این درمان صاف‌کننده مو، قفل‌های موخوره من را تغییر داد

وقتی به 40 سالگی رسیدید خیلی چیزها شروع به تغییر می کنند. اما یک چیزی که من برای آن آماده نبودم؟ بافت موی من من همیشه یک موج خفیف به موهایم داشتم، اما در دو سال اخیر موهایم درشت تر و وز شده است. حالا، اجازه دهید این را با بیان اینکه من مطمئناً با بافت، فر، و حتی کمی موخوره مخالف نیستم، مقدمه این موضوع را مطرح کنم. به هر حال، این چیزی است که به موهای ما حجم، تعریف و شخصیت می دهد! نه، این احساس زمخت و خشن موهایم بود که با آن دست و پنجه نرم می کردم. همچنین علیرغم استفاده از هر ماسک موی آبرسان و افزایش ویتامین های مو و مصرف امگا 3، واقعاً احساس خشکی می کرد. در تابستان نیز موهایم را بیشتر با هوا خشک می‌کردم و متوجه می‌شدم که بسیار وزتر از حد معمول است و حالت دادن به آن‌ها را سخت‌تر می‌کرد. بیشتر اوقات، موهای من به صورت دم اسبی صاف یا موی کم پشت می‌شوند. بنابراین، من تحقیقاتی انجام دادم و یک درمان صاف کننده مو پیدا کردم که به کاهش و صاف کردن موخوره و بافت کمک می کند. پاداش: بدون فدا کردن موج و حرکت موهایم.

تصویر برجسته توسط تیل تامسن.

تصویر توسط تیل تامسن

با کارشناس آشنا شوید: تانیا ویتیر

در اینجا ذکر این نکته مهم است که من موهای صاف و مرده را نمی‌خواستم، فقط یک نرم‌کننده و صاف کردن کلی می‌خواستم. من از دوستان و همکارانم شنیده‌ام که سایر درمان‌های صاف کردن مو چقدر می‌تواند آسیب‌رسان باشد، بنابراین به دنبال یک درمان کراتینه غیرسمی بودم که بتواند نتایج مشابهی به من بدهد. مطابق با پژوهش و مطالعات مختلف، فرمالدئید می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد. متأسفانه، این یک عنصر کلیدی در اکثر درمان های محبوب صاف کردن مو است. یافتن درمان بدون فرمالدئید بسیار مهم بود.

آن زمان بود که با تانیا ویتیر آشنا شدم. با وجود فهرستی از مشتریان مشهور، می توان به جرات گفت که آرایشگر تحسین شده همه چیز را دیده است. اما تا زمانی که یک مشتری از او در مورد یک درمان غیر سمی صاف کردن مو پرسید که تصمیم گرفت به طور جدی آن را بررسی کند. و او به عقب نگاه نکرده است.

من در حال حاضر چندین روش صاف کردن موی طبیعی را با ویتیر انجام داده ام و وسواس دارم. در حالی که ایمنی همیشه اولویت اصلی است، کارایی نیز مهم است. خوب، اجازه دهید به شما بگویم، این یکی کار می کند! برای اطلاعات بیشتر در مورد این درمان طبیعی کراتینه، نحوه عملکرد، مدت زمان ماندگاری آن، کاندیدای ایده آل و بیشتر.

درمان صاف کردن مو: قبل و بعد

همانطور که در عکس قبلی من می بینید، موهای من مجعد بود و موهایم بسیار زیاد بود. و در حالی که از روی عکس نمی توانید تشخیص دهید، لمس آن نیز درشت بود. اما پس از درمان با ویتیر، صاف، براق و هیدراته است. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا.

سمی در مقابل درمان های غیر سمی مو

تفاوت اصلی بین درمان های صاف کننده مو غیر سمی با روش های سنتی کراتینه، فرمالدئید است. دومین تفاوت بزرگ، سفارشی سازی است. این بدان معنی است که شما می توانید سطح صافی را که می خواهید به دست آورید انتخاب کنید. (موج را حفظ کنید، موها را از بین ببرید.) بر خلاف درمان های سنتی، گزینه های غیر سمی به شما این امکان را می دهند که میزان حرکتی که می خواهید در موهای خود حفظ کنید و در عین حال موخوره را کاهش دهید.

من ترجیح دادم این بار کمی صاف تر از موهای معمولی ام باشم زیرا می خواستم ظاهری براق داشته باشم. اما دوست و همکار سابق من، ویکتوریا هاف، که دارای فرهای S ضخیم، بلند و به طور طبیعی موج دار 2B است، توانست موخوره را بدون آسیب رساندن به بافت کاهش دهد. Whittier همیشه ابتدا بافت طبیعی مو را ارزیابی می کند به طور طبیعی چه کاری انجام می دهد و چگونه می تواند با آن بازی کند. سپس آن را به فرمول، پردازش، و اتو برای ایجاد یک نتیجه شخصی.

در حال حاضر چندین محصول صاف کننده مو غیر سمی موجود است. Whittier بسته به موهای مشتری بین Puraluxe، Cezanne و Leaf & Flower می چرخد. (او از Puraluxe روی موهای من استفاده کرد.) یکی از مزایای بزرگ این است که شما مجبور نیستید برای شستن موهای خود صبر کنید. “ویتیر توضیح می دهد که از آنجایی که درمان به داخل قشر مغز رفته و در واقع مهر و موم شده است، می توانید بلافاصله پس از درمان به زندگی عادی خود ادامه دهید، که این یک امتیاز بزرگ است. بله، این بدان معناست که بلافاصله بعد از آن نیز می توانید یک تمرین یا کلاس در باشگاه انجام دهید.

تصویر توسط تیل تامسن

چگونه کار می کند؟

درمان‌های فرمالدئید با فشار دادن کراتین به داخل کوتیکول با حرارت عمل می‌کنند و فرمالدئید به عنوان محصول نهایی آن عمل می‌کند. Whittier خاطرنشان می کند که این توهم درخشندگی ایجاد می کند، اما با گذشت زمان، موها خشک می شوند زیرا برای موها، به خصوص موهای شکننده بیش از حد خشن هستند.

درمان‌های غیر سمی، کوتیکول را باز می‌کنند تا اسیدهای آمینه وارد قشر مو شوند، در مقابل روش قدیمی گرمای زیاد مخلوط با فرمالدئید که یک سرطان‌زای سمی ایجاد می‌کرد. او می افزاید: «این بهتر کار می کند زیرا اکنون می توانم زمان پردازش و سطوح گرما را همراه با مخلوط کردن فرمول های مختلف کنترل کنم. “این به من اجازه می دهد تا یک درمان را برای هر مشتری سفارشی کنم زیرا همه نمی خواهند موهای صافی داشته باشند.”

مزایای درمان های غیر سمی صاف کننده مو

  • بدون فرمالدئید
  • بدون خشک شدن
  • بسته به نتایج دلخواه قابل تنظیم است
  • می تواند بلافاصله پس از درمان موها را بشویید
  • مواد تشکیل دهنده طبیعی

فرآیند گام به گام از آغاز تا پایان

مرحله 1: برای تمیز کردن موها شامپو بزنید اما از نرم کننده استفاده نکنید. به بافت مو نگاه کنید و در مورد نتایج مورد نظر صحبت کنید.

گام 2: مخلوط کنید، محصول را اعمال کنید و اجازه دهید تا پردازش شود. این اجازه می دهد تا اسیدهای آمینه وارد مو شوند.

مرحله 3: موها را 110% آبکشی کنید زیرا آب تمام مواد و هر اسید آمینه ای را که وارد قشر مو نشده است خنثی می کند. این یک گام مهم در ایجاد یک درمان غیر سمی است.

مرحله 4: موها را سشوار خشک کنید.

مرحله 5: موها را صاف کنید. این نیز یک مرحله مهم است زیرا مو به شما می گوید که با گرما چه چیزی را می تواند تحمل کند و چه چیزی را نمی تواند تحمل کند. همیشه مهم است که موها و ابزاری که استفاده می کنید را بشناسید. دمای متفاوت و نوع آهن می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

توجه داشته باشید: بسته به نوع درمان و مدت زمانی که به آن نیاز دارید، درمان‌ها ممکن است بین 1 تا 3 ساعت طول بکشد. طول و بافت موی شما نیز نقش مهمی دارد. بسته به نوع درمان، Whittier 125-475 دلار هزینه می گیرد.

درمان صاف کردن مو چقدر طول می کشد؟

درمان می تواند از چند هفته تا شش ماه ادامه یابد. Whittier توضیح می‌دهد: «هر کس بافت متفاوتی دارد و همه نتایج متفاوتی می‌خواهند، بنابراین متفاوت است». “اما هر چه بافت متضادتر از طبیعی باشد، سریعتر احساس می شود که در حال رشد است.”

کاندیدای ایده آل برای درمان کراتینه غیر سمی چه کسی است؟

Whittier می گوید تقریباً همه می توانند از درمان صاف کننده آمینو اسید بهره مند شوند. او می‌گوید: «حتی شامپوها نیز به کراتین و اسیدهای آمینه افتخار می‌کنند، زیرا به ترمیم مو کمک می‌کنند. “هرچند همه چیز در مورد تعادل است، بنابراین حتما با آرایشگر خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که موهای شما در نقطه ای شیرین باقی می مانند!”

نتایج پس از درمان

هفته 1

این موهای من یک هفته بعد از درمان کراتینه غیر سمی شسته و خشک شده است. همانطور که می بینید، هنوز هم بسیار براق و صاف است. پیچش جلویی به این دلیل است که وقتی خیس است آن را پشت گوشم می‌کشم—من شکل خمشی را که در اطراف صورتم ایجاد می‌کند دوست دارم.

هفته 6

این موهای من شش هفته بعد از درمان صاف کردن طبیعی مو با هوا خشک شده و شسته شده است. در حالی که مقداری بافت بازگشته است، هنوز هم صاف است و به طرز باورنکردنی نرم می‌شود. موجی در آن وجود دارد که به موهای من حالت و حرکت می دهد اما وز نیست. من آن را خیلی دوست دارم.

4 برند برتر تانیا برای مراقبت های بعد از درمان

Whittier همیشه شامپوی حرفه ای بدون سولفات را توصیه می کند نمی کند کراتین یا پروتئین در آن وجود دارد. یک درمان صاف کننده تمام اسیدهای آمینه را در آن قرار می دهد، بنابراین شما نمی خواهید بیشتر اضافه کنید. این باعث می شود موهای شما خشک شوند – همه چیز به تعادل بستگی دارد.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

Olaplex Daily Cleanse & Condition Duo

این بدون سولفات است و به تقویت موهای شما کمک می کند.

کیت صاف کننده Oway برای موهای نازک

برند عالی تمیز و حرفه ای ایتالیایی که بوی شگفت انگیزی دارد!

نرم کننده O&M Hydrate & Conquer

یکی دیگر از خطوط تمیز عالی از استرالیا.

مراسم تجدید بافت موی Innersense برای موهای ضخیم، درشت و مجعد

تمیز، آسان برای استفاده، و کیفیت شگفت انگیز.

این پست در ابتدا در 31 آگوست 2021 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.