این درمان صاف کننده طبیعی موها باعث ایجاد موهای وز شده من شده است

بسیاری از چیزها در سن 40 سالگی شروع به تغییر می کنند ، اما چیزی که من برای آن آماده نبودم بافت مو بود. من همیشه موهای کمی روی موهایم داشته ام ، اما طی دو سال گذشته تغییر کرده و درشت تر شده است (به لطف چند خاکستری که وارد شده اند!) و وز شده است. اکنون ، اجازه دهید این را با گفتن اینکه من مطمئناً با بافت ، فرها و حتی کمی موخوره مخالف نیستم پیشاپیش صحبت کنم – بالاخره این همان چیزی است که به ما حجم ، تعریف و شخصیت مو می دهد! نه ، این احساس ناهموار و خشن موهای من بود که با آن دست و پنجه نرم می کردم. با وجود استفاده از هر ماسک آبرسان مو همراه با افزایش ویتامین های مو و مصرف امگا 3 ، احساس خشکی کردم. در تابستان ، من بیشتر موهایم را با هوا خشک می کنم و متوجه می شوم که موهای من خیلی فراتر از حد معمول است که باعث می شود حالت دادن به آنها سخت تر شود. بیشتر مواقع ، موهای من به صورت دم اسبی لبه دار یا نان کم در می آمد. بنابراین ، من برخی تحقیقات را انجام دادم و یک درمان صاف کننده طبیعی مو را پیدا کردم که بدون از بین بردن موج و حرکت موهایم به کاهش و صاف شدن موها کمک می کند.

مهم است که در اینجا توجه داشته باشید که من نمی خواستم موهای صاف و مرده ، فقط نرم کننده و صاف کننده کلی باشد. من از دوستان و همکاران شنیده ام که سایر روش های صاف کردن مو چقدر می تواند مضر باشد ، بنابراین من واقعاً به دنبال درمان کراتین غیر سمی بودم که بتواند نتایج مشابهی را به من بدهد. مطابق با پژوهش و مطالعات مختلف، فرمالدئید می تواند خطر ابتلا به سرطان را افزایش دهد و این یکی از عناصر کلیدی در اکثر درمان های صاف کننده مو است. یافتن درمان بدون فرمالدئید بسیار مهم بود.

آن وقت بود که تانیا ویتیری را پیدا کردم. پس از دو دهه به عنوان رنگ آمیزی برتر ، ویتیری دارای یک تقویم بسته بندی شده از مشتریان مشهور از مایا رودولف تا لزلی مان و کریستن بل است. به جرات می توان گفت ، سبک شناس تحسین شده همه چیز را دیده است ، اما تا زمانی که یک مشتری از او در مورد روشهای صاف کننده غیر سمی س askedال کرد ، تصمیم گرفت به طور جدی به آن توجه کند-و او به عقب نگاه نکرده است.

امروزه ویتیر متخصص مشهور در زمینه موهای تمیز است و واقعا رهبری این حرکت غیر سمی را بر عهده داشت. او امیدوار است بتواند آگاهی مردم را گسترش دهد و به مشتریان و آرایشگران الهام دهد تا به نسخه های بدون فرمالدئید روی آورند. او به من می گوید: “من خیلی دوست دارم که آرایشگران بیشتری از زیبایی تمیز و غیر سمی استقبال کنند.” “مشتریان من آماده هستند ، اما ما باید سبک های بیشتری را سوار کنیم. هدف من این است که به انتشار کلمه در مورد گزینه های امن تر کمک کنم من واقعاً معتقدم که برای شما بهتر می شود ، بنابراین لطفاً به ترکیبات خود نگاه کنید و انتخاب های آموزشی انجام دهید. این تمرین به تنهایی صنعت را به سمت بهتر شدن و حتی بهتر شدن شما سوق می دهد! “

من در حال حاضر چندین درمان صاف کننده طبیعی مو با ویتیری انجام داده ام و به جرات می توان گفت ، من وسواس دارم. در حالی که ایمنی همیشه اولویت اصلی است ، کارآیی نیز مهم است و بگذارید به شما بگویم ، این یکی کار می کند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان طبیعی کراتین ، نحوه عملکرد ، مدت زمان ماندگاری ، کاندیدای ایده آل و موارد دیگر!

تصویر ویژه توسط جنا پفلی.

اما ابتدا ، اجازه دهید نگاهی به عکس های قبل و بعد من بیندازیم:

همانطور که در عکس قبلی من مشاهده می کنید ، موهای من فرفری با موهای زیاد بود و در حالی که نمی توانید از طریق عکس تشخیص دهید ، لمس آن نیز طبیعی بود. اما پس از درمان ویتیری ، صاف ، براق و هیدراته می شود. به خواندن ادامه دهید تا دلیل آن را بیاموزید.

سمی در مقابل غیر سمی

تفاوت اصلی بین روشهای صاف کننده غیر سمی و روشهای سنتی کراتین ، فرمالدئید است. دومین تفاوت بزرگ در سفارشی سازی است به این معنی که شما می توانید سطح صافی مورد نظر خود را انتخاب کنید – موج را حفظ کنید ، موخوره را از دست بدهید! درمان های غیر سمی به شما این امکان را می دهد که میزان حرکتی را که می خواهید در موهای خود داشته باشید و در عین حال موخوره را کاهش دهید ، انتخاب کنید-درمان های سنتی این اجازه را نمی داد. من این بار ترجیح دادم کمی صاف تر از موهای معمولی خود باشم زیرا واقعاً می خواستم ظاهری براق تر داشته باشم. اما دوست و همکار سابق من ، ویکتوریا هاف که دارای حلقه های ضخیم ، بلند و موج دار طبیعی 2B S است ، توانست وزوز را بدون آسیب به بافت کاهش دهد. ویتیری همیشه بافت طبیعی موها را ابتدا برای ارزیابی ارزیابی می کند به طور طبیعی چه می کند و چگونه می تواند با آن بازی کند سپس فرمول ها ، پردازش و اتو کردن آن برای ایجاد یک نتیجه شخصیبه

در حال حاضر چندین محصول صاف کننده مو غیر سمی موجود است که برای ویتیری بسیار هیجان انگیز است و بسته به موهای مشتری بین Puraluxe ، Cezanne و Leaf & Flower می چرخد ​​(ویتیری از Puraluxe برای موهای من استفاده کرد). اما یکی از مزایای بزرگ این است که مجبور نیستید برای شستن موهای خود منتظر بمانید. “از آنجا که درمان وارد قشر مغز شده و در واقع بسته شده است ، می توانید زندگی عادی خود را بلافاصله پس از درمان از سر بگیرید ، که یک امتیاز بزرگ است. بله ، این بدان معناست که شما می توانید بلافاصله بعد از تمرین ، یک تمرین یا کلاس را در باشگاه انجام دهید.

بنابراین چگونه کار می کند؟

درمان با فرمالدئید با فشار دادن کراتین به داخل کوتیکول با حرارت کار می کند و فرمالدئید به عنوان محصول نهایی آن عمل می کند. ویتیری خاطرنشان می کند که این باعث توهم درخشندگی می شود ، اما با گذشت زمان ، موها خشک می شوند زیرا روی موها بسیار خشن است ، به ویژه موهای شکننده. درمان های غیر سمی کوتیکول را باز می کنند تا اسیدهای آمینه بتوانند وارد قشر مو شوند در مقایسه با روش قدیمی حرارت بالا مخلوط با فرمالدئید که یک سرطان زای سمی ایجاد کرده است. او می افزاید: “این بهتر کار می کند زیرا اکنون می توانم زمان پردازش و سطح حرارت را همراه با مخلوط کردن فرمول های مختلف کنترل کنم.” “این به من امکان می دهد درمان را برای هر مشتری سفارشی کنم زیرا همه نمی خواهند موهای صاف بچسبند.”

مزایای روشهای صاف کردن موهای غیر سمی:

  • فاقد فرمالدئید
  • بدون خشک شدن
  • بسته به نتایج دلخواه قابل تنظیم است
  • می تواند بلافاصله پس از درمان موها را بشوید
  • مواد تشکیل دهنده طبیعی

مراحل مرحله به مرحله از ابتدا تا انتها

مرحله 1: شامپو برای تمیز کردن موها اما از نرم کننده استفاده نکنید. به بافت مو نگاه کنید و نتایج دلخواه را مورد بحث قرار دهید.

گام 2: مخلوط کنید ، محصول را بمالید و اجازه دهید تا پردازش شود. این به اسیدهای آمینه اجازه می دهد وارد مو شوند.

مرحله 3: موها را 110 درصد آبکشی کنید زیرا آب تمام مواد تشکیل دهنده و اسیدهای آمینه ای را که به قشر مو وارد نشده اند خنثی می کند. این یک گام مهم در ایجاد یک درمان غیر سمی است.

مرحله 4: موها را با سشوار خشک کنید.

مرحله 5: موها را صاف کنید. این نیز یک گام مهم است زیرا موها به شما می گویند که با گرما چه چیزی را می تواند و چه چیزی را نمی تواند تحمل کند. همیشه مهم است که مو را بشناسید ، اما ابزارهای شما – با استفاده از درجه حرارت و نوع مختلف آهن – می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

چقدر طول می کشد؟

بسته به نوع درمانی که می خواهید و مدت زمانی که به آن نیاز دارید ، درمان ها از یک ساعت تا سه ساعت به طول می انجامد. طول مو و بافت شما نیز نقش دارد.

چقدر طول می کشد؟

درمان می تواند از چند هفته تا شش ماه طول بکشد. ویتیری توضیح می دهد: “هر کس بافت متفاوتی دارد و همه نتایج متفاوتی می خواهند بنابراین متفاوت است.” “اما هرچه بافت طبیعی شما متضاد باشد ، سریعتر احساس می کنید که در حال رشد است.”

چگونه از قفل های صاف جدید خود پس از درمان مراقبت می کنید؟

ویتیری همیشه شامپوی حرفه ای بدون سولفات را توصیه می کند نمی کند کراتین یا پروتئین در آن وجود دارد. “یک درمان صاف کننده تمام اسیدهای آمینه را در خود قرار می دهد بنابراین شما نمی خواهید سعی کنید مقدار بیشتری را اضافه کنید. این باعث می شود موهای شما خشک شود – همه چیز به تعادل مربوط می شود. ”

کاندیدای ایده آل برای درمان کراتین غیر سمی کیست؟

ویتیری می گوید تقریباً همه می توانند از یک درمان صاف کننده اسید آمینه سود ببرند. او می گوید: “اگر اکنون نگاه کنید ، حتی شامپوها شروع به غرور از کراتین و اسیدهای آمینه می کنند ، زیرا به ترمیم مو کمک می کنند.” “همه چیز در مورد تعادل است ، بنابراین حتماً با آرایشگر خود صحبت کنید تا مطمئن شوید موهای شما در نقطه شیرین باقی می ماند!”

قیمت آن چند است؟

بسته به نوع درمان ، ویتیتر 125 تا 475 دلار هزینه می گیرد.

اما بعد از شستشو و خشک شدن در هوا چگونه به نظر می رسد؟…

این موهای من یک هفته پس از درمان کراتین غیر سمی شسته و با هوا خشک شده است. همانطور که می بینید ، هنوز هم بسیار براق و صاف است. حلقه جلویی از طرف من است که آن را در حالی که مرطوب است در پشت گوشم قرار می دهم-من از شکل خم s که در اطراف صورتم ایجاد می کند خوشم می آید.

هفته 6:

این موهای من شش هفته بعد از درمان نرم کننده طبیعی موها خشک شده و شسته شده است. در حالی که برخی از بافت ها بازنگشته اند ، هنوز صاف هستند و به طرز باور نکردنی نرم به نظر می رسند. موجی برای موهایم وجود دارد که به موهای من شکل و حرکت می دهد اما موهایش وز نیست. خیلی دوستش دارم.

4 مارک برتر تانیا برای مراقبت های بعد از درمان:

Olaplex Daily Cleanse & Condition Duo

فاقد سولفات است و به استحکام موهای شما کمک می کند.


کیت صاف کننده Oway برای موهای زیبا

مارک عالی تمیز و حرفه ای ایتالیایی که بوی شگفت انگیزی دارد!


نرم کننده O & M Hydrate & Conquer

یک خط تمیز عالی دیگر از استرالیا.


مراسم تجدید بافت Innersense برای موهای ضخیم ، درشت و فر

تمیز ، آسان برای استفاده ، و کیفیت شگفت انگیز.