بسیاری از مزایای سایه های خاموشی برای خواب عمیق و آرام

من باید اعتراف کنم: من در خواب وسواس دارم. اما همیشه اینطور نبود. بعد از صدای خواب در بیشتر عمرم – بله، به محض اینکه سرم به بالش برخورد کرد، رویاهای شیرینی بود – زمانی که فرزند دومم پنج ماهه بود یک حمله بی خوابی را تجربه کردم. دیدن نوزادم که در طول شب خوابیده است، در حالی که ساعت 2 صبح بیدار به سقف خیره شده بودم، بسیار خسته کننده بود. جای تعجب نیست که حملات اضطراب با این دوره بی خوابی همراه بود که منجر به چرخه ای از نگرانی شد که، حدس زدید، فقط بی خوابی را بدتر می کرد. بیایید بگوییم، من احساس کسل کننده، مضطرب و افسرده می کردم، نه اینکه به دنبال راه حل هایی برای جایگزینی شب های بی قرارم با خواب های آرامی که زمانی خود را بدیهی می دانستم، ناامید بودم. بنابراین، در جست‌وجوی پاسخ‌ها، یک مأموریت سلامتی را آغاز کردم، با همه و همه در مورد خواب صحبت کردم، کتاب خواندم، به پادکست گوش دادم، و بله، دکترم را دیدم. شما می توانید همه چیز را در مورد برخی از کارهایی که من برای داشتن یک خواب راحت انجام دادم بخوانید، اما یکی بود که برای من کاملاً بازی را تغییر داد. بنابراین، بیایید در مورد مزایای بسیاری از سایه های سیاه صحبت کنیم.

من قبلاً در حال تغییر کامل اتاق خواب بودم و سایه های سیاه در بالای لیست من بودند و نمی دانستم که اضافه کردن گزینه موتوری به یکی از قسمت های مورد علاقه من در اتاق خواب ما تبدیل می شود. با فشردن یک دکمه می توانم اتاق خواب را برای خواب کاملا تاریک و صبح ها پر از نور کنم. همانطور که می‌دانید، من از نزدیک با تیم Graber برای #CasaCamille reno خود کار کردم و آنها واقعاً به من کمک کردند تا پنجره‌ها را در سرتاسر خانه مان بسازم. پیش از این هرگز فکر نمی کردم به دنبال پرده یا پرده های سفارشی باشم، اما در نظر بگیرید که تبدیل شده ام. “ویژوالایزر” آنلاین آنها به شما امکان می دهد تا درمان های پنجره را در فضای شخصی خود به طور مجازی امتحان کنید در حالی که متخصص IRL آنها شما را از ابتدا تا انتها این فرآیند را راهنمایی می کند – این روند بسیار روان است و من نمی توانم از نتیجه نهایی خوشحال باشم. اما بیایید به بهترین بخش برسیم: سایه های خاموش موتوری سفارشی من.

بنابراین، چرا سایه های خاموشی؟ میشنوم که میپرسی

خوب، عملکرد اصلی سایه های خاموشی، جلوگیری از نور است. اگر با خواب دست و پنجه نرم می کنید، علم می گوید ایجاد یک اتاق تاریک برای ایمن سازی آن Z های گریزان بسیار مهم است. نور مهمترین عامل خارجی موثر بر آمادگی برای خواب است. متأسفانه، ریتم شبانه‌روزی ما که چرخه طبیعی خواب و بیداری ما را کنترل می‌کند – این نشان‌دهنده احساس بیداری در روز و خواب‌آلودگی در شب است – به لطف فراوانی صفحه‌نمایش‌های دارای نور پس‌زمینه، وسایل الکترونیکی و سایر آلودگی‌های نوری در زندگی ما از بین می‌رود.

با توجه به بنیاد خواب، تاریکی به غده صنوبری سیگنال می دهد که ملاتونین تولید کند – هورمونی مشتق از سروتونین که باعث خواب آلودگی می شود. بنابراین، به طور طبیعی، هر گونه قرار گرفتن در معرض نور، تولید ملاتونین را مسدود می کند، که توضیح می دهد که چرا بودن با تلفن قبل از خواب یا هنگام خواب با چرخه خواب و بیداری شما تداخل می کند – بله، زمان آن رسیده است که این عادت بد را کنار بگذارید. و عملکرد موتوری باعث می شود که این چرخه نور تا تاریکی کاملاً سازگار باشد. من دوست دارم بدانم که با فشار یک دکمه، می توانم جلوی آن را بگیرم یا اجازه دهم نور خورشید وارد شود.

از منظر طراحی، سه سایه غلتکی سفارشی ما کاملاً در پنجره سه جداره منحصر به فرد اتاق خواب ما قرار می گیرند. از آنجایی که پارچه سفارشی Graber در تیرگی های مختلف ارائه می شود – از شفاف تا خاموشی – ما توانستیم یک گزینه واقعاً تاریک کننده اتاق را برای آنها انتخاب کنیم. یک دریچه سفید ساده (جعبه کوچکی که غلتک را نگه می دارد) وجود دارد که تقریباً در طول روز ناپدید می شود و سپس در شب، بدون بستن گوشه کوچک دنج خود به بقیه اتاق، جلوه خاموشی کامل را دریافت می کنیم. البته، گیلاس بالای آن این است که این سایه ها دارای عملکرد موتوری Graber هستند. ما آن را به یک برنامه در تلفن خود متصل کرده‌ایم و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که وقتی زمان خاموش شدن چراغ‌ها می‌رسد، سایه‌ها به آرامی به‌طور خودکار پایین می‌آیند.

آنها حواس پرتی را محدود می کنند…

سایه های خاموش نه تنها نور را مسدود می کنند، بلکه می توانند هرگونه حواس پرتی را که ممکن است باعث بیدار شدن شما شود نیز محدود کنند. اگر شما هم مثل من هستید، یک قطره سنجاق می تواند شما را در خواب به هم بزند. و این فقط از زمان بچه دار شدن بدتر شده است – من همه چیز را می شنوم! این یک نعمت و یک نفرین است. سایه های خاموشی به طور قابل توجهی هر گونه مزاحمت بصری و صوتی از جمله نور محیط، چراغ های جلو، چراغ های خیابان، یا اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید، هلی کوپتر پلیس را کاهش داده یا حذف کرده است! متوجه شده ام که سایه های تاریکی به من کمک می کند سریعتر و طولانی تر به خواب بروم.

آنها همچنین آلودگی صوتی را کاهش می دهند

چرا این مهم است؟ خوب، تحقیقات در مورد تأثیر سر و صدای محیطی بر خواب نشان داد که آن یکی از دلایل مهم اختلالات خواب است. به لطف ساخت متراکم خود، سایه های تاریک به کاهش نویز کمک می کند تا فضایی آرام و بهینه برای خواب ایجاد شود. اگر در مناطق شهری، محله‌های پرجمعیت یا شهرهایی با سر و صدای حمل‌ونقل بیشتر زندگی می‌کنید، باید به این موضوع توجه کنید. یا، اگر مثل من والدینی هستید، داشتن یک پناهگاه آرام برای عقب نشینی بسیار مهم است.

آنها همچنین می توانند به تعدیل نوسانات دما کمک کنند

سایه های تاریکی نه تنها در محدود کردن نوری که وارد اتاق خواب من می شود عالی هستند، بلکه عایق نیز هستند. حتی اگر در خارج 92 درجه باشد (یا سه رقمی که اغلب در تابستان تگزاس رخ می دهد)، ما آن را در داخل احساس نخواهیم کرد. همانطور که بیشتر شما می دانید، پنجره ها یکی از مقصران اصلی از دست دادن گرما و تهویه مطبوع در خانه هستند. اگر بهره وری انرژی برای شما مهم است، سایه های سلولی خاموش گرابر را در نظر بگیرید که این اتلاف را کاهش می دهد، نه به ذکر قبض انرژی شما!

در آستانه نزدیک شدن…

با توانایی جلوگیری از نور و صدا و کنترل دمای اتاق خواب، در نهایت کنترل بیشتری بر محیط خواب خود دارم. و خوشحالم که بگویم از زمان نصب، خواب خوب من بازگشته است، اضطراب از بین رفته است، و با احساس شادی، استراحت و آماده شدن برای مقابله با دنیا به بیدار شدن بازگشته ام. و این به نظر من ارزش هر پنی را دارد.