان (اگر سگ شما هنوز بند خود را می جود)
  • دست ساز در کلرادو

چه چیزی نیست:

  • چندین خریدار اشاره کردند که توله‌هایشان در عرض چند روز (یا چند دقیقه) بند خود را می‌جوند.

بهترین مهار: تسمه سگ روسری

لباس‌های روفی سالهاست که مورد علاقه خانواده من بوده است. سگ‌های هر دو خواهر من کاملاً با لوازم این برند تزئین شده‌اند – از کت گرفته تا چکمه گرفته تا این مهار بازی. در واقع، طراحان پشت این مهار به همه چیز فکر کردند. نه تنها همه کاره است، با دو گزینه اتصال بند، بلکه دارای یک تزئین بازتابنده و حلقه نور برای افزایش دید سگ شما است.

راحتی: دارای پوشش داخلی فوم سلول بسته برای سهولت در سایش طولانی مدت

اهميت دادن: شستشوی دستی با مواد شوینده ملایم و خشک کردن در هوا

چه عالی:

  • دارای دو گزینه اتصال افسار برای پیاده روی های روزمره و حمایت از سگ هایی که تمایل به کشیدن دارند
  • جیب شناسه داخلی برچسب ها را به راحتی در دسترس نگه می دارد
  • در پنج سایز، از XXSmall تا XL عرضه می شود
  • موجود در هشت رنگ
  • میانگین امتیاز 4.6 از 5 ستاره بر اساس 2401 بررسی

چه چیزی نیست:

  • چندین بازبین 1 ستاره خاطرنشان کردند که سفتی مهار منجر به شکستگی می شود.

بهترین ژاکت سگ: ژاکت سگ Ruffwear Cloud Chaser™

یکی دیگر از لباس های محبوب Ruffwear. مانند تخت سگ، نام بردن از بهترین ژاکت سگ سخت است. (به هر حال، یک کت فقط می تواند شرایط زیادی را به همراه داشته باشد.) اما در همه جا، این بهترین انتخاب است. چرا؟ از آنجا که علیرغم ساختار سبک آن، این ژاکت ضد آب پوسته نرم می تواند در برابر هر نوع آب و هوای نامساعد – باران، برف، باد و سرما – مقاومت کند.

اهميت دادن: در آب سرد روی ملایم با مواد شوینده ملایم بشویید. آویزان کنید تا خشک شود.

چه عالی:

  • بسته شدن زیپ دار و آستین ها باعث حفظ گرمای هسته می شود
  • ضد آب، ضد باد و طراحی شده با پارچه نرم تنفسی برای استفاده در تمام آب و هوای زمستان
  • آستین های کششی چهار طرفه به توله سگ شما اجازه می دهد با راحتی حرکت کند
  • دارای لهجه های بازتابنده برای افزایش دید

چه چیزی نیست:

  • برخی از خریداران با وجود پیروی از راهنمای اندازه گیری، به اندازه ناسازگاری توجه می کنند

بهترین کاسه سگ: کیت یک کاسه وحشی

بهترین کاسه سگ باید چندین پایه را بپوشاند. باید ضد لغزش، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد و در آشپزخانه شما (یا هر جایی که آن را نگه دارید) زیبا به نظر برسد. کیت وایلد یک کاسه؟ بررسی کنید، بررسی کنید و بررسی کنید. این کاسه ها به سادگی طراحی شده اند، در چهار رنگ برای مطابقت با هر زیبایی شناسی خانه ارائه می شوند، و حتی می توانند شخصی شوند (اموجی های سفارشی، شامل). واضح است که Wild One هنگام طراحی این کیت کاسه، تمام جزئیات را در نظر گرفته است.

چه عالی:

  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن آسان
  • در چهار رنگ و گزینه های شخصی سازی عرضه می شود
  • پایه سیلیکونی از لیز خوردن جلوگیری می کند
  • در اندازه های کوچک یا استاندارد موجود است که به کیف شما تناسب کامل می دهد

چه چیزی نیست:

  • برخی از بازبینان به خرد شدن رنگ پس از چندین ماه استفاده اشاره می کنند

بهترین جعبه سگ: جعبه سگ MidWest Ultima Pro Series

این جعبه سگ به دلیل ساختار سیم ضخیمش بادوام و تقریباً ضد فرار است. اگرچه ممکن است گران‌تر از انتخاب‌های دیگر باشد، اما برای آرامش خاطر با یک ماهیتابه پایینی که خود را در برابر پنجه‌ها و پنجه‌ها نگه می‌دارد، هزینه می‌پردازید. علاوه بر این، زمانی که به جعبه خود در حال حرکت نیاز دارید، بسته بندی و سفر با آن آسان است. تا می شود و به شما این امکان را می دهد که برای حمل و نقل آسان آن را با دسته ها حمل کنید.

چه عالی:

  • مونتاژ و حمل و نقل آسان و در عین حال محافظت محکمی برای سگ های قوی دارد
  • طراحی مناسب دو درب (در جلو و سمت راست)
  • موجود در پنج سایز

چه چیزی نیست:

  • در حالی که برای حمل و نقل به سرعت کار می کند، ساختار سنگین تر آن به اندازه جعبه هایی که به طور خاص برای سفر طراحی شده اند قابل حمل نیست.
تصویر از میشل نش

بهترین محصولات برای گربه ها

بهترین جعبه بستر مقرون به صرفه: جعبه زباله گربه Litter Genie

برای افراد ناآشنا، تمیز کردن جعبه خاک گربه بیش از آن چیزی است که ممکن است به نظر برسد. در حالی که برخی از روزها شامل یک اسکوپ ساده است، برخی دیگر نیاز به تعمیرات اساسی جعبه دارند. در مورد دوم، این جعبه زباله با دستگیره هایی که به شما امکان می دهد به سادگی بردارید و تخلیه کنید، کار را آسان می کند. فراتر از آن، طراحی محتاطانه است و به شما این امکان را می‌دهد که آن را به گوشه‌ای مخفیانه بکشید و در عین حال به گربه‌تان حریم خصوصی کافی می‌دهد. در نهایت، و شاید مهم‌تر از همه، من دوست دارم که دیوارهای بالاتر برای نگهداری زباله‌ها موثر باشد.

چه عالی:

  • دسته های منعطف حمل و نقل جعبه و حذف زباله را آسان می کند
  • دیوارهای بلند آشفتگی را مهار می کنند
  • آسان تمیز میشود

چه چیزی نیست:

  • ساخته شده از مواد پلاستیکی – ممکن است ظرف 1-3 سال جایگزین شود

توجه داشته باشید: اگر وسوسه می‌شوید که یک جعبه زباله خود تمیز شونده را پر کنید، ما با Wirecutter موافقیم: این کار را نکنید. همانطور که آنها در بررسی خود از چندین مدل به اشتراک گذاشتند، توجیه اغلب خرابی و تمیز کردن جعبه های زباله به طرز متناقضی دشوار است. از آنجایی که اکثر مدل‌ها از چند صد دلار شروع می‌شوند (شاید بدنام ربات Litter با قیمت 699 دلار به فروش می‌رسد)، به سادگی ارزش این هزینه را ندارد.

بهترین محفظه جعبه زباله محتاطانه: محفظه جعبه زباله Hales

من در یک آپارتمان یک خوابه به سبک شیروانی زندگی می کنم. و در حالی که طبق استانداردهای شیکاگو فضای زیادی داریم، پلان طبقه باز به این معنی است که گزینه های بسیار کمی برای یافتن خانه برای جعبه زباله داریم. خوشبختانه، پس از مقایسه محفظه‌های جعبه زباله برای چند هفته، به این گزینه مینیمالیستی رسیدم که به راحتی به عنوان یک قطعه مبلمان نیز عمل می‌کند. در حالی که من در ابتدا نگران بودم که میلی (با وزن 16 پوند) آن را ناراحت کند، هر دو دختر می توانند بدون مشکل از حمام استفاده کنند. و اگر مهمانان متوجه شدند که نوشیدنی خود را روی یک جعبه زباله گذاشته اند، می توانیم بدون نگرانی این را در اتاق نشیمن به نمایش بگذاریم. نگران نباشید، من با وسواس زیادی در روز چندین بار خود جعبه را تمیز می کنم.

چه عالی:

  • چوب محکم به نظر می رسد و طراحی تمیز و مدرن آن به خوبی با سایر مبلمان ترکیب می شود
  • به گربه ها حریم خصوصی می دهد و می تواند به راحتی گربه های بزرگتر را نیز در خود جای دهد

چه چیزی نیست:

  • حتی شریک (بسیار خوش دست) من نیز مونتاژ کردن این کار را دشوار می دانست. ما به این نتیجه رسیدیم که نمی تواند توسط یک نفر ساخته شود، زیرا برای ثابت نگه داشتن چندین قطعه در حین سوراخ کردن به یک مجموعه دست اضافی نیاز دارید.

بهترین تخت گربه: کوسن گربه Tuft & Paw Kip

پس از خرید تخت خواب پس از خواب، من به روش سخت (و گران قیمت) یاد گرفتم که به نظر می رسد برخی از گربه ها تخت گربه را دوست ندارند. اما پس از دریافت این کوسن Tuft & Paw از یکی از اعضای خانواده، دختران بودند قلاب شده آنها به عنوان گربه‌های پیوند خورده دوست داشتند در تخت فروشگاه حیوانات خانگی ارزان‌تر خود در کنار هم بنشینند، اما از خرخر کردن بی‌وقفه‌شان، مشخص بود که این گزینه لوکس نیازهای خواب‌آلود آنها را برآورده می‌کند. سطح مقعر طرحی لانه مانند به آن ها می دهد و ضریب دنج را ده برابر می کند. و پوشش برش مصنوعی فراتر از نرم است. از آنجا که دختران من ترجیح می دهند با هم بخوابند، من سایز Wide را انتخاب کردم و هر دو گربه راحت می خوابیدند.

چه عالی:

  • کوسن گربه با طراحی رو به جلو در هر فضایی زیبا به نظر می رسد
  • ساخت و ساز مقعر محل استراحتی لانه مانند را برای گربه ها فراهم می کند
  • هسته فوم تراشیده شده به تخت کمک می کند شکل خود را حفظ کند
  • در دو اندازه برای هر گربه عرضه می شود

بهترین پست خاراندن گربه: MS! مطمئن شوید پست خاراندن گربه

در حالی که گربه های من عاشق پست خاراندن خود هستند، آنها همچنان عاشق خاراندن کاناپه CB2 من هستند. (افسوس، به نظر می رسد به همین دلیل است که من نمی توانم چیزهای خوبی داشته باشم …) صرف نظر از وضعیت کاناپه من، آنها چندین بار در روز در این پست خراش می کنند. این پست خاراندن فوق العاده همه کاره است، با سه حالت مختلف برای اطمینان از اینکه گربه های شما بیشتر از مبلمان آن را انتخاب می کنند. می توان آن را به صورت افقی یا عمودی برای خراشیدن برگردانید یا وارونه کرد و به عنوان میز کناری استفاده کرد.

چه عالی:

  • دارای برچسب های سیلیکونی ضد لغزش برای محافظت از کفپوش های چوبی
  • سه حالت به این خراش دهنده کمک می کند تا به طور یکپارچه در هر خانه ای قرار گیرد

بهترین کاسه غذا: Cat Person Mesa Bowl

وقتی نوبت به زمان غذای گربه شما می رسد، چیزی بیشتر از صرف غذا اهمیت دارد. این کاسه غذا به عنوان یک اثر هنری دوچندان می شود و در عین حال از نظر ارگونومیک نیز برای حمایت از راحتی گربه شما طراحی شده است. من هر یک از چهار رنگ را دوست دارم (اگرچه ساوانا مورد علاقه من است)، و به عنوان کسی که به گربه هایش وسواس دارد، دلم را گرم می کند که بهترین و زیباترین کاسه را به آنها بدهم.

چه عالی:

  • طراحی ارگونومیک برای تغذیه گربه شما در ارتفاع ایده آل (دیگر قوز نمی کند!)
  • کاسه کم عمقی که عمداً برای قرار دادن سبیل گربه ها بدون تحریک طراحی شده است
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و ساخته شده از پلاستیک بدون BPA

چه چیزی نیست:

  • بدون شکایت! شاید… گزینه های رنگی زیباتر؟ همانطور که گفتم، غرق (با این کاسه و بچه های گربه من).