این گل کلم کم کربوهیدرات ناچوس یک غذای سالم در دستور العمل کلاسیک است

هانا سوندرانی خالق وبلاگ محبوب Two Spoons and the Two Spoons App است. او سردبیر The feedfeed و همکار Best Best Vegan ، THRIVE و One Green Planet است. دستور العمل های او همچنین در فروشگاه های متعددی از جمله Better Homes & Gardens ، Simply Gluten-Free ، Well+Good و BuzzFeed ارائه شده است. در حالی که اولین کتاب آشپزی گیاهخواری او در بهار 2022 راه اندازی می شود ، امروز سوندرانی دستور منحصر به فرد گل کلم ناچوس خود را که حاوی سبزیجات مغذی است بدون به خطر انداختن طعم ، به اشتراک می گذارد! ادامه مطلب را بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید این دستور خوشمزه را درست کنید.

این ناچوس گل کلم سالم ، پنیری ، گیاهی و گیاهی است! به عنوان یک دستور العمل خوشمزه با کربوهیدرات کم ، به شما امکان می دهد از همه راحتیهای یک ناچو کاملاً پر شده با چرخش سالم لذت ببرید. اما مهمتر از همه ، آنها بسیار خوشمزه هستند!

این دستور چیپس های سنتی ناچو را با گل کلم عوض می کند ، بنابراین شما یک غذای سالم با سبزیجات خوشمزه تهیه می کنید.

“ناچوس” های گل کلم تا زمان ترد شدن پخته می شوند و سپس روی آنها لوبیا سیاه ، گوجه فرنگی ، پیاز قرمز ، ژالاپینو ، پنیر گیاهی و گشنیز قرار می گیرد. این غذای خوشمزه ای است که می توانید با خوردن آن احساس خوبی داشته باشید. این دستور غذا را به عنوان پیش غذا ، میان وعده ، غذای جانبی یا به عنوان غذای خود سرو کنید!

حالا کی می خواهد با من به این ناچوهای گل کلم شیرجه بزند !؟ بگذارید دقیقاً طرز تهیه دستور را به شما بگویم تا بتوانید از آنها به طور کلی لذت ببرید!

نحوه ساخت گلدان گل کلم گل سرخ

ناچو گل کلم خیلی راحت درست می شود! آنها به حداقل مواد نیاز دارند ، سریع آماده می شوند و فقط به 1 ورقه پخت نیاز دارند! (در خانه ما ، آقای دو قاشق شستشو می دهد ، بنابراین دستور العمل هایی مانند این همیشه با استقبال خوبی روبرو می شود!).

ابتدا ، ما با تفت دادن گل کلم شروع می کنیم تا کاملاً ترد شود. برای انجام این کار ، گلهای گل کلم را به نوارهای نازک بریده و با ادویه جات ترشی جات ترشی جات می کنیم.

گل کلم را روی یک ورقه پخت بمالید و در فر با دمای 425 درجه فارنهایت تفت دهید تا لبه های آن ترد و سرخ شود ، 20 دقیقه.

در مرحله بعد ، گل کلم کبابی را کنار هم بچسبانید و روی آن را اضافه کنید: لوبیا سیاه ، گوجه فرنگی ، پیاز قرمز ، هالاپنوس و موزارلا وگان (من از نام تجاری Daiya استفاده کردم).

دوباره در فر قرار دهید تا پنیر ذوب شود ، پنج دقیقه.

و حالا ما آن را در اختیار داریم! یک دستور ساده ، آرامش بخش ، کم کربوهیدرات و گیاهخواری برای ناچوس گل کلم که دارای طعم عالی و آرامش بخش است. به من اعتماد کنید ، شما عاشق تعویض ناچوهای سنتی با این نسخه گل کلم هستید. این یک دستور العمل سالم ، مفید و مغذی است که می توانید با خوردن آن احساس خوبی داشته باشید.

اگر این دستور را درست می کنید لطفاً نظرات خود را در زیر نظرات خود به من بگویید! من واقعاً عاشق شنیدن صحبت های شما هستم و همیشه اینجا هستم تا به هر سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهم. و البته ، من را با استفاده از هشتگ #twospoons در اینستاگرام با تصاویر خود تگ کنید. هیچ چیز بیشتر از دیدن تفریحات شما مرا خوشحال نمی کند. و لطفاً از وب سایت من ، دو قاشق برای دستور العمل های گیاهی خوشمزه تر مانند این دیدن کنید.