این سیب زمینی های ترد و سرخ شده در تابه کاملاً اعتیاد آور هستند

“سیب زمینی ترد” ممکن است محبوب ترین عبارت در زبان انگلیسی باشد. بسیاری از ما در مصرف سیب زمینی واقعا ترد و سرخ شده در تابه برای وعده های غذایی رستوران صرفه جویی می کنیم، جایی که دسترسی به سرخ کن و دیگ های روغن وجود دارد. غذاهای مورد علاقه شخصی من توسط مادر شوهرم ساخته شده است که انگلیسی است و یکی دو چیز در مورد درست کردن سیب زمینی می داند. اعتیاد آور. او سیب‌زمینی‌های کبابی فوق‌العاده ترد خود را در فر درست می‌کند، و هر وقت در خانه او هستم آنها را می‌خورم. اگرچه او چندین بار مراحل دقیق را برای من توضیح داده است، مراحل من هرگز بیرون نمی آید کاملا همان

پس از سال‌ها آزمایش، بالاخره دستور غذای خود را برای سیب‌زمینی ترد پیدا کردم. آنها در ماهیتابه چدنی برشته می شوند، و این یک تکنیک ساده است که منجر به طلایی ترین، کاراملی ترین، فوق العاده طعم و تردترین سیب زمینی هایی می شود که تا به حال درست کرده اید. روش بی‌خطر من را بخوانید. (Psst… آنها فقط به چهار ماده نیاز دارند!)

نکاتی برای سیب زمینی سرخ شده تابه ای ترد

در اینجا دقیقا نحوه درست کردن سیب زمینی سرخ شده تابه ای فوق العاده ترد است. بعد از امتحان کردن این روش، ممکن است دیگر هرگز آنها را در فر کباب نکنید!

تابه خود را از قبل گرم کنید

این یک راز کوچک عالی است که تقریباً برای هر سبزیجاتی که می‌خواهید لبه‌های قهوه‌ای طلایی را می‌خواهید، کار کند. قبل از اضافه کردن سیب زمینی مطمئن شوید که تابه شما خوب و داغ است. از قبل گرم کردن ماهیتابه باعث می‌شود که وقتی سیب‌زمینی‌ها به تابه داغ برخورد می‌کنند، آن صدای هیس و قهوه‌ای طلایی روی قسمت بیرونی سیب‌زمینی‌ها ایجاد می‌شود.

ماهیتابه را شلوغ نکنید

این کلید است. برای ایجاد لبه های ترد، سیب زمینی های شما باید با سطح داغ تابه تماس داشته باشند. به عبارت دیگر، هر کاری می کنید، ماهیتابه را شلوغ نکنید! سیب زمینی های شما باید در یک لایه یکنواخت پخش شوند. سیب زمینی برای تابه شما زیاد است؟ آنها را در دو دسته بپزید.

صبور باش

سیب زمینی باید داشته باشد پایدار تماس با گرما، بنابراین شما می خواهید اجازه دهید آنها بدون مزاحمت برای مدت کامل بنشینند 10 دقیقه قبل از ورق زدن آنها بله، این مدت طولانی است، و شما فکر می کنید که سیب زمینی ها در حال سوختن هستند. اما نکته کلیدی این سیب زمینی ها این است که قبل از جابجایی آن ها اجازه دهید پوسته ای قهوه ای طلایی تیره در یک طرف ایجاد کنند. انجام این کار کیفیت ترد و تقریباً سرخ شده ای را به ما می دهد.

از چه نوع سیب زمینی استفاده کنم؟

برای این دستور، من اسپادهای کوچک را دوست دارم – سیب زمینی های جدید و سیب زمینی های انگشتی هر دو به زیبایی در این غذا کار می کنند. من همچنین دوست دارم که آنها نیازی به لایه برداری ندارند و (بسته به اندازه آنها) ممکن است فقط باید نصف شوند. از آنجایی که سیب زمینی یک سبزی متراکم است و پختن آن نسبت به سایر سبزیجات بیشتر طول می کشد، سیب زمینی های کوچک می توانند تا زمانی که بیرون قهوه ای و ترد شوند، در تابه بپزند.

چرا سیب زمینی های من ترد نمی شوند؟

چند مقصر می توانند مانع شما و سیب زمینی های ترد رویاهایتان شوند:

  • آیا چربی کافی مصرف کردید؟ من قطعاً به خاطر کم کاری EVOO مقصر بوده ام. اما برای این دستور، باید کمی به سیب زمینی ترد عشق بورزید! می‌خواهید روی هر سیب‌زمینی به خوبی با روغن بپوشانید، که به قهوه‌ای شدن، کاراملی شدن و جذب طعم غنی که دنبال آن هستید کمک می‌کند.
  • آیا قبل از اضافه کردن سیب زمینی تابه شما واقعا داغ بود؟ شما می خواهید به آن زمان کافی برای پیش گرم کردن بدهید تا آن صدای هیس کردن را بدست آورید!
  • آیا وسوسه شدید و سیب زمینی ها را قبل از اینکه پوسته بیرونی ایجاد کنند، جابجا کردید؟ این هم یک نه نه است. صبور باش! اگر سیب زمینی های شما به تابه چسبیده اند، یک دقیقه دیگر به آنها فرصت دهید تا پوسته ای تشکیل دهند که پس از آماده شدن از تابه آزاد می شود.

چه چیزی را با سیب زمینی سرخ شده تابه ای ترد سرو کنیم

این سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده تابه‌ای گیاهی و بدون گلوتن هستند، بنابراین یک غذای جانبی عالی برای تقریباً هر وعده غذایی برای هر نیاز غذایی (به جز کم‌چرب، هاها) درست می‌کنند. در اینجا چند دوره اصلی وجود دارد که دوست دارم با آنها خدمت کنم:

برای دستور غذا به ادامه مطلب بروید و اگر این سیب زمینی های ترد را درست می کنید، حتما رتبه بندی و نظر خود را در زیر بنویسید.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

ما بر هنر نگه داشتن سیب زمینی های شما پر از طعم و بافت با این اسفنج های ترد نمک و سرکه مسلط شده ایم.



  • روغن زیتون اضافی
  • 1/4 فنجان سرکه سیب، به علاوه بیشتر برای چکاندن
  • 1-2 پوند سیب زمینی بچه، نصف شده
  • نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • پیازچه خرد شده برای تزئین

یادداشت

  1. در یک تابه بزرگ چدنی، به اندازه ای روغن زیتون اضافه کنید تا کف آن حدود 1/4 اینچ بپوشد. روی متوسط ​​حرارت دهید تا بدرخشد، سپس یک لایه نمک در کف تابه بپاشید و چند عدد فلفل سیاه خرد کنید. سیب زمینی ها را از طرف برش خورده به سمت پایین در تابه قرار دهید و به مدت 10 دقیقه آن ها را بدون مزاحمت بگذارید.
  2. وقتی قسمت برش خورده سیب زمینی ها قهوه ای شد، حرارت را کم کنید، 1/4 فنجان سرکه را به تابه اضافه کنید و درب ظرف را ببندید.
  3. به مدت 15 دقیقه با درب بپزید. زمانی که در داخل نرم شوند، متوجه خواهید شد که آنها تمام شده اند. انتقال به ظرف سرو در صورت تمایل، با یکی دو قاشق غذاخوری سرکه، کمی نمک پوسته پوسته و پیازچه بریزید. لذت ببرید!

این پست در ابتدا در 5 آوریل 2022 منتشر شد و از آن زمان به روز شده است.