اگر از پختن نان می ترسید، فوکاچیا بدون ورز آسان برای شما مناسب است

امروز در حال پختن یک نان فوکاچیا زیتون و رزماری گرم و تازه از فر هستیم. و من قسم می خورم که می توانید بوی گرم و سیر خوبی را از طریق صفحه نمایش خود حس کنید. فوکاچیا برای کسانی از ما که عاشق آن هستند عالی است اندیشه از پختن نان در خانه، اما کل ایده ورز دادن و شکل دادن و مراقبت از یک «مادر» را کمی ترسناک می‌دانید. این دستور العمل راهی برای مبتدیان است تا خودتان را به دنیای نان خانگی راحت کنید، و آنقدر خوب است که من با خوشحالی ممکن است برای همیشه در “فاز فوکاچیا” سفر نان خود بمانم. بنابراین، بیایید به این فوکاچیای آسان و بدون ورز شیرجه بزنیم زیرا روز شکرگزاری نزدیک است و من احساس می‌کنم که می‌خواهید آن را روی میزتان داشته باشید.

در مورد روز شکرگزاری، من یک نقطه درد روز بوقلمون دارم. به عنوان یک اعتقاد راسخ به این ایده که “اول با چشمانمان غذا می خوریم”، همیشه وقتی به بشقاب خود نگاه می کنم کمی ناامید می شوم و این یک کره تک رنگ از بوقلمون، پوره سیب زمینی، قیمه، و رول سفید است که اینطور نیست. معمولاً به مسائل کمک می کند، اگرچه ممکن است طعم عالی داشته باشد. با این دستور، می‌خواستم نانی را که معمولاً روی میز شکرگزاری می‌بینیم، دوباره اختراع کنم و رنگ‌ها، بافت‌ها و طعم‌های زنده‌تری را به ارمغان بیاورم.

فوکاچیای بدون ورز آسان من با رزماری، مقدار زیادی سیر، همه چیز ادویه و زیتون های رسیده کالیفرنیا پر شده است، که خوشمزه ترین، آبدارترین و غنی ترین زیتون هایی هستند که تا به حال خورده ام و در چندین مزرعه خانوادگی چند نسلی در این منطقه رشد کرده اند. ساحل مرکزی کالیفرنیا می توانید به دنبال نشان پلاک CA Grown باشید تا مطمئن شوید که معامله واقعی را دریافت می کنید.

اگرچه این دستور غذا آسان است، اما یک نسخه سریع یا میانبر نیست، زیرا بر دو دوره استراحت قابل توجه تکیه می کند تا به خمیر اجازه می دهد تا ور بیاید و آن جیب های فوق العاده ای از فوکاچیا هوا ایجاد کند. با این حال، نیازی به ورز دادن یا وردنه کردن نیست – خمیر به قدری انعطاف پذیر است که وقتی زمان آن فرا رسید، به سادگی از دستان خود برای کشش و شکل دادن به آن استفاده کنید تا متناسب با ورقه پخت شما باشد.

شما می توانید با برنامه تاپ خود خلاقیت زیادی داشته باشید، و این یک فعالیت عالی برای کودکان است که می توانند به آن بپیوندند. پیاز قرمز، رزماری، همه ادویه‌ها و زیتون‌های رسیده کالیفرنیا را برای ارائه زیبایی که می‌تواند ستاره بصری غذای شکرگزاری شما باشد، در بالا بپاشید. اگر زیتون بیشتری دارید، من دوست دارم آن ها را با مقداری بادام و کراکر تخمه ای برای یک پیش غذای ساده قبل از غذا بچینم، و همچنین از زیتون در پاستا، سالاد و پیتزا استفاده کرده ام – من مشتاقم!

هنگامی که از طرح رویه خود راضی بودید، ورقه پخت را در فر قرار دهید و 20 دقیقه بعد با فوکاچیای گرم و سیری که آماده خوردن است پاداش دریافت خواهید کرد.

نکته حرفه ای: کمی روغن زیتون فرابکر بیشتر بریزید و کمی نمک دریای پوسته پوسته را درست قبل از سرو روی آن بپاشید.

برای دستور غذا به ادامه مطلب بروید و اگر این را امتحان کردید خوشحال می شوم در نظرات بشنوم. Camillestyles@ را در اینستاگرام تگ کنید تا نسخه شما را ببینیم! و مطمئن شوید که به راهنمای روز شکرگزاری 2021 ما بروید تا دستور العمل های بیشتری برای میز شکرگزاری شما مناسب باشد.