بهترین دسر شکرگزاری برای جمعیت

مهم نیست که چقدر در روز شکرگزاری غذا می خورم، من همیشه جا برای دسر داشته باشید درست کردن دسرها نیز یکی از قسمت های مورد علاقه من در کل تعطیلات است. در حالی که مادرم روی پختن بقیه غذا تمرکز کرده است، من و خواهرانم دور هم جمع می شویم و هر سال دستور العمل های مادربزرگم را برای خوشمزه ترین پای شکلاتی و پای کدو حلوایی درست می کنیم. قسمت سرگرم کننده این است که بعضی سال ها فقط دو پای درست می کنیم و فقط شش مهمان داریم، اما سال های دیگر، پنج پای و 13 مهمان است. مهم نیست که امسال با چند نفر جشن می گیرید، دستور العمل های دسر زیادی وجود دارد که می توان آنها را دو برابر کرد یا زودتر آماده کرد تا به تعداد زیاد سرو شود. اگر به دنبال بهترین دسر شکرگزاری برای جمعیت بوده‌اید، به این فهرست نگاه نکنید. چه یک پای سیب کلاسیک و چه یک شیرینی بی‌نظیر روی کوکی‌های کدو حلوایی، این دستور العمل‌های دسر همه خانواده شما را تغذیه کرده و خوشحال می‌کند.

12 تا از بهترین دستور العمل های دسر شکرگزاری

پای اسپند اسلب شکلاتی

چرا ما آن را دوست داریم: برای تغذیه جمعیت با این کلاسیک همیشه خوشمزه، کتی والمن دستور غذای مورد علاقه خود را دو برابر کرد و آن را به جای قالب کلاسیک پای در یک تابه رول ژله ای پخت. به جای برش دادن به صورت مثلث، به شکل مربع برش دهید، شبیه به گرده گردو است، اما روی پر کردن اسپند بی رنگ کم نمی‌شود.

عنصر قهرمان: هر پای به یک کیسه چیپس شکلات نیاز دارد، IMO.

دستور غذا را دریافت کنید.

پای دال کدو تنبل از سالی به پخت اعتیاد

چرا ما آن را دوست داریم: دوستداران پای کدو تنبل، این دستور راهی برای حفظ کلاسیک است، اما به توده ها غذا می دهد. همچنین یکی از کره ای ترین، پوسته پوسته ترین و خوشمزه ترین پوسته پای را دارد همیشه.

عنصر قهرمان: این ممکن است اساسی باشد، اما کدو تنبل در اینجا برنده واقعی است.

دستور غذا را دریافت کنید.

میله های پای اسپند بوربون شکلاتی

چرا ما آن را دوست داریم: این میله‌های بوربن شکلاتی با پر کردن بوربن شکلاتی در بالای پوسته نان کوتاه به طرز فوق‌العاده‌ای منحط ساخته می‌شوند. یک لقمه و شما قلاب خواهید شد.

عنصر قهرمان: بوربن عنصر مخفی است.

دستور غذا را دریافت کنید.

از The Defined Dish هیچ لقمه ای از کدو حلوایی سرخپوشان و پای اسپند بپزید

چرا ما آن را دوست داریم: با خرما شیرین و پوسته اسپند، این لقمه‌های کدو تنبل بدون احساس گناه به سرعت کنار هم می‌آیند و نیازی به پخت نیست. این دستور غذایی بسیار زیاد است و ضد آلرژی است، بنابراین همه می توانند از آنها لذت ببرند. آنها لقمه کوچک مناسبی برای زمانی هستند که سیر شده اید.

عنصر قهرمان: خرما پوسته را شیرین و چسبناک می کند.

دستور غذا را دریافت کنید.

پای سیب با رویه خرده نان از Cooking Classy

چرا ما آن را دوست داریم: کیک های اسلب همیشه یک انتخاب عالی برای غذا دادن به جمعیت هستند زیرا برش ها می توانند هر چقدر که می خواهید بزرگ یا کوچک باشند. این پای سیب اسلب چهار لایه خوشمزه است و هر شیرینی را راضی می کند.

عنصر قهرمان: رویه خرده نان به طور کلی یک قهرمان واقعی است.

دستور غذا را دریافت کنید.

پای سیب دارچین-Swirl از مارتا استوارت

چرا ما آن را دوست داریم: این دستور قطعا کمی کار می خواهد، اما هم غذا می دهد و هم جمعیت را شگفت زده می کند. به علاوه، چه کسی می تواند یک پای سیب را با ترکیب کره دارچینی رد کند؟

عنصر قهرمان: من طرفدار دارچین هستم.

دستور غذا را دریافت کنید.

کاپ کیک لاته کدو تنبل چای وانیلی با شکر قهوه ای دارچینی از محصول نیمه پخته شده

چرا ما آن را دوست داریم: در حال خدمت کردن کیک های کوچک در روز شکرگزاری آنقدر که به نظر می رسد دیوانه کننده نیست، به خصوص این دستور غذا. در مورد آن فکر کنید: هر مهمان به راحتی پذیرایی می شود، آنها نیازی به برش یا آبکاری خاصی ندارند و هنوز طعم پاییز دارند. به نظر من ایده ی خوبی هست.

عنصر قهرمان: استارباکس چیزی روی این چای ادویه ندارد.

دستور غذا را دریافت کنید.

کیک کدو تنبل از آویشن Ahead of Thyme

چرا ما آن را دوست داریم: این دسر سنتی روز شکرگزاری شما نیست، اما من هرگز یک کیک باندت را رد نمی کنم. این غذا برای یک جمعیت عالی است زیرا برش دادن و سرو کردن آن آسان است و همه کسانی که از کیک متنفر هستند را خوشحال می کند.

عنصر قهرمان: فراستینگ پنیر خامه ای خانگی، لطفا.

دستور غذا را دریافت کنید.

پای کدو حلوایی بدون لبنیات و گلوتن

چرا ما آن را دوست داریم: این پای ساده و با حداقل مواد تشکیل شده است، بنابراین برای کشیدن آن برای دسر شکرگزاری مشکل زیادی ندارید. همچنین یک گزینه عالی برای قلیان است زیرا هر جوانه چشایی و نیازهای غذایی را نیز برآورده می کند. به علاوه، برای تغذیه جمعیت به راحتی دو برابر می شود.

عنصر قهرمان: بادام هندی، زیرا چه کسی می دانست که یک آجیل می تواند به خامه فرم گرفته خوشمزه تبدیل شود؟

دستور غذا را دریافت کنید.

میله های پای سیب کاراملی نمکی از Sally’s Baking Addiction

چرا ما آن را دوست داریم: این میله‌ها تمام طعم Apple Pie را دارند، اما سریع‌تر گرد هم می‌آیند و راحت‌تر جمعیت را تغذیه می‌کنند. یکی از بهترین قسمت‌ها این است که مهمانان می‌توانند این غذاها را با دست بخورند، بنابراین برای عبور و مرور در مهمانی عالی هستند.

عنصر قهرمان: رویه کاراملی نمکی خانگی قابل شکست نیست.

دستور غذا را دریافت کنید.

کدو تنبل اسنیکردودل از Two Peas & Their Pod

چرا ما آن را دوست داریم: ممکن است فکر کنید من دیوانه هستم که به شما پیشنهاد دادم که کوکی ها را در روز شکرگزاری سرو کنید، اما یک لقمه از این کدو حلوایی Snickerdoodles و نظرتان تغییر خواهد کرد. آنها ممکن است بهترین دسر شکرگزاری برای جمعیت باشند، زیرا طعم های پاییزی را پر می کنند و 36 نفر را سرو می کنند.

عنصر قهرمان: همه ادویه های پاییزی رویه دارچینی-شکری نیز یک جایزه افتخاری دریافت می کند.

دستور غذا را دریافت کنید.

پای پودینگ موکا شکلاتی دوبل از Half Baked Harvest

چرا ما آن را دوست داریم: پای شکلاتی دسر مورد علاقه من برای روز شکرگزاری است. مقداری اسپرسو بریزید و من فروخته شدم. این پای برای پذیرایی از جمعیت عالی است زیرا نیازی به زمان زیادی در فر ندارد. می توانید آن را زودتر از موعد درست کنید، آن را دو برابر کنید و سپس آن را فراموش کنید.

عنصر قهرمان: اسپرسو فوری مورد علاقه فوری است.

دستور غذا را دریافت کنید.

بهترین دسر شکرگزاری شما برای جمعیت چیست؟ دستور پخت را در قسمت نظرات بگذارید.