بهترین رستوران فرانسوی در آستین: 6 انتخاب برتر ما

وقتی نوبت به مکان‌های تعطیلات در بالای لیست من می‌رسد، فرانسه پیشتاز است. (و راهنمای شهر پاریس کامیل آن را وسوسه انگیزتر می کند.) اما واقعاً هر بخش از کشور – از کوه های آلپ فرانسه گرفته تا سواحل شنی مدیترانه – مملو از تاریخ، معماری، هنر و جذابیت باورنکردنی است. اما مهم‌تر از همه، همانطور که مطمئن هستم همه ما می‌توانیم موافق باشیم، فرانسه دارای فرهنگ متنوع و متمایز زیبایی از آشپزی است. و در حالی که همیشه پیاده روی در پارک برای یافتن طعم و مزه فرانسه در زادگاه خود نیست، اتفاقی که در یک رستوران فرانسوی برجسته در آستین رخ می دهد، سخت نیست.

بر کسی پوشیده نیست که آستین برخی از بهترین رستوران های اطراف را دارد. و البته، به‌عنوان دوستداران غذا و روزنامه‌نگاران که قصد کشف خوشمزه‌ترین غذاها و رویایی‌ترین نقاط شهرمان را دارند، همه آن‌ها را بازدید و آزمایش کرده‌ایم. اما در شهر در حال رشد و در حال توسعه ما، رستوران‌های جدید همیشه در حال ظهور هستند – و احساس غرق شدن آسان است. به همین دلیل است که ما همیشه در بیرون از خانه هستیم و تلاش لازم را برای یافتن رستوران‌ها، کافه‌ها، برانچ‌ها و بارهایی که فوراً ذائقه‌های ما را به اروپا می‌برند، انجام می‌دهیم. این راهنمای بهترین رستوران‌های فرانسوی در آستین را به‌عنوان یک تعطیلات کوچک، درست در آستان خود در نظر بگیرید.

تصویر برجسته توسط هانا هاستون.

تصویر از هانا هستون

بهترین رستوران های فرانسوی در آستین

وقتی برای اولین بار به آستین نقل مکان کردم، از کشف اینکه چند مکان در آستین فرهنگ فرانسوی را در حال و هوای کلی خود گنجانده اند، شگفت زده شدم. و گرچه مثل این نیست که در موزه لوور ایستاده باشم و کروسانت را بخورم، اما تا زمانی که به سفر رویایی خود بروم، آنچه را که می‌توانم می‌برم. بدون مقدمه، بیایید به لیست بهترین رستوران های فرانسوی در آستین بپردازیم.

بهترین برای Late Night: Justine’s Brasserie

واقعاً جایی بهتر از جاستین براسری برای صرف غذای آخر شب با الهام از فرانسوی ها وجود ندارد. با دیوارهای قرمز بوردلو، نورپردازی مناظر رویایی، و حیاط زیبای پر از توپ‌های دیسکو، جای تعجب نیست که سرآشپزها دوست دارند برای خوردن غذای بعد از ساعت کاری به اینجا بیایند.، اسکارگوت با جعفری و یک دی جی ست. مثل این است که فوراً به یک رستوران فرانسوی از راه دور منتقل شده باشید، بدون اینکه سمت شرقی شهر را ترک کنید.

تصویر توسط باف استریکلند

بهترین برای شیرینی: کافه خیابان الیزابت

اگرچه خیابان الیزابت به خاطر ساندویچ ها و نودل های باه می معروف است، اما بهترین کروسان های شهر را نیز درست می کنند. کافه رنگارنگ اساساً فرانسوی است – با مشتریانی که در اتاق غذاخوری آفتاب‌گیر یا پاسیو باغ سایه‌دار روی اسپرسو و شیرینی‌های خانگی فرانسوی گپ می‌زنند – این یک بعد از ظهر لذت بخش است.

بیشترین جذابیت اینستاگرامی: خواربارفروشی

Épicerie یک کافه محله جذاب و خوشمزه برای غذاخوری‌های خودمانی با الهام از لوئیزیانا و غذاهای لذیذ است. کلبه پوشیده از پیچک آن را می توان به راحتی به عنوان یک خانه ییلاقی مسکونی اشتباه گرفت، اما در یک قدمی داخل، به یک کافه شیک و دوستانه با منوی الهام گرفته از فرانسوی منتقل می شوید.

تصویر از میشل نش
تصویر از میشل نش

مناسبت های خاص: Lutie’s

مشرف به باغی خیره کننده که با فضای داخلی دنج و شیک احاطه شده است، لذت بردن از یک لقمه در Lutie’s بدون شک ارزش انتظار را دارد. همه چیز در منوی آنها جذاب و فریبنده است. از کرم کارامل گرفته تا گوشت خوک Confit، این غذاهای مجلل با الهام از فرانسه ناامید نمی شوند.

بهترین مزرعه تا میز: خارجی و داخلی

Foreign & Domestic یکی از آن رستوران‌هایی است که همیشه در لیست تجربه‌های غذاخوری مورد علاقه من جای دارد. منوی آنها به صورت فصلی تغییر می کند و منعکس کننده غذاهای انتخاب شده توسط سرآشپزهای خود است. برخی از بهترین غذاهای آنها با کراوات های فرانسوی زیبا، گنوکی پاریسی و استیک 44 فارم باوت است.

لقمه سریع: نان فرانسوی تگزاس

نان فرانسوی تگزاس یک نان مورد علاقه آستین است که از سال 1981 وجود داشته است و به عنوان یک نانوایی شروع به کار کرد و به ساندویچ ها و غذاهای کلاسیک برانچ گسترش یافت. در سال 2022، مکان اصلی آنها آتش سوزی ویرانگر را تجربه کرد، اما تجارت در تریلر غذایی 1971 Airstream آنها همچنان به رونق خود ادامه می دهد. چه برای صبحانه، ناهار، یا یک میان وعده در حال حرکت، کروسان‌های آن‌ها همیشه راهگشا هستند.