باور نمی کنید این سیب زمینی پخته شده گل کلم در واقع گیاهی است

به عنوان یک متخصص سیب زمینی پوره ، ایده پوره سیب زمینی گل کلم در اصل من را هیجان زده نکرد. چگونه ممکن است آنها به واقعیت عمل کنند؟ این دستور تهیه سیب زمینی گل کلم پارمزان مصنوعی از کتاب آشپزی جدید هلن هندرسون ، طلوع تا غروب مزرعه مالیبو، همه تردیدهای من را برطرف کرد. نه تنها آنها نگاه کن مانند سیب زمینی پوره پنیری ، آنها نیز مزه آن را دارند. من پودر گل کلم را پس از پودر گل کلم امتحان کرده ام ، و هیچ دستور العمل دیگری طعم سیب زمینی اصیل را ندارد. نویسنده/آشپز هلن هندرسون می گوید:

“من برای پودر کلم بروکلی زندگی می کنم ، که نصف کلم بروکلی و نیمی سیب زمینی است ، اما این غذای گل کلم کاملاً بدون سیب زمینی است. می توان آن را به راحتی از قبل درست کرد و فقط قبل از سرو در فر قرار داد. من دوست دارم رنگ این ماست را واقعا سفید نگه دارم تا شبیه سیب زمینی باشد ، بنابراین گل کلم را می جوشانم ، اما شما همچنین می توانید آن را تفت دهید ، که باعث شیرین شدن ماش می شود. ”

این دستور غذا بخشی از منوی مهمانی شام در مالیبو در خانه هلن بود. دستور العمل های دیگر را دریافت کنید و داستان کامل را اینجا بخوانید! و برای تهیه کارت دستور غذا به این سیب زمینی پوره شده گل کلم پارمزان مصنوعی بروید …

تجدید چاپ از طلوع تا غروب مزرعه مالیبو نویسنده: هلن هندرسون حق چاپ © 2021 توسط هلن هندرسون. منتشر شده توسط کلارکسون پاتر ، اثری از Random House ، بخشی از Penguin Random House LLC.

حق چاپ عکسها © 2021 توسط ارین کانکل