بهترین خطوط مراقبت از پوست ضد پیری به گفته یک متخصص پوست

اصطلاح “ضد پیری” اکنون با یک انگ قابل درک همراه است. آیا می‌توان هم قدردان سال‌ها و هم تجربه‌مان بود و در عین حال می‌خواست پای کلاغ‌ها را در مسیر خود متوقف کنیم؟ اینجا در Camille Styles، ما پیری را به عنوان هدیه ای برای در آغوش گرفتن می دانیم، اما این نیز کاملاً خوب است که بخواهیم این کار را تا حد امکان با ظرافت انجام دهیم. به هر حال، وقتی فراتر از ترفند بازاریابی «ضد پیری» نگاه می کنید، بهترین خطوط مراقبت از پوست این دسته برای حمایت از سلامت عمومی پوست فرموله شده اند، نه اینکه شما را برای همیشه 22 ساله نشان دهند.

اما از آنجایی که ترکیبات ضد پیری مانند آنتی اکسیدان ها و رتینول برای ساخت و تثبیت آن سخت تر هستند، تمایل دارند که قیمت بیشتری داشته باشند. و از آنجایی که می‌دانیم قیمت‌های بالاتر همیشه با اثربخشی برابر نیست، از یک متخصص پوست، جراح پوست، و اینستاگرامر معروف، دکتر هدر راجرز استفاده کردیم تا به ما در کاهش سر و صدا کمک کند.

برای دکتر راجرز، یک روتین خوب مراقبت از پوست ضد پیری به سه محصول اختصاصی خلاصه می شود: یک سرم آنتی اکسیدانی (مانند ویتامین C) همراه با یک ضد آفتاب مبتنی بر روی در صبح، و یک درمان تغییر سلولی در شب (مانند رتینول، AHAs، یا BHA ها).

فراتر از این سه گانه قدرتمند، شما همچنین می خواهید برنامه خود را با یک مرطوب کننده که به حفظ تعادل سالم چربی و آب روی پوست کمک می کند، ترکیب کنید – این به آن کمک می کند تا تمام آن مواد فعال ضد پیری را تحمل کند. پیش از این، دکتر راجرز به شناسایی بهترین محصولات فعلی موجود در بازار کمک می کند که به نگرانی های ضد پیری رسیدگی می کنند و ارزش سرمایه گذاری را دارند.

تصویر ویژه از Alicia Yoon توسط Winne Au.

برای آگاهی از بینش ها و توصیه های محصول دکتر راجر بخوانید

استفاده از محصولات ضد پیری را از چه سنی باید شروع کنید؟

به گفته دکتر راجرز، هرگز برای شروع سرمایه گذاری در مراقبت های پیشگیرانه از پوست زود نیست، اما زیاده روی نکنید. این مربوط به خرج کردن است و ترکیب زیبایی شما او می‌گوید: «شما نباید بیش از 100 دلار برای محصولی که فاقد اطلاعات علمی برای حمایت از ادعاهای آن است، خرج کنید. در عوض، اگر می‌خواهید ضد پیری را هدف قرار دهید، توصیه می‌کنم این هزینه را صرف لیزر درمانی یا کمی بوتاکس پیشگیرانه کنید. به همان اندازه مهم است که به یاد داشته باشید، پوست ما کار قابل توجهی در مراقبت از خود انجام می دهد، و هر چه محصولات و مراحل بیشتری را برای مقابله با آن انجام دهید، ممکن است ناامیدتر شود. این می تواند به عنوان تحریک و التهاب ظاهر شود که علائم پیری را تسریع می کند.

شکستن روتین کامل مراقبت از پوست ضد پیری

فرضاً، فرض کنید که روتین‌های مراقبت از پوست صبح و شب خود را کاملاً از ابتدا می‌سازید. از کجا شروع می کنید؟ برای دکتر راجرز، همه چیز به یک ضد آفتاب جامد بستگی دارد. او توضیح می‌دهد: «هیچ دلیلی وجود ندارد که برای مراحل بیشتر پول خرج کنید تا زمانی که عادت به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را در روز نکنید، زیرا آفتاب باعث آسیب می‌شود.»

محصول ضد پیری شماره 1: ضد آفتاب

شیفت شب

دکتر راجرز به اشتراک می‌گذارد: «وقتی عادت به استفاده از کرم ضد آفتاب، شستن صورت و استفاده از مرطوب‌کننده در شب پیدا کردید، از بیمارانم می‌خواهم که یک مرحله درمان عصرانه را برای ارتقای گردش سلولی شروع کنند. رتینول یا محصولات حاوی AHA و BHA به بافت نرم و تولید کلاژن کمک می کند، اما مهم است که آهسته شروع شود – هفته ای دو بار برای کسانی که پوست حساس دارند.

دکتر راجرز همیشه ترتینوئین تجویزی را توصیه می‌کند، اگرچه ممکن است برای افرادی که پوست حساسی دارند به خوبی تحمل نشود. برای شروع، این گزینه‌های ملایم‌تر بدون نسخه، جایگزین‌های عالی هستند.

محصول ضد پیری شماره 2: رتینول + لایه بردار

تصویر توسط رایلی بلنکز

روزهای روشن تر

هنگامی که چرخش سلولی را ثابت کردید، توجه خود را به روال صبحگاهی خود معطوف کنید، جایی که یک سرم آنتی اکسیدانی (مانند ویتامین C) را قبل از مرطوب کردن به پوست برهنه اضافه می کنید. دکتر راجرز می‌افزاید: «یک آنتی‌اکسیدان با فرمول مناسب از پوست شما در برابر آسیب‌های بیشتر ناشی از نور خورشید، آلودگی و نور آبی متفاوت از ضد آفتاب محافظت می‌کند». “این تمام چیزی است که شما نیاز دارید! البته، مراحل اضافی ممکن است کمک کند، اما آنها داده های بسیار کمتری برای پشتیبانی از آنها دارند.

محصول ضد پیری شماره 3: سرم آنتی اکسیدان

محصولاتی که ما را مقید می کنند

فراتر از سه قهرمان ضد پیری شما، پیدا کردن یک پاک کننده و مرطوب کننده خوب برای انجام کارهای روزمره شما نیز ضروری است. محصولات غنی از آنتی اکسیدان و درمان های تبدیل سلولی چیزهای زیادی از پوست ما می خواهند، بنابراین مهم است که از آن با مواد ضروری روزانه که به خوبی فرموله شده اند حمایت کنیم تا سالم بماند و بتواند از مزایای همه مواد عالی که استفاده می کنید بهره مند شود.

دکتر راجرز برای کمک به شکار شما، برخی از نکات خرید مراقبت از پوست خود را به اشتراک می گذارد.

  1. هنگام خرید یک پاک کننده یا مرطوب کننده، به دنبال فهرست مختصری از مواد تشکیل دهنده باشید. شما هر روز از این محصولات برای پوست خود استفاده می کنید، بنابراین ترجیحاً باید بتوانید تمام مواد تشکیل دهنده آنها را تلفظ کنید.

2. از موادی که تجزیه بیولوژیکی نمی شوند اجتناب کنید. از پارابن ها گرفته تا PEGS (پلی اتیلن گلیکول)، آنها می توانند در دنیای ما و روی صورت ما جمع شوند.

3. آنچه برای شما مهم است را اولویت بندی کنید. وجود دارد مقدار زیادی گزینه های موجود در بازار امروز تصمیم بگیرید که در محصولات مراقبت از پوست روزانه خود (مانند ضد حساسیت بودن یا بدون ظلم بودن) برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستید و روی یافتن ترکیبی تمرکز کنید که به سالم ماندن و سالم نگه داشتن پوست شما کمک کند.

او می افزاید: «همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که هیچ راه حل سریعی وجود ندارد و در نهایت، شما در حال مبارزه با یک نبرد بازنده هستید. شما باید کار کنید، یعنی ایجاد عادات سالم برای بدن و پوست خود، از محافظت در برابر آفتاب شروع کنید.

ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم!