بررسی لپ تاپ و تبلت های برتر در سطح دنیا

بررسی بهترین تبلت Amazon Fire 7

آمازون به تازگی تبلت Fire 7 خود را چند هفته پیش به روز کرده است. از نظر مشخصات سخت افزاری، هیچ نقطه جدیدی را نمی شکند، اما آمازون کاملاً بر سطح پایین طیف تبلت ها تسلط دارد. این محصول با قیمت مناسب فروش می رسد که بسیار مقرون به صرفه است. یکی از نقاط قوت بزرگ این تبلت امکان خرید کتاب های دیجیتال و کتاب های صوتی است و پرداخت ها توسط آمازون انجام می شود. اخیراً، آمازون پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را در هر تلفن هوشمند و تبلتی که به فروشگاه Google Play دسترسی دارد غیرفعال کرده است و باعث می‌شود که فقط برنامه‌های مصرفی را تحسین کنند. مطمئناً، اگر کشور شما از فروشگاه گلکسی اپ سامسونگ پشتیبانی می‌کند یا آن را نصب می‌کند، می‌توانید در اپ استور آمازون جانبی بارگیری کنید، اما Fire 7 تجربه‌ای با اصطکاک کمتر را ارائه می‌کند برای ادامه این بررسی تبلت می توانید کلیک کنید.

نسخه Fire 7 2022 دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با رزولوشن 1024 در 600 با 160 PPI است. برخلاف یک کتابخوان الکترونیکی که دارای صفحه نمایش با نور جلو است، این تبلت با نور پس زمینه است، بنابراین نور به چشمان شما می تابد. تبلت دارای دو رنگ مشکی و جین می باشد. جلوی تبلت همیشه مشکی است، اما کناره‌ها و صفحه پشتی به هر رنگی که شما انتخاب کنید هستند. اکثر پورت ها مانند پاور، ولوم، USB-C و جک هدفون در بالا قرار دارند. اکثر شرکت‌ها اسپیکر را در پشت قرار می‌دهند، اما این مدل آن را در کناره دارد، بنابراین اگر در حالت خوابیده از آن استفاده کنید، صدای شما قطع نمی‌شود.

بررسی ایسر ConceptD 7 Ezel 2022

ایسر ConceptD 7 Ezel “به روز شد”، اما من به چیزهای بیشتری انتظار داشتم. هنگامی که پس از فعالیت بدنی شدید، خود را تازه می کنید، احتمالاً آب سرد به صورت خود می پاشید، مقداری گیتورید می نوشید و هرگونه احساس بی حالی باقی مانده را از بین می برید، درست است؟ هیچ چیز خیلی گسترده نیست – فقط تشنگی خود را قبل از بازگشت به بازی رفع کنید.

اگر قبلاً تحقیقات خود را انجام داده اید و تصمیم گرفته اید که لپ تاپ/تبلت منحصر به فرد و قابل توجه بهترین گزینه برای شما باشد، به دنبال بهترین قیمت Acer ConceptD 7 Ezel Pro هستید. همانطور که در بررسی عملی خود درباره Acer ConceptD 7 Ezel Pro توضیح دادیم، ما از طرفداران پر و پا قرص ایسر دو لولایی هستیم، و اگر خلاق هستید – به خصوص یک هنرمند دیجیتال – شما نیز چنین خواهید بود.مابقی مطالب در مورد تبلت ایسر را در این منبع می توانید ببینید.

در زیر، پایین‌ترین قیمت‌های Acer ConceptD 7 Ezel Pro را که در هر کجای دنیا که باشید در دسترس است، خواهید دید. با این حال مطمئن شوید که انتظارات واقع بینانه ای دارید – ایسر ConceptD 7 Ezel Pro تنها در ماه مه 2021 عرضه شد، و بنابراین هنوز 55 – یا حتی 35 – درصد از این مدل را نمی توانید پیدا کنید. اما، با رویدادهای خرده‌فروشی مانند فروش روز یادبود 2022 ، کاهش قیمت‌های هیجان‌انگیزی هم وجود خواهد داشت.

بررسی لپ تاپ MacBook Air M2