بهترین طول برای خطوط موضوع ایمیل شما

برای فهمیدن، ما 1000 خط موضوع را تجزیه و تحلیل کردیم.

موضوع ایمیل شما مهم است. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Business2Community، 47 درصد از مردم ایمیل ها را تنها بر اساس موضوع موضوع باز می کنند.

به همین دلیل، مردم اغلب در مورد خطوط موضوع ایمیل از ما می پرسند. و یکی از رایج ترین سوالاتی که می شنویم این است: بهترین طول برای خط موضوع چیست؟

برای پی بردن به این موضوع، تیم کارشناسان ایمیل AWeber 1000 موضوع را از 100 بازاریاب برتر امروزی تجزیه و تحلیل کردند. در اینجا چیزی است که ما کشف کردیم.

طول متوسط ​​یک خط موضوع چقدر است؟

به طور متوسط، خطوط موضوع ایمیل کارشناسان 44 کاراکتر بود.

طول خط موضوع ایمیل

طول 44 کاراکتر چقدر است؟ برای دیدگاه، موضوع زیر از theSkimm (یک خبرنامه محبوب روزانه) 43 کاراکتر است.

نوار عنوان: Daily Skimm: من دنیا را در یک رشته قرار داده ام

مربوط: خط موضوع ایمیل بهترین روش ها برای دریافت بیشتر باز می شود

فاکتورهای خط موضوع ایمیل را در نظر بگیرید

اکنون که می‌دانید متخصصان خطوط موضوعی 44 کاراکتری را می‌نویسند، خط موضوع خود را تا 44 کاراکتر حفظ کنید و خط موضوع کاملی دارید، درست است؟ بدیهی است که نه. چند فاکتور دیگر نیز وجود دارد که باید هنگام ایجاد خطوط موضوعی ایمیل مارکتینگ خود در نظر بگیرید. اما نگران نباشید، ما در اینجا به آنها خواهیم پرداخت.

دستگاه هایی که مشتریان شما از آنها استفاده می کنند

آیا اکثر مخاطبان شما از آیفون برای خواندن ایمیل خود استفاده می کنند؟ یا عمدتاً روی دسکتاپ هستند. دستگاهی که مشتریان شما برای باز کردن و مشاهده ایمیل‌های خود استفاده می‌کنند، هنگام ایجاد خطوط موضوعی شما بسیار مهم است.

صندوق ورودی متوسط ​​حدود 60 کاراکتر را روی دسکتاپ نمایش می دهد در حالی که دستگاه تلفن همراه متوسط ​​فقط 30 کاراکتر را نمایش می دهد. هر چیز دیگری قطع خواهد شد.

چگونه یک موضوع در هنگام مشاهده در دسکتاپ ارائه می شود
چگونه یک موضوع در هنگام مشاهده در دستگاه تلفن همراه ارائه می شود

ارائه دهنده ایمیلی که مشتریان شما از آن استفاده می کنند

جیمیل، اوت لوک، یاهو! میل یا اپل؟ پلتفرمی که مشترکین شما برای ایمیل استفاده می کنند، بر تعداد کاراکترهایی که در خطوط موضوع شما ظاهر می شوند تأثیر می گذارد.

دستگاه + ارائه دهنده ایمیل

حالا بیایید محاسبه کنیم: ترکیب دستگاه ها و ارائه دهندگان ایمیل مجموعه ای از متغیرها را به شما می دهد.

برای مثال، اجازه دهید نگاهی به محدودیت‌های کاراکتر خطوط موضوع برای Gmail در دستگاه‌های مختلف بیندازیم:

38 کاراکتر – جیمیل، آیفون 10، برنامه جیمیل

46 کاراکتر – برنامه ایمیل جیمیل، آیفون 10

98 کاراکتر – جیمیل، لپ تاپ 15 اینچی

پس چرا این مهم است؟ به این مثال از PersonalizedMall نگاهی بیندازید:

نمونه کاراکترهای خط موضوع نشان داده شده در سیستم عامل های مختلف

آنها کار بسیار خوبی برای ایجاد فوریت با موضوع “Sean Your Triple Discount Coupon Expires Today” انجام دادند. اما متأسفانه من اکثر ایمیل‌هایم را در برنامه Mail خود در آیفون خود مشاهده می‌کنم و ندیدم که این پیشنهاد در شبی که ایمیل را دریافت کردم منقضی شده است.

چه کاری می توانستند متفاوت انجام دهند؟ هنگامی که در مورد بهترین شیوه های طول خط موضوع ایمیل صحبت می کنیم، در زیر متوجه خواهید شد.

می خواهید بدانید که کدام ارائه دهندگان بیشتر به آنها اهمیت می دهند؟ مطالعه‌ای که توسط Litmus انجام شد، محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان ایمیل، برنامه‌ها و دستگاه‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد که 5 مورد برتر شامل Apple iPhone، Gmail، Apple Mail، Outlook و Yahoo! ایمیل.

5 ارائه دهنده ایمیل، برنامه ها، دستگاه های برتر برای باز کردن ایمیل ها

بهترین روش ها برای طول خط موضوع ایمیل

با این همه ترکیب مختلف، چگونه کسی می تواند موضوعی بنویسد که برجسته باشد؟

بیایید به کارشناسان بازاریابی خود برگردیم: 71.1٪ از 1000 خط موضوعی که ما تجزیه و تحلیل کردیم بین 21 تا 60 کاراکتر بودند. برای متمایز شدن از دیگران، به جای تمرکز تنها بر طول، عوامل دیگری را در نظر بگیرید که ممکن است بر نرخ باز شدن شما تأثیر بگذارد.

1. مهمترین اطلاعات خود را در 30 کاراکتر اول نگه دارید

بیش از 50 درصد از ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه باز می شوند. اکثر سرویس گیرندگان ایمیل، مانند جیمیل و یاهو!، وقتی خط موضوع ایمیل به 33 تا 43 کاراکتر برسد، نمایش آن را در دستگاه های تلفن همراه متوقف می کنند. تعداد دقیق از یک سرویس گیرنده ایمیل به دیگری متفاوت است.

اگر پیشنهاد قوی دارید، نباید مجبور شوید طول خط موضوع بازاریابی ایمیلی خود را محدود کنید. برای بهینه سازی آن برای خوانندگان موبایل، مهمترین اطلاعات را در 30 کاراکتر اول قرار دهید. به این ترتیب، این پیام در صندوق ورودی قطع نمی شود.

2. از پیش هدر برای بهبود پیام خود استفاده کنید.

پیش‌هدر متن اضافی است که در کنار یا زیر خط موضوع شما در صندوق ورودی ظاهر می‌شود. پیش‌هدرها به تعریف خط موضوع شما کمک می‌کنند و می‌توانند به عنوان آن قطعه متن اضافی استفاده شوند که در غیر این صورت ممکن است در انتهای خط موضوع قطع شود.

نمونه پیش سربرگ ایمیل

3. زیاد حرف نزنید

گفتنش راحت تر از انجام دادن من شخصاً کسی هستم که در مورد چیزی صحبت می کنم و اغلب بیشتر از آنچه لازم است از کلمات استفاده می کنم.

چگونه هنگام نوشتن خطوط موضوعی بر این موضوع غلبه کنم؟

من با نوشتن هر چیزی که می‌خواهم بگویم در موضوع موضوع شروع می‌کنم، سپس با حذف یا جایگزین کردن برخی کلمات، آن را کاهش می‌دهم.

در اینجا یک تمرین وجود دارد:

ایده خط موضوع: فقط همین شنبه تا 50% تخفیف برای کفش های ورزشی دریافت کنید

این مثال 51 کاراکتر است. چگونه می توانم این را تغییر دهم تا خط موضوع کاهش یابد؟

چطور؟: تا 50 درصد تخفیف برای کفش های ورزشی در روز شنبه

این تمرین کاراکترهای خط موضوع من را به 40 کاهش داد.

4. خطوط موضوعی خود را تست کنید

هر مخاطبی متفاوت است. خطوط موضوعی کوتاه و طولانی را با مشترکین خود امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان منحصر به فرد شما بهترین است.

یک آزمون تقسیم AB راه‌اندازی کنید، و برای 10 تا 20 درصد از مخاطبان، آزمون را ارسال کنید و تنوع برنده، 80 تا 90 درصد باقی‌مانده را دریافت کند. به این ترتیب با اطمینان از ارسال قوی ترین خط موضوع به اکثر مخاطبان، نرخ باز خود را به حداکثر می رسانید.

مطالعه موردی

ممکن است بخواهید با خطوط موضوعی حتی کوتاه‌تر آزمایش کنید. برایان دین، بنیانگذار شرکت سئو Backlinko و یکی از 100 بازاریاب برتر که ایمیل‌هایش را تجزیه و تحلیل کردیم، از ارسال ایمیل‌هایی با موضوع طولانی‌تر استفاده می‌کرد. این خطوط موضوعی به مشترکین او دقیقاً آنچه را که در داخل پیام می‌افتند می‌گفتند. مشکل با آن؟ او گفت: «این به مردم هیچ دلیلی برای باز کردن ایمیل من نداد.

اکنون، او خطوط موضوعی را با میانگین 15.1 کاراکتر ارسال می کند.

دین گفت: «پس از آزمایش‌های زیاد، متوجه شدم که خطوط موضوعی کوتاه نرخ باز شدن بسیار بالاتری دارند.

او در این امر 2 عامل نقش دارد:

  1. خطوط موضوع کوتاه بیشتر به صندوق ورودی می رسند.
  2. خطوط موضوعی کوتاه مرموزتر هستند.

در اینجا چند مورد از موضوعات کوتاه ایمیل دین آورده شده است. همه آنها کمتر از 15 کاراکتر هستند:

  • تکنیک جدید
  • ارتباط با ایمیل
  • پست های وبلاگ

از همین امروز شروع به ساخت خطوط موضوعی خود کنید

همانطور که خواندید، طول خط موضوع بهینه ای وجود ندارد. متغیرهای زیادی وجود دارد. اما اگر به آزمایش و پیروی از بهترین روش‌ها ادامه دهید، متوجه خواهید شد که چه نوع خطوط موضوعی با مخاطبان شما بهترین کار را می‌کنند.

در اینجا اطلاعات اضافی وجود دارد که می تواند شما را برای نوشتن خطوط موضوعی شگفت انگیز ترغیب کند:

با 22 مورد از بهترین خطوط موضوع ایمیل، نرخ باز شدن بالاتری دریافت کنید

ایمیل های تعطیلات خود را با بیش از 200 خط موضوع آماده شروع کنید

هر آنچه باید در مورد استفاده از ایموجی ها در موضوع خود بدانید

75 ایده خط موضوعی باز و ارزشمند

آیا آماده‌اید از این داده‌ها برای ارسال ایمیل‌های بهتر استفاده کنید؟ امروز با AWeber Free شروع کنید.