با توجه به جوانب مثبت ، 22 محصول برتر برای موهای براق در سال 2021

روند مو برای همیشه در حال تغییر است. امروز پرده چوبی و قسمت های میانی آن است ، فردا می توان شاهد تجدید حیات چروک بود. اما یک ویژگی مو که همیشه رواج دارد: موهای براق. دلیلی وجود دارد که قفل های براق و براق به هم نزدیک می شوند و همچنان کانون بسیاری از تبلیغات شامپو است. اما یال پر زرق و برق که بر روی صفحه نمایش دیده می شود برای بسیاری از افراد کنایه آمیز است ، بنابراین ما از سه استیلیست برتر – کاتلین رایلی ، Sienree Du و Ricky Mota – نظرخواهی کردیم تا بهترین محصولات برای موهای براق را کشف کنیم. آنها از مه و ماسک گرفته تا اتوهای مسطح مورد تایید ، نکات مورد علاقه و متخصص خود را برای زیبایی بیشتر ارائه کردند.

اما قبل از رسیدن به محصولات ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از بیرون به قفل هایی با ظاهر سالم دست یافته ایم ، بنابراین از سرآشپز مشهور و متخصص تغذیه ، سرنا پون استفاده کردیم. او می گوید: “سلامت موهای شما نشان دهنده اتفاقاتی است که در بدن شما می افتد.” در زمینه غذا ، کارآفرین دانه های چیا (منبع عالی پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3) ، تخمه آفتابگردان (سرشار از بیوتین) ، سیب زمینی شیرین (حاوی بیوتین) و انبه (سرشار از ویتامین C) را توصیه می کند. هم انبه و هم سیب زمینی شیرین دارای بتاکاروتن هستند که بدن ما آن را به ویتامین A پشتیبانی کننده چربی تبدیل می کند و البته هیدراتاسیون نیز برای رشته های سالم کلیدی است.

برای افزایش درخشندگی داخلی بدن ، از مکمل های معتبر ویتامین C ، DHA ، بیوتین و ویتامین D (یک ماده مغذی مهم برای سلامت مو که در واقع از طریق غذا قابل مصرف نیست) استفاده کنید. پون می افزاید: “ریزش مو می تواند نشانه کمبود ویتامین یا مازاد مواد مغذی باشد.” بنابراین ، اگر موهای شما احساس کسلی می کند ، ممکن است دچار کمبود باشید یا در مصرف یکی از مکمل های خود زیاده روی کنید. من دوست دارم به مردم توصیه کنم که سطح ویتامین خود را بررسی کنند تا بتوانیم دقیقاً ببینیم سوراخ های تغذیه در کجا قرار دارند. “

اکنون ترفندهای موضوعی تجارت…

بهترین شامپو و نرم کننده:

بهترین سرم مو:

بهترین روغن مو:

بهترین محصولات اسپری/مه مو:

بهترین ماسک ها و روش های درمانی مو:

تصویر توسط رایلی رید

بهترین برس های مو:

بهترین اتو تخت: