این پوره سیب زمینی های گیاهی آماده، کرکی، صاف و خوشمزه هستند

تصور شکرگزاری بدون یک کاسه خوش طعم کره ای و پوره سیب زمینی صاف روی میز دشوار است. و در واقع می‌توان از این نسخه جذاب لذت برد هر کس سر میز – اتفاقاً وگان است، بدون اینکه هیچ یک از خامه‌ای کلاسیکی که همه آنها هوس کرده‌اند را قربانی نکنند. شاید بهترین قسمت این پوره سیب زمینی این است که می توانید آن ها را چند ساعت قبل از جشن درست کنید تا وقتی همه چیز روی میز است، عجله نکنید که آنها را مخلوط کنید. اینها با بازی یوکان گلدز، بافتی مخملی دارند که باید برای آن مردید. این پوره سیب زمینی وگان تقریباً خیلی آسان است و مطمئناً در وعده غذایی شکرگزاری امسال مورد توجه قرار خواهند گرفت.

خوشمزه بدون لبنیات

من با چند نسخه از پوره سیب زمینی گیاهی آزمایش کرده ام، اما بسیاری از آنها بیش از حد پیچیده هستند. به نظر می رسد، انتخاب نوع مناسب سیب زمینی مهم ترین مرحله است و شما به مواد اولیه زیادی نیاز ندارید. سیب زمینی های طلایی یوکان به طور طبیعی خامه ای و حتی به تنهایی خوشمزه هستند و این دستور العمل برای درخشش طعم طبیعی آنها برنده است. این پوره سیب زمینی فقط شامل شش ماده است که احتمالاً بسیاری از آنها را قبلاً در انبار خود دارید. به جای خامه یا کره، این نسخه گیاهی آن بافت نرم و خامه ای را تنها با دوز سخاوتمندانه روغن زیتون حفظ می کند. آنها آسان، سالم و بدون لبنیات غیرقابل شناسایی هستند!

مواد بدون استرس

با وجود لیست کوتاهی از مواد تشکیل دهنده، این سیب زمینی ها طعم فراوانی دارند. روغن زیتون طعم و بافت طبیعی سیب زمینی ها را افزایش می دهد و آن قوام کرکی خوب را ایجاد می کند که همه ما هوس می کنیم. سپس طعم شیرینی تلخ از سیر و طعمی خاکی و خوش طعم از رزماری دریافت می کنید. این پوره سیب زمینی نه تنها مکمل کاملی برای غذاهای سنتی مورد علاقه شما در تعطیلات است، بلکه به اندازه کافی سالم هستند تا در میان وعده های غذایی شب هفته شما جایگاهی کسب کنند.

نحوه آماده سازی

با احمقانه بودن صبح روز شکرگزاری و حداقل فضای فر، این دستور غذا را می توان از چند ساعت قبل آماده کرد و زمانی که زمان صرف غذا فرا رسید به آرامی دوباره گرم کرد. بعلاوه، از آنجایی که این پوره سیب زمینی بدون لبنیات است، می توانند برای چند ساعت در دمای اتاق بمانند بدون اینکه خطری در مورد ایمنی مواد غذایی ایجاد کنند. معمولا آنها را 2-3 ساعت قبل از غذا درست می کنم. پس از پخت کامل، شعله را خاموش کرده و درب اجاق گاز را بگذارید. ده دقیقه قبل از شام، آن‌ها را روی ملایم قرار دهید، کمی روغن بریزید و خوب هم بزنید و روی آن‌ها را بپوشانید تا گرم شوند. سپس، قاشق خود را بردارید و درست شیرجه بزنید! امیدوارم که شما هم مثل ما عاشق این پوره سیب زمینی آماده وگان باشید.