بهترین تامپون های ارگانیک در سال 2023 پایدار و موثر هستند

زمان آسیب پذیر شدن: من نه ساله بودم که اولین پریود شدم. البته، از آنجایی که خیلی جوان بودم، نمی دانستم چه اتفاقی در حال رخ دادن است و به سرعت از خواهر بزرگتر و مادرم دوره بلوغ را دریافت کردم. ناگفته نماند که در دنیای گسترده محصولات دوره، من سالها تجربه آزمایش همه آن را داشته ام. در حالی که من محصولات قابل استفاده مجدد را از منظر پایداری ترجیح می دهم (همه چیز از لباس زیر ضد دوره تا فنجان قاعدگی)، شما نمی توانید از تامپون های کاربردی که اغلب ارائه می کنند دور شوید. و به عنوان کسی که در این تابستان شنا زیادی در افق دارد، فقط بهترین تامپون های ارگانیک این کار را انجام خواهند داد.

ما در گذشته در مورد مواد غذایی ارگانیک بسیار نوشته‌ایم – چه چیزی را باید در اولویت قرار دهیم و آیا برچسب ارزش تبلیغات را دارد یا خیر. (داستان کوتاه: بله، اما کمی ظریف‌تر است.) اما فراتر از خوردن ارگانیک، زمانی که نوبت به درک اهمیت خرید ارگانیک در سایر دسته‌بندی‌های محصولات می‌شود، کمی منطقه خاکستری وجود دارد.

تصویر برجسته توسط میشل نش.

تصویر از میشل نش

تامپون های ارگانیک: آیا ارزش آن را دارند؟

برای کمک به ما در جدا کردن واقعیت از داستان در هنگام خرید تامپون ارگانیک، با سارا سوارد صحبت کردیم. آرایشگر که با خلق خیره کننده ترین ظاهر هالی بری شناخته می شود، به فضای دوره گسترش یافته است. سارا که خودش دوره‌های دردناک زیادی را تجربه کرده بود، ENUF را تأسیس کرد تا مردم را با محصولات CBD در دسترس و تقویت‌کننده مرتبط کند.

در زیر، سارا درباره آنچه باید در بهترین تامپون های ارگانیک جستجو کرد و اینکه آیا آنها واقعا بهتر از گزینه های غیر ارگانیک هستند صحبت می کند. سپس، برای بررسی تامپون های ارگانیک که متناسب با هر بودجه، اولویت و نیاز است، به پیمایش ادامه دهید.

تامپون ارگانیک در مقابل غیر ارگانیک

اگر فکر می کنی کاملا! حق با شماست. سارا با کوتاه آن پاسخ می دهد و تأیید می کند که تامپون های ارگانیک هم برای محیط زیست و هم برای بدن شما بهتر است.

در مورد تفاوت‌های اصلی، او خاطرنشان می‌کند که «تامپون‌های ارگانیک عاری از مواد شیمیایی مضر مانند سفیدکننده، کلر و رنگ‌هایی هستند که معمولاً در طیف پارچه‌هایی یافت می‌شوند که تامپون‌های غیر ارگانیک را تشکیل می‌دهند». با در نظر گرفتن پایداری، خوشحال خواهید شد که بدانید تامپون های ارگانیک پس از دور ریختن از بین می روند. در مقابل، سارا اضافه می‌کند که «تامپون‌های غیر ارگانیک پر از آثاری از مواد شیمیایی و سمی هستند که در نهایت می‌توانند خاک و زنجیره‌های غذایی ما را آلوده کنند».

در نهایت، پوشیدن تامپون های ارگانیک راحت تر است. سارا می‌گوید: از آنجایی که آنها فاقد مواد شیمیایی موجود در تامپون‌های غیرارگانیک هستند، احتمالاً تحریک کمتری را تجربه می‌کنید، و به گفته سارا، «بدن شما با احتمال کمتری برای سندرم شوک سمی نیز مواجه می‌شود». سندرم شوک سمی یک عارضه تهدید کننده زندگی عفونت های باکتریایی خاص است. این نادر است، اما مهم است که از محصولات قاعدگی آگاه باشید که می توانند شما را در معرض خطر بیشتری قرار دهند.

هنگام خرید ارگانیک چه نکاتی را باید در نظر گرفت

برای اطمینان از اینکه محصول شما فاقد سم است، سارا تاکید می کند که تأیید اینکه تامپون هایی که خریداری می کنید فقط از 100٪ پنبه ارگانیک ساخته شده اند، مهم است. البته، فراتر از برچسب ارگانیک، قوانین مشابه با تامپون های غیر ارگانیک اعمال می شود. مطمئن شوید که تامپون های ارگانیک را به طور معمول تغییر می دهید و اندازه مناسب را برای جریان خود انتخاب کنید.

علاوه بر این، لازم است تاکید شود که در حالی که تامپون های ارگانیک احتمال سندرم شوک سمی را کاهش می دهد، ارگانیک شدن خطر را به طور کامل از بین نمی برد. مطالعات نشان داده اند که سندرم شوک سمی نتیجه باکتری ها است، نه مواد شیمیایی و ریون موجود در تامپون های غیر ارگانیک. باز هم، مطمئن شوید که از تامپون ها با خیال راحت استفاده می کنید و در صورت لزوم آنها را بردارید.

تصویر از میشل نش

بهترین تامپون های ارگانیک در سال 2023

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

اول از همه، من به چیزی می پردازم که ارتباط چندانی با خود تامپون ندارد (به آن می رسیم). اگرچه مدل اشتراک چیز جدیدی نیست، اما برای افرادی که دوره های منظم را تجربه می کنند، بازی را تغییر می دهد. شما می توانید محموله های 1 ماهه، 3 ماهه یا 6 ماهه را مستقیماً درب منزل خود دریافت کنید، بنابراین همیشه یک منبع آماده دارید.

حالا به خود تامپون ها. فراتر از برچسب ارگانیک و بدون سم، چیزی که بیشتر از همه در مورد این تامپون ها دوست دارد، راحتی و کارایی ترکیبی آنها است. اپلیکاتور نوک مقوایی نه تنها گزینه ای پایدارتر است، بلکه با حمایت بسیاری از منتقدان، تامپون های لولا یکی از راحت ترین گزینه های بدون پلاستیک موجود است. اینها یک گزینه عالی برای کم ضایعات هستند به خصوص برای افرادی که به دنبال جایگزین خوبی برای فنجان های قاعدگی هستند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • دارای یک اپلیکاتور مقوایی با نوک خمیده برای راحتی بیشتر
  • مورد تایید متخصص زنان
  • بدون الیاف مصنوعی، رایحه، سفید کننده کلر، مواد افزودنی شیمیایی یا رنگ

چه چیزی نیست:

  • عادت کردن به اپلیکاتور مقوایی ممکن است دشوار باشد. با این حال، این برند آموزشی آسان برای دنبال کردن را ارائه می دهد.
  • کاربران خاطرنشان کرده اند که قدرت جذب کمی به دلخواه باقی می ماند. با این حال، تجربه من این است که اینها یک جریان منظم را حفظ می کنند.

رائل مطمئناً عزیز سلامت قاعدگی فضای اجتماعی است. اگرچه به ما گفته شده است که مراقب توصیه‌های اینفلوئنسر باشیم، عشق من به رائل از یک منبع قابل اعتماد، ژول آکری شروع شد. و به دنبال بررسی درخشان او، من نمی توانستم صبر کنم تا شروع کنم. از نظر جذب، من اینها را برای روزهای جریان سنگین تر مورد استفاده قرار داده ام. من عاشق این هستم که بتوانم بدون نگرانی در مورد نشتی یا تعویض تامپونم هر 30 دقیقه یکبار کارهای معمول خود را انجام دهم. علاوه بر این، چون آنها به صورت جداگانه بسته بندی می شوند، اینها تامپون هایی هستند که من در کیفم نگه می دارم و برای سفر بسته بندی می کنم. آنها محتاط، راحت، و ضد شلوار سفید هستند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • اپلیکاتور فشرده پلاستیکی بدون BPA
  • بسته بندی جداگانه برای استفاده در حال حرکت

چه چیزی نیست:

  • داوران توجه دارند که اپلیکاتورها به اندازه کافی محکم نیستند و در قرار دادن صحیح تامپون ها مشکل دارند.

ما مفهوم کالاهای عمومی را دوست داریم: ارائه محصولات تمیز و پایدار با قیمت عمده فروشی. از کالاهای خانگی گرفته تا خوراکی‌ها و مراقبت‌های شخصی، این برند فروشگاهی یک‌جا برای خریدهای سازگار با محیط زیست است. البته این شامل تامپون های ارگانیک نیز می شود. در حالی که طراحی برای این نویسنده در درجه دوم کارآمدی قرار دارد، من عاشق این هستم که آنها بسته بندی را ساده و سرراست نگه دارند. (احساس نمی‌کنم که با بازنمایی‌های سنتی جنسیت هدف قرار می‌گیرم.)

فراتر از نام تجاری، اینها یک انتخاب محکم برای روزهای جریان عادی هستند. (مطمئن باشید که به دنبال چیزی جذب‌کننده‌تر برای جریان‌های سنگین‌تر هستید.) من دریافته‌ام که این برنامه آسان است و کاربران موافقند که تجربه بهتری نسبت به اپلیکاتورهای مقوایی یا برندهای بزرگ‌تر و غیرارگانیک دارد.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • بدون BPA و کلر
  • بسته بندی کاغذی کم ضایعات
  • طراحی ساده باعث استفاده آسان می شود

چه چیزی نیست:

  • در برابر جریان های سنگین تر نمی ایستد

یکی دیگر از پذیرنده های نابغه مدل اشتراک، Cora باعث می شود که هرگز بدون تامپون آماده نباشید. من همچنین دوست دارم که بتوانید جعبه‌های خود را سفارشی کنید، از بین Light، Regular، Super، و Super Plus انتخاب کنید تا در صورت نیاز، تحویل خود را ترکیب و مطابقت دهید. البته، آنها با پنبه ارگانیک برای تناسب تمیز و راحت ساخته شده اند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • گزینه های اندازه قابل تنظیم
  • با هر خرید، کورا محصولات دوره و منابع سواد بدن را در اختیار افراد نیازمند قرار می دهد
  • اپلیکاتور شیک و گیاهی

چه چیزی نیست:

  • کاربران متوجه شده اند که گسترش عرضی به اندازه تامپون های اصلی برند جاذب نیست.

ظریف و ساده، این تامپون های ارگانیک بدون هیچ گونه BS جذب و عملکرد خوبی دارند. این اپلیکاتور از 90 درصد نیشکر ساخته شده است که این محصول را به گزینه ای سازگارتر با محیط زیست نسبت به سایر مارک های پلاستیکی تبدیل می کند. آنها جمع و جور هستند و برای مواقع اضطراری در حال حرکت گزینه ای محکم برای بسته بندی در کیت لوازم بهداشتی یا قرار دادن در کیف شما هستند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • توسط یک شرکت معتبر B توسعه یافته است
  • اپلیکاتور بیو پلاستیک فشرده
  • بسته بندی ظریف

چه چیزی نیست:

  • بررسی‌ها به برخی از مشکلات مربوط به اپلیکاتور اشاره می‌کنند

خوب، این بسته بندی چقدر ناز است؟ فقط نگاه کردن به آن برایم شادی می‌آورد (گفتنش برای بیشتر تامپون‌های دیگر سخت است). اما این تامپون ها بیشتر از ظاهر خوبشان هستند. آنها برای تناسب با شکل واقعی واژن شما طراحی شده اند و عمداً برای به حداکثر رساندن راحتی و جذب ایجاد شده اند. ما همچنین اپلیکیشن های طولانی تر را برای استفاده آسان دوست داریم. نکته پایانی: از آنجایی که شفافیت برای برند مهم است، آن‌ها می‌دانند مواد خود را از کجا تهیه می‌کنند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • گزینه اشتراک
  • جعبه های قابل تنظیم به راحتی می توانید دقیقاً آنچه را که نیاز دارید به دست آورید
  • اپلیکاتورهای بلند بدون BPA برای قرار دادن آسان تر

چه چیزی نیست:

  • راستش شکایتی نیست! این ساده ترین برنامه ای است که ما پیدا کردیم و هر استفاده ای راحت بود. امتیاز: بدون نشت غیرمنتظره.

این تامپون ها در همه زمینه ها به شما آرامش می دهد. ساخته شده از 100٪ پنبه ارگانیک بدون هیچ گونه مواد شیمیایی، سموم یا عطر، می توانید نسبت به آنچه در بدن خود می گذارید احساس اطمینان کنید. فراتر از آن، قابلیت جذب باعث سایش مطمئن می شود. از بین سه سطح مختلف جذب (Regular، Super، Super+) برای محافظتی که بدنتان نیاز دارد، انتخاب کنید. توجه: اینها همچنین در یک گزینه بدون اپلیکاتور هستند.

چه چیزی برای دوست داشتن:

  • ضد حساسیت بوده و پوست حساس را تحریک نمی کند
  • هشت کانال جذب را به حداکثر می رساند

چه چیزی نیست:

  • هیچ گزینه ای برای سفارشی کردن فرکانس تحویل وجود ندارد. اشتراک هر 8 هفته یک بار تحویل می شود.