بهترین روغن های صورت برای گوا شا به گفته یک متخصص مراقبت از پوست

بیشتر و بیشتر، هر یک از ما سفرهای رشد منحصر به فرد خود را پذیرفته ایم. همانطور که بحث در مورد پیری تغییر می کند، درمان های مراقبت از پوستی که به دنبال آن هستیم نیز انجام می شود تا به همه ما کمک کند بهترین احساس را داشته باشیم. در Camille Styles، بر کسی پوشیده نیست که ما وسواس زیادی برای امتحان کردن جدیدترین و بهترین ها در دنیای زیبایی داریم. (به نام روزنامه‌نگاری و پوست روشن‌تر، ما خود را خوکچه هندی مشتاق می‌دانیم.) اما آنچه که ما واقعاً دوست داریم ببینیم، شیوه‌ها و ابزارهای سنتی است که در طول سال‌ها به پیشرفت و پیشرفت ادامه می‌دهند. ماساژ صورت و تکنیک های مجسمه سازی در صدر این لیست قرار دارند. به همین دلیل است که امروز بهترین روغن های صورت برای گوا شا را با خود یک متخصص در این زمینه مورد بحث قرار می دهیم.

Maven زیبایی مورد نظر؟ ملیسا مدودیچ، بنیانگذار مراقبت از پوست و متخصص آروماتراپی معتبر. ملیسا سکاندار برند زیبایی گیاه شناسی، سوپرنال است. خط مراقبت از پوست او، ملزومات یک تی را انجام می‌دهد و بر محصولاتی تأکید می‌کند که ارزش‌های ملیسا را ​​در ترکیب اثربخشی با منابع عمدی مواد تشکیل می‌دهند. البته، وقتی تصمیم گرفتم بهترین روغن های صورت را برای گوا شا پیدا کنم، بلافاصله به تخصص ملیسا نگاه کردم.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با مگان اونیل توسط Belathée Photography.

تصویر از میشل نش

اول: گوا شا چیست؟

گوا شا یک تکنیک درمانی باستانی است که ریشه در طب سنتی چینی دارد. در سال های اخیر وارد جریان اصلی شده است، و در حالی که بسیاری از این عمل برای اهداف آرایشی استفاده می کنند، مزایای گوا شا فراتر از آنچه قابل مشاهده است است. از ترویج تخلیه لنفاوی و گردش خون گرفته تا کاهش مه مغزی، تبدیل کردن گواشا به بخشی از برنامه روزانه شما می تواند از اهداف زیبایی و سلامتی شما حمایت کند.

اما در عمل چگونه به نظر می رسد؟ کامیل استایلز، نویسنده زیبایی و تندرستی، هانا زهنر این تکنیک را عمیقاً بررسی کرد و یافته های خود را در این راهنمای جامع به اشتراک گذاشت. در این مقاله، او توضیح می‌دهد که «گوا شا شامل یک ابزار دستی صاف است که به آرامی روی پوست کشیده می‌شود، در حالی که فشار کمی اعمال می‌شود». برای تصویری، این ویدیوی مبتدی را تماشا کنید.

اکنون که اصول اولیه را می دانید، بیایید به سراغ بهترین روغن های صورت برای گوا شا برویم.

تصویر از میشل نش

فواید گوا شا

در حالی که من فواید آن را به طور خلاصه توضیح داده ام، ملیسا شکاف ها را پر می کند. اگر به دنبال یک درمان تقویت‌کننده سلامتی هستید که مقرون به صرفه، در دسترس باشد و به راحتی در خانه انجام شود (با ویدیوهای بی‌شماری آنلاین برای راهنمایی تمرین شما)، گوا شا همین است.

  • به بلند کردن و مجسمه سازی کمک می کند. بسیاری از پذیرندگان این عمل از گوا شا به عنوان جایگزینی برای تزریق و جراحی لیفت صورت استفاده می کنند. نکته کلیدی این است که برای بهترین نتایج با تمرین خود سازگار باشید.
  • به کاهش پف کمک می کند. اگر صبح با صورت پف کرده (اغلب نتیجه احتباس مایعات در طول شب) از خواب بیدار می شوید، گوا شا می تواند یک پادزهر موثر باشد.
  • به آرامش و از بین بردن تنش کمک می کند. در حالی که این تمرین به خودی خود آرامش بخش است، اعمال ضربات آرام و مکرر روی صورت باعث ترشح اکسی توسین می شود که به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

ملیسا اضافه می‌کند که گوا شا را می‌توان پس از استفاده از تمام محصولات مراقبت از پوست در شب انجام داد. او خاطرنشان می کند که این برخلاف ابزار الکترونیکی صورت است که نیاز به استفاده از ژل رسانا دارد که باید پس از استفاده شسته شود.

ملیسا از سرم سوپرنال Illumine استفاده می کند. تصویر از تام مدودیچ.

بنابراین شما آماده شروع سفر گوا شا خود هستید، اما … ابزارهای بی شماری برای انتخاب وجود دارد. و شما (به طور قابل درک) غرق شده اید. ابزار گوا شا در اشکال، اندازه ها و اشکال بی شماری موجود است و اغلب از یشم یا رز کوارتز ساخته می شود. بنابراین چگونه می دانید چه چیزی واقعاً کار می کند و چه چیزی روی پیشخوان حمام شما زیبا به نظر می رسد؟ نترس، ملیسا آن را خراب می کند.

  • شکل و جنس لبه را در نظر بگیرید. هر صورت خطوط منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین آنچه ممکن است در دست و روی پوست احساس راحتی کند بسیار ذهنی است. اگر تا به حال در حین انجام یک فیش صورت حرفه ای تجربه گوا شا را داشته اید، ممکن است متوجه شده باشید که متخصص طب سوزنی یا زیبایی شما ابزارهای مختلفی با شکل و وزن متفاوت دارد که بسته به ناحیه تمرکز از آنها استفاده می کند.
  • ابزار سنگی را انتخاب کنید. من شخصاً به سمت ابزارهایی که از سنگ ساخته شده اند می کشم. من عاشق بافت صاف و احساس خنک سنگ طبیعی و همچنین عنصر باطنی هستم. هنگام طراحی سنگ کیهانی، من تمام ویژگی هایی را که دوست دارم با چهار گزینه مختلف لبه برای تطبیق پذیری بیشتر با تمرین شما در خانه ترکیب کردم.
تصویر توسط تیل تامسن

چرا روغن های صورت برای گوا شا ضروری هستند؟

وقتی از ملیسا در مورد استفاده از روغن های صورت قبل از انجام گوا شا می پرسم، او بر اهمیت این مرحله تاکید می کند. او می‌گوید: «روغن صورت بهترین «لغزش» را برای ابزار شما فراهم می‌کند تا بدون زحمت روی پوست شما سر بخورد.

و وقتی نوبت به میزان درخواست می رسد، از این قانون پیروی کنید که بیشتر بیشتر است. “اگر در هر مرحله از روال خود احساس می کنید که پوست شما در حال کشیدن یا مقاومت در برابر ابزار است، فقط چند قطره دیگر اضافه کنید و ادامه دهید.”

ملیسا می‌افزاید: «سرم‌ها و کرم‌های مبتنی بر آب در روتین مراقبت از پوست عالی هستند، اما آن‌ها همان لغزش را برای گوا شا ایجاد نمی‌کنند. از طرف دیگر، اگر شما یک محصول مراقبت از پوست با قوام سنگین تر را ترجیح می دهید، یک مومیایی کننده صورت بر پایه روغن عالی برای گوا شا نیز کار می کند.

روتین گوا شا ملیسا

در زیر، این متخصص نحوه استفاده از گوا شا را در مراسم زیبایی و سلامتی روزانه خود به اشتراک می گذارد.

رژیم مراقبت از پوست من نسبتاً ساده است (مست صورت و روغن های سوپرنال بعد از پاکسازی). من دوست دارم بعد از شستن بدنم و در رختخواب رفتن صورت گوا شا انجام دهم. بیشتر عصرها این روال ساده، سریع و در عین حال کامل را انجام می‌دهم (که در اینجا یافت می‌شود)، اما شب‌های دیگر فقط چشم‌هایم را انجام می‌دهم (منطقه مورد علاقه‌ام برای رفع پف کردن).

با تمرین مداوم، هنگامی که روش صحیح نگه داشتن ابزار را به دست آوردید (معمولاً تقریباً صاف به پوست بسته به قسمتی از صورت یا گردن که تحت درمان است)، سکته‌های گوا شا شروع به بسیار شهودی می‌کنند.

تصویر توسط تیل تامسن

هنگام خرید روغن صورت چه نکاتی را باید در نظر گرفت

ملیسا نمی تواند به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کند: وقتی نوبت به بهترین شکل ممکن برای جوا شا پول شما می رسد، روغن های صورت حکمفرما هستند. او تا آنجا پیش می رود که روغن مورد استفاده شما را “قهرمان چندوظیفه ای” می نامد که عمیقاً پوست را آبرسانی می کند. اما وقتی نوبت به خرید روغن های صورت می رسد، مانند ابزارهای گوا شا، می خواهید مطمئن شوید که انتخاب خود را با نوع پوست و نیازهای شخصی خود تنظیم می کنید.

برای یافتن روغن صورت مورد علاقه، ملیسا پیشنهاد می‌کند سه جزء را در ذهن خود نگه دارید: «مواد تشکیل دهنده و فواید، قوام (سبک یا سنگین‌تر)، پایان (براق یا بیشتر مات) و رایحه (با عطر یا بدون عطر) – همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود که چه چیزی در مورد روغن صورتتان دوست دارید.»

بهترین روغن های صورت برای گوا شا

با بینش های متخصص برای راهنمایی شما، زمان آن رسیده است که بهترین روغن های صورت را برای گوا شا خریداری کنید. در زیر، بهترین خریدها را بر اساس همه چیز از نوع پوست گرفته تا بودجه و گزینه‌های مناسب برای مبتدیان تقسیم می‌کنیم.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

برای طرفداران روزانه روغن صورت، یکی از بزرگترین دغدغه ها یافتن تعادل بین پوست براق و چرب است. اما نام محصول با این انتخاب مناسب است، زیرا فرمولاسیون OSEA مقدار مناسبی از آبرسانی را برای پوست های بسیار شبنم دار ارائه می دهد. هنگامی که همراه با ابزار گوا شا استفاده می شود، نتیجه یک چهره درخشان است که فوراً حجاری شده به نظر می رسد. اگر به دنبال روغنی هستید که لیز خوردن آسان و بدون چربی را تضمین می کند، این را انتخاب کنید.

  • نوع پوست: انواع پوست به خصوص پوست های خشک و حساس
  • مواد اصلی: روغن آرگان، عصاره برگ رزماری،
  • اندازه: 30 میلی لیتر

اگر به تازگی سفر گوا شا خود را آغاز کرده اید، ما ایده شروع ساده و مناسب نگه داشتن بودجه سرمایه گذاری خود را دوست داریم. سرم تمیز ویتامین C Cocokind اسید آزلائیک، اسید هیالورونیک و خاویار انگور دریایی را در فرمولاسیونی ترکیب می کند که پوست را حجیم می کند و پس از استفاده آن را روشن تر و آبرسان تر می کند. این یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه هم به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست صبح و عصر شما است. سرم Cocokind با کارآیی و سادگی در فهرست مزایای خود، انتخاب آسانی برای همراهان گوا شا شما است.

  • نوع پوست: انواع پوست
  • مواد اصلی: اسکوربیل گلوکوزید، هیالورونات سدیم، اسید آزلائیک، عصاره خاویار انگور دریایی
  • اندازه: 30 میلی لیتر

به عنوان کسی که مبارزه با خشکی پوست را به خوبی می شناسد، سرم دامدام مورد مصرف شخصی من برای گوا شا است. در حالی که من گزینه های دیگر روغن صورت را برای آبرسانی پیدا کرده ام، این انتخاب به طرز شگفت انگیزی سبک وزن است و به جای سنگین شدن، پوست من را درخشان می کند. ترکیبات قهرمان آن – روغن آووکادو، روغن جوجوبا و روغن سبوس برنج – یک تریفکتا مرطوب کننده هستند. آووکادو رطوبت شدیدی به پوست می دهد، در حالی که محتوای اسید چرب بالای سبوس برنج به وضوح چاق می شود. جوجوبا این قرارداد را تضمین می کند و به جذب سریع اجازه می دهد تا پوست تشنه پس از گوا شا درخشان و هیدراته شود.

توجه: من این روغن صورت را به عنوان انتخابی برای پوست های مختلط نیز دوست دارم. روغن جوجوبا و روغن آووکادو نواحی خشک‌تر پوست را هیدراته می‌کنند و در عین حال تولید چربی اضافی را متعادل می‌کنند.

  • نوع پوست: معمولی، خشک و ترکیبی
  • مواد اصلی: روغن سبوس برنج، روغن آووکادو، روغن جوجوبا
  • اندازه: 30 میلی لیتر

من شخصاً به عنوان یک شیکاگو که برای شاد نگه داشتن پوست خود در ماه‌های سردتر هر کاری انجام می‌دهد، عاشق لایه‌بندی روغن سوپرنال Cosmic Glow با سایر محصولات مرطوب‌کننده برای محافظت آبرسانی در برابر زمستان هستم. وقتی صحبت از گوا شا به میان می‌آید، من بین این و انتخاب DamDam در بالا جایگزین می‌کنم. با Cosmic Glow، برای تمیزترین گزینه ای که پوست را تغذیه می کند و در عین حال برای انواع پوست های حساس به اندازه کافی ملایم است، حق بیمه پرداخت می کنید. اعتماد کنید: مقدار کمی به شما کمک می کند و حتی با استفاده مداوم، بطری ماه ها برای شما دوام می آورد.

ملیسا این روغن صورت را برای ارائه یک تجربه آروماتراپی واقعا متحول کننده به لطف روغن های ضروری مانند Blue Tansy، کندر و بابونه رومی ایجاد کرد. با ابزار gua sha خود استفاده می شود، و Cosmic Glow را در هر درمان حرفه ای رقبای معمولی شما ترکیب می کند. این برند همچنین یک درمان ملایم بدون عطر، سرم روغن ترمیم کننده ایلومین ارائه می دهد. یکی دیگر از روغن های لوکس صورت، Illumine گزینه خوبی برای نتایج مات بیشتر است.

  • نوع پوست: انواع پوست به خصوص پوست های معمولی، خشک، چرب و مختلط
  • مواد اصلی: روغن مارولا، روغن تانسی آبی، اسکوالان و عصاره میوه آملا
  • اندازه: 30 میلی لیتر

به خوبی شناخته شده است که جو دو سر ضد التهاب یک درمان موثر و تسکین دهنده برای پوست های حساس است. و در این فرم غلیظ تر، این لیپیدهای گیاهی سد رطوبتی پوست را تقویت کرده و به حفظ خاصیت ارتجاعی کمک می کنند. با تقویت شده با اسیدهای گاما لینولئیک، لینولئیک و اولئیک (اسیدهای چرب ضروری امگا)، می توانید پوستی شادتر با درخشندگی دوباره داشته باشید.

  • نوع پوست: انواع پوست، از جمله پوست های خشک، مستعد آکنه، حساس یا آسیب دیده
  • مواد اصلی: سرامیدهای جو دو سر، استر ویتامین C، کمپلکس Kin-GLO™ (اسیدهای گاما-لینولئیک، لینولئیک و اولئیک)
  • اندازه: 30 میلی لیتر

اگر پوست چرب و مستعد آکنه در گذشته شما را از استفاده از روغن های صورت منع کرده است، به حرف خود گوش دهید. شما چیزی برای ترس ندارید! در حالی که می خواهید از روغن های کمدوژنیک مانند روغن نارگیل اجتناب کنید، فرمولاسیون های هدفمند می توانند به حفظ رطوبت پوست بدون تحریک بیشتر کمک کنند. کل خط محصولات Pai Skincare با در نظر گرفتن پوست حساس توسعه یافته است. ماده کلیدی و مستعد آکنه در این روغن صورت گل رز است، زیرا غیر کومدوژن و ضد التهاب است. به لطف خواص آنتی اکسیدانی خود (به ویژه ویتامین C)، روغن گل سرخ می تواند به ترمیم جای زخم، محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید و کاهش التهاب پوست که می تواند باعث آکنه شود، کمک کند.

  • نوع پوست: خشک، بالغ، مستعد لک، ترکیبی و به ویژه حساس
  • مواد اصلی: عصاره دانه گل رز، عصاره میوه گل سرخ، توکوفرول، عصاره برگ Rosmarinus Officinalis
  • اندازه: 30 میلی لیتر