این سوپ کدو حلوایی برشته شده زمستانه، سفر جدید شما در شب هفته است

به همان اندازه که ما دوست داریم ببینیم غذاخوری های مورد علاقه ما وقتی می خواهند مهمانان خود را “واو” کنند چه چیزی درست می کنند، می دانید جالب تر از آن چیست؟ یاد گرفتن چه غذاهایی را وقتی در خانه هستند در یک شب متوسط ​​در هفته درست می کنند. این دستور العمل ها معمولاً با مواد کمتر سریعتر هستند و برای پاسخ به این سؤال که “برای شام چه درست کنم؟” بهترین دستور العمل هستند. هر وقت ضربه زد برای ارضای کنجکاوی ما، سریال ما، من برو به غذا، از سرآشپزها و غذاهایی که دوست داریم می خواهد دستور العمل های آسانی را که در حال چرخش دائمی در خانه خود هستند، بریزند. در مرحله بعد، چیترا آگراوال از بروکلین دهلی سوپ اسکواش زمستانی برشته شده آسان را که در شب های شلوغ هفته درست می کند، به اشتراک می گذارد.

وقتی به راهرو چاشنی ها در خواربارفروشی فکر می کنید، به چه چیزی فکر می کنید؟ سس گوجه؟ خردل؟ مایو؟ خوب، همه اینها درست است و از لحاظ تاریخی اکثریت قفسه را داشته است، اما در چند سال گذشته، گروهی باورنکردنی از سازندگان و کارآفرینان با پیشنهاداتی که من را کاملاً گیج می‌کند (آنها مرا وادار به پریدن از بالا می‌کنند) شروع کرده‌اند. و جلوی قفسه – داستان واقعی!).

اولین باری که بروکلین دهلی را در قفسه هول فودز دیدم مجبور شدم کمی مکث کنم زیرا باورم نمی شد. سس آچار و کورما در خواربارفروشی من؟ از آن زمان، من یکی از طرفداران بزرگ بنیانگذار، چیترا آگراوال و کاری که او در خلق محصولاتی انجام می دهد که فرهنگ هند را از طریق غذا برجسته می کند، بوده ام. اولین خط از محصولات بروکلین دهلی که در سال 2014 راه اندازی شد، بر روی یک غذای اصلی هندی به نام achaar متمرکز بود که گاهی اوقات به عنوان ترشی هندی شناخته می شود. وقتی به همه می گویم که مادرم نمی تواند بدون آچار زندگی کند، حتی شوخی هم نمی کنم. آخار (تلفظ ah-char؛ که در هندی به ترشی ترجمه می شود) یک چاشنی طعم دار است که از میوه ها و سبزیجات، ادویه جات ترشی جات و فلفل چیلی تهیه می شود. مامان من به هر چیزی که می خورد کمی اضافه می کند تا لقمه ای تند، ترش، شیرین و خوش طعم بدهد، مخصوصاً آن را با پاراتاس یا با هر سبزی در منوی شام می خورد. آخار با برنج، دال، کاری یا ماست خورده می شود، اما چیزی که من در مورد رویکرد بروکلین دهلی دوست دارم این است که نشان می دهد که چگونه آچار می تواند به خوبی با ساندویچ، برگر، تخم مرغ، مخلوط در کاسه، سوپ، رشته فرنگی، پنیر و کراکر و غیره جفت شود. خیلی بیشتر. این زیبایی غذاست درست است؟ توانایی استفاده از غذاهای مختلف که به طور سنتی در یک غذا قرار می‌گیرند، و کشف راه‌هایی برای ترکیب آن‌ها در غذاهای دیگر (فقط برای اینکه متوجه شوید که در آنجا هم به همان اندازه مناسب هستند!).

وقتی وارد فصل پاییز می شویم، بسیار هیجان زده بودم که با چیترا گپ بزنم و یکی از دستور العمل های او را ارائه دهم. بنابراین، به پیمایش ادامه دهید تا دستور تهیه این سوپ کدو حلوایی برشته شده خوشمزه را بگیرید. خواهش میکنم!

چیترا، غذای شما چیست؟

سوپ اسکواش زمستانی برشته شده، مخصوصاً در پاییز و زمستان.

یام چند وقت یکبار این سوپ را درست می کنید؟

نکته شگفت‌انگیز در مورد این دستور این است که می‌توانم آن را به صورت هفتگی درست کنم و از آن مریض نشوم، زیرا بسته به کدو حلوایی که در دست دارم، بسیار متنوع است (مثلاً کره، بلوط، کابوچا، دلیکاتا اگر هنوز پاییز باشد و غیره). من همچنین با استفاده از سس های پخته شده از بروکلین دهلی، آن را به روش های مختلف طعم می دهم. یک هفته کدو را تفت داده و با شیر نارگیل و سس ماسالا کره بادام هندی و هفته بعد با سس کورما بادام هندی نارگیل مخلوط می کنم.

خوشمزه به نظر می رسد، من عاشق ماسالا کره بادام هندی هستم. چیز مورد علاقه شما در مورد این دستور غذا چیست؟ چرا این مورد شماست؟

من این دستور غذا را به دلایل زیادی دوست دارم. اول از همه خوشمزه است و در عین حال سالم و بدون تلاش زیاد است. اکثر دستور پخت زمان پخت غیرفعال است – مانند زمانی که کدو را در فر تفت می دهید – بنابراین من می توانم به راحتی چند کار را انجام دهم و این قسمت از دستور غذا را از قبل انجام دهم و آن را به یک دستور العمل فوق العاده سریع در روزهای هفته تبدیل کنم. از آنجایی که من قبلاً پیاز، سیر، زنجبیل و ادویه‌های کاراملی‌شده را در سس‌های آهسته‌ام دارم، دیگر نیازی به خرد کردن، گشتن در شیشه‌های ادویه یا منتظر ماندن در کنار قابلمه برای ایجاد طعم‌ها نیست که برای یک وعده‌ی غذایی شب‌هفته برنده است. و اگر کدو را زودتر کباب کنید، می توانید دستور نهایی را در یک قابلمه با هم بچینید.

آیا ابزار خاصی برای تهیه این دستور غذا نیاز داریم؟

این دستور به یک تابه ورق، یک قابلمه و یک مخلوط کن غوطه وری یا همزن نیاز دارد.

چه ترکیبات برجسته ای این را منحصر به فرد می کند؟

کدو حلوایی زمستانه در حال حاضر بسیار خوش طعم است (مخصوصاً در فصل) اما من فکر می کنم اضافه کردن ادویه های هندی گرم کننده این سوپ را واقعاً منحصر به فرد و خوشمزه می کند.

اگر چیزی در دسترس ندارید یا برای کسی که ممکن است لبنیات بدون گلوتن و غیره باشد، از چه جایگزین‌هایی استفاده می‌کنید؟

دستور غذا به طور طبیعی وگان و بدون گلوتن است. اگر کدو حلوایی نداشته باشم، این دستور را با سیب زمینی شیرین درست کرده ام و گاهی اوقات اگر مقداری عدس قرمز پخته شده داشته باشم، برای پروتئین بیشتر آن ها را هم اضافه می کنم. من دوست دارم سوپ را با ماست ساده سرو کنم و همچنین با ماست نارگیل یا آووکادوی ورقه شده روی آن برای نسخه بدون لبنیات خوشمزه است.

هک آشپزی مورد استفاده شما در این دستور غذا چیست که همه ما باید در مورد آن بدانیم؟

سس های پخته شده من هک اصلی هستند، اما من فقط عاشق این روش بدون سر و صدا برای تفت دادن کدو حلوایی زمستانی هستم – آن را از وسط برش دهید، دانه ها را با قاشق بیرون بیاورید و پوست آن را به سمت بالا تفت دهید. زمانی که کدو حلوایی پخته شد فقط آن را از پوست خارج می کنید و اگر پوست آن به اندازه کافی نازک بود من فقط از کل کدو استفاده می کنم. کدو حلوایی را تفت دهید تا زمانی که کمی کارامل شود، زیرا به سوپ عمق طعم و شیرینی بیشتری می دهد. این روش واقعاً از پوست کندن و خرد کردن کدو به صورت مکعبی جلوگیری می کند. یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان صرفه‌جویی می‌کند، سرخ کردن کدو در روز قبل است.

چه موادی را همیشه در آشپزخانه برای دستور العمل هایی مانند این و موارد دیگر در دست دارید؟

کدو حلوایی زمستانی یا سیب زمینی شیرین، سس های پخته شده بروکلین دهلی، شیر نارگیل، رویه ترد مانند sev (رشته های آرد نخود هندی ترد)، یا دانه های برشته (پپیتا یا آفتابگردان). من دوست دارم روی سوپ را با کمی ماست ساده و گشنیز خرد شده نیز اضافه کنم. من عاشق دم کردن نان خمیر ترش در این سوپ هستم.

با تشکر از به اشتراک گذاری این دستور غذا، چیز دیگری که می خواهید به اشتراک بگذارید؟

دستور غذا برای بچه های من به اندازه کافی ملایم است، بنابراین من سوپ را همانطور که برای آنها هست سرو می کنم – یک وعده غذایی آسان که بچه ها آن را دوست دارند همیشه برنده است. برای افزایش حرارت برای خودم، گوجه فرنگی یا سیر کبابی را اضافه می کنم.