این تارت سولیل پیش غذای آسان کریسمس است که در این فصل به آن نیاز دارید

فصل تعطیلات در حال حاضر در اوج است و من از صدای آواز خواندن ماریا کری هیجان زده هستم. تمام آنچه برای کریسمس می خواهم در فروشگاه مواد غذایی من اجرا می شود. وقتی نوبت به تعطیلات می رسد، من تماماً در مورد طرز فکر حداکثری هستم – نمایشگاه A! زمانی از سال است که همه ما باید احساس خاصی داشته باشیم و از گذراندن وقت با کسانی که بیشتر دوستشان داریم لذت ببریم. از آنجایی که بیشتر تعطیلات ما در سال گذشته کمی متفاوت به نظر می‌رسیدند، جشن گرفتن بازگشت برخی از سنت‌ها در عین تطبیق با برخی سنت‌های جدید به‌ویژه هیجان‌انگیز است. یکی از سنت هایی که من برای ادامه آن بسیار هیجان زده هستم؟ یک تخته پنیر ستاره ای که برای هر نوع گردهمایی که ممکن است در این فصل میزبانی کنیم ارتقا یافته است. همه می‌دانید که من عاشق تخته پنیر هستم و همیشه به دنبال راه‌های سرگرم‌کننده برای ایجاد حس جدید و خاص بودن آنها هستم، مخصوصاً در این زمان از سال. بنابراین برای نسخه امسال، من الهام بخش Tarte Soleil همیشه نمایشی را پیدا کردم.

این شیرینی پف دار با الهام از فرانسوی ها همیشه ترکیبات سرگرم کننده و جالبی دارد. چه شیرین با یک پاشیده شکلات یا پر کردن رول دارچینی و چه با سس گوجه فرنگی یا پستو، گزینه ها واقعا بی پایان هستند وقتی صحبت از این پیش غذای فوق العاده آسان کریسمس می شود.

من می خواستم با یک نسخه شیرین و خوش طعم بازی کنم که به خوبی با سایر لقمه ها و لقمه هایی که امسال برای مجالس سرو می کردم جفت شود. بنابراین من شیشه مورد علاقه‌ام از کنسرو زردآلو را برداشتم و روی یک وعده بزرگ از گیاهان و ادویه‌های تازه که به نظر من شخصاً مکمل زردآلو شیرین هستند، پاشیدم. و برای اینکه همه چیز را واقعاً بالاتر ببرم، چرخی از بری را به مرکز شیرینی چسباندم تا همه چیز ذوب و بدرنگ شود.

در حالی که نتیجه نهایی ممکن است فانتزی به نظر برسد، جمع کردن آن آسان تر نیست و برای تهیه این دستور فقط به تعداد انگشت شماری مواد نیاز دارید.

بدیهی است که شیرینی پفکی پایه همه چیز در اینجا است، و بعد از اینکه با سهم من از شیرینی های پفکی سروکار داشتم، چند نکته و ترفند برای کمک به شما دارم.

  1. با شیرینی سرد کار کنید. شیرینی پف دار گرم به نظر من چسبناک و تقریبا غیر ممکن می شود. بنابراین به سرعت و روش کار کنید تا کارها را تا حد امکان آسان کنید.
  2. برای باز کردن خمیر پف دار، متوجه شدم که استفاده از کاغذ روغنی آردپاشی شده در بالا و پایین شیرینی به جلوگیری از چسبیدن آن نیز کمک می کند.
  3. با رعایت تم شیرینی سرد، خمیر پفکیم را در صورت نیاز پهن می کنم و سپس آن را در کاغذ روغنی در یخچال نگه می دارم تا زمانی که آماده استفاده شوم.
  4. هنگامی که شیرینی شما مونتاژ شد، من به شدت توصیه می کنم مجموعه تمام شده خود را به مدت حداقل 10 یا 15 دقیقه در یخچال یا فریزر قرار دهید. مانند پوسته پای، این به خمیر شیرینی شما کمک می کند شکل خود را حفظ کند و وقتی شیرینی سرد را در فر قرار می دهید، شوک دما به پف کردن بیشتر آن کمک می کند.

وقتی نوبت به این دستور غذا می رسد، ترکیبات بی پایان هستند. در اینجا چند مورد است که من برای امتحان کردن آنها در این فصل هیجان زده هستم:

پنیر بز و پستو
تاپناد زیتون یا چاتنی پیاز و پارمزان
کره سیر و سس گوجه فرنگی با موزارلا
پخش شکلات با شکر

به‌عنوان بخشی از میز پیش‌غذای شکرگزاری، در تعطیلات که مهمان‌ها به آنجا سر می‌زنند، به‌عنوان بخشی از یک تخته پنیر غول‌پیکر، یا در چهارشنبه‌شب، به تنهایی سرو کنید. میان وعده مبارک!