این سوپ ذرت گیاهی تند یک قاشق غذاخوری جدید هفته آینده شما خواهد بود

در این زمان از سال همیشه احساس می کنیم در بلاتکلیفی هستیم. بین راه اندازی نوشیدنی دلخواه کدو تنبل دلپذیر همه ، قفسه های خواربار فروشی آب نبات هالووین و آب و هوا که هنوز به 80 درجه یا بیشتر چسبیده است ، هیجان پاییز با چند روز آخر سگ در تابستان مخلوط می شود. به شخصه ، پاییز فصل مورد علاقه من است – من می دانم! و در حالی که این فصل آینده ممکن است هنوز کمی متفاوت از آنچه بسیاری از ما برای آن برنامه ریزی کرده بودیم به نظر برسد ، من با یک ذهنیت سپاسگزار در حال سقوط هستم. من برای احساسات و فیلم های دنج ، دسرهای ادویه دار ، تمام تعطیلات آینده و فرصتی برای تجدید نظر در برخی از دستور العمل های پاییزی مورد علاقه خود زندگی می کنم. صحبت از دستور العمل های فصل ، همانطور که من برای بازگشت همه چیز کدو تنبل زندگی می کنم ، چیزی که من واقعاً هیجان زده ام فصل سوپ است! و من تضمین می کنم که این سوپ ذرت گیاهی تند برای شما نیز به صورت هفتگی خواهد بود.

سوپ ممکن است ساده ترین و خوشمزه ترین دستور العمل هایی باشد که در کارنامه شما وجود دارد. هنگامی که فرمول اصلی را دریافت کردید ، آزمایش و ترکیب با هر موادی که در دست دارید آسان است. با شروع این فصل لیمبو ، من شروع به آزمایش مواد اصلی تابستانی به شکل سوپ کردم. چیزی گرم و تند ، با اشاره به تابستان که به پایان خود نزدیک می شود. و این سوپ ذرت دقیقاً همان چیزی است که من برای خداحافظی او و گفتن سلام بزرگی برای سقوط به دنبال آن بودم!

این یک سوپ شگفت انگیز است. در دنیای من ، هرچه تعداد غذاها کمتر باشد ، بهتر است و همه اینها نیاز به یک فر بزرگ هلندی دارد تا همه چیز را بپزید. ذرت یکی از مواد مورد علاقه تابستانی من است و شیرینی سبزی بسیار عالی است. مشکل من با اکثر سوپ های ذرت این است که گاهی اوقات می توانند خیلی شیرین باشند. بنابراین ، من می خواستم آن را با یک ضربه قوی ادویه جات متعادل کنم که این را به یک کاسه طعم بسیار گرم کننده تبدیل می کند و برای فصل سوپ پاییزی نیز مناسب است.

ادویه از ژالاپینو می آید اما در آخرین لحظه تصمیم گرفتم مقداری سیراچا نیز اضافه کنم. این واقعاً به بالا بردن ضریب حرارت کمک می کند و اسیدیته به کاهش شیرینی کمک می کند. برای خنک شدن گرما ، مقداری پوبلانو بو داده اضافه کردم که یکی از طعم های مورد علاقه من در همه غذاها و سوپ ها است.

اگر قبلاً پوبلانو سرخ نکرده اید ، ترفند من این است:

فلفل ها را روی یک تابه بریزید و روغن زیتون بریزید. در فر با دمای حدود 400 درجه فارنهایت تا زمان ایجاد تاول در هر دو طرف ، حدود 30 تا 35 دقیقه بپزید. از فر خارج کرده و در یک کاسه قرار دهید و حدود 10 دقیقه با یک بشقاب بپوشانید. بخارپز کردن به راحتی می تواند پوست کاغذی را که واقعاً نمی خواهید بخورید جدا کنید. فلفل ها را بیرون بیاورید ، پوست آن را جدا کنید ، ساقه را برش دهید و دانه ها را جدا کنید. سپس فلفل ها را خرد کرده و به هر ظرفی که می پزید اضافه کنید! پوبلانوهای بو داده یکی از مواد مورد علاقه من برای افزودن به سوپ ، سالاد و حتی مخلوط کردن آن با هموس است.

من با استفاده از شیر نارگیل همه چیز را گیاهی نگه داشتم تا خامه و غنی شود. طعم نارگیل همچنین شیرینی ذرت را تحسین می کند در حالی که حرارت را نیز کمی متعادل می کند.

وقتی صحبت از مخلوط کردن سوپ می شود ، من همه چیز راجع به بافت آن صحبت می کنم. من سوپ های نرم دوست ندارم. آنها فقط به اندازه چیزی که دلپذیر و غلیظ است پر نمی شوند. بنابراین من فقط 1/4 سوپ را مخلوط می کنم تا یکدست شود ، حدود 1/2 آن تا زمانی که غلیظ و بافتی شود ، مخلوط می کنم و 1/4 آخر را کامل می گذارم. این کاملاً به شما و ترجیحات شما بستگی دارد ، اما باز هم ، من بافت مواد موجود در اینجا را دوست دارم و نمی خواستم که کاملاً صاف باشد.

برای طعم دادن ، ذرت بو داده تازه که به صورت لقمه شیرین در می آید ، مقداری چیپس سیر ترد برای مقداری ترد به همراه کمی چیپس تورتیلا و سبزی تازه برای روشنایی اضافه کردم. در صورت تمایل می توانید مقداری آووکادو ، مرغ خرد شده و مقداری کرم به آن اضافه کنید.

این سوپ در یخچال بسیار خوب نگهداری می شود ، بنابراین فقط در ظرف هوای بسته برای یک وعده غذایی سریع و دلچسب در طول هفته نگهداری کنید. گزینه ها بی پایان هستند ، و شما می توانید این دستور غذا را کاملاً با ترجیحات خود تنظیم کنید. لذت بردن!