ایمیل ها را سریع تر و با حواس پرتی کمتر بسازید

آیا می‌دانید چه احساس فوق‌العاده‌ای دارید وقتی که در حال نوشتن هستید و کلمات به راحتی می‌آیند؟ به آن احساس جریان می گویند. روانشناس میهالی سیکسزنت میهالی جریان را اینگونه توصیف می کند:

درگیر شدن کامل در یک فعالیت به خاطر خودش. نفس از بین می رود. زمان میگذرد. هر کنش، حرکت و فکری ناگزیر از عمل قبلی است، مانند نواختن جاز. تمام وجود شما درگیر است و از مهارت های خود نهایت استفاده را می کنید.

یکی از اهداف اصلی ما این است که شما را بر نوشتن پیام خود در زمانی که در آن وضعیت جریان هستید متمرکز نگه داریم.

امروز یک به‌روزرسانی برای ویرایشگر پیام منتشر می‌کنیم که به شما کمک می‌کند زمانی که می‌خواهید محتوا یا متن سبک را به پیام خود اضافه کنید، در منطقه نوشتن خود باقی بمانید.

انیمیشنی که نشان می‌دهد شخصی در حال تایپ / در یک خط خالی، منوی پر از آیتم‌ها ظاهر می‌شود و کاربر انتخاب می‌کند دکمه اضافه کند.

این منو عالی است – من دوست دارم که در واقع مجبور نیستم چیزها را به ایمیل خود بکشم.

یوهان

فقط تایپ کنید “/”

اکنون اگر می خواهید یک تصویر، ویدئو، تقسیم کننده یا دکمه اضافه کنید، نیازی به کشیدن و رها کردن ندارید (مگر اینکه بخواهید). شما فقط می توانید “/” را در هر خط خالی تایپ کنید و منویی با عناصر مختلف برای افزودن یا سبک های متن برای اعمال ظاهر می شود.

  • آیا می خواهید برای نمایش محصولی که تبلیغ می کنید تصویری اضافه کنید؟ فقط “/” را فشار دهید.
  • آیا یک نسخه ویدیویی از خبرنامه خود برای افرادی که چند کار هستند دارید؟ مطبوعات “/”.
  • برجسته کردن اثبات اجتماعی از طریق شامل یک نقل قول سبک از یکی از مخاطبان شما که شما را ستایش می کند؟ شما مته را می دانید: “/” را فشار دهید.

عناصر موجود

عناصر موجود در دستور اسلش AWeber

سبک های متن موجود

سبک های متن موجود در دستور اسلش AWeber

به همین سادگی. و در حال حاضر در هر حساب AWeber در دسترس است. بنابراین، یک ایمیل بنویسید، و هنگامی که نیاز به اضافه کردن یا تغییر چیزی دارید، سعی کنید “/” را برای دستورات تایپ کنید.

آخرین مورد، اگر چیزی وجود دارد آرزو کردن در آن منو بود، اما الان نیست، نظر بدهید.