بهترین لپ تاپ با نمایشگر oled

اینها بهترین لپ تاپ های OLED در سال 2022 هستند

وقتی به بهترین لپ تاپ هابی که امروز می‌توانید بخرید فکر می‌کنید، در میان بسیاری از انتظاراتی که ممکن است داشته باشید، گوشی‌هایی که فکر می‌کنید احتمالاً نمایشگر OLED دارند. این نوع پنل به نمایشگرها اجازه می دهد تا پر جنب و جوش‌تر، رنگارنگ تر باشند، اما همچنین رنگ مشکی واقعی را ارائه می دهند و به طور بالقوه در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. از آنجایی که مدتی است نوآوری بیشتر بر روی گوشی‌های هوشمند متمرکز شده است، مدتی طول کشیده است تا نمایشگرهای OLED در لپ‌تاپ‌ها برجسته شوند، و حتی امروزه، حتی بسیاری از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار وجود ندارند.یکی از بهترین لپ تاپ های او ال ای دی را در این لینک جای داده ایم.

اما این بدان معنا نیست که آنها وجود ندارند، یا به هیچ وجه پایین‌تر از هم هستند. در واقع، در سال 2022، آنها ممکن است بیشتر از همیشه رایج باشند. امروزه می‌توانید لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای با نمایشگرهای OLED پیدا کنید، و نه تنها صفحه‌نمایش آن‌ها خیره‌کننده به نظر می‌رسند، بلکه از جهات دیگر نیز لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ای هستند. اگر به دنبال شفافیت یک نمایشگر OLED در لپ‌تاپ بعدی خود هستید، ما بهترین گزینه‌هایی را که می‌توانید در حال حاضر پیدا کنید گردآوری کرده‌ایم. هر چند که ممکن است غیرمعمول باشد، بخش‌های زیادی در اینجا پوشش داده شده‌اند، بنابراین شما حق انتخاب دارید.

مزایایی که ممکن است بدانید:

True Black – OLED به راحتی می تواند به کنتراست 1000000:1 برسد که برای چشم انسان واضح است تا بفهمد کدام واقعی و جذاب است.

ذخیره انرژی

از آنجایی که OLED در جاهایی که به حساب می آید روشن می شود و در جاهایی که مهم نیست کم نور می شود، این می تواند تا 6 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند بدون اینکه کیفیت تصویر به خطر بیفتد.

اگر با حالت Drak روی OLED باشد، می‌تواند تا 67 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. زیرا OLED پیکسل های تیره را کم نور می کند و پیکسل های سیاه را کاملاً خاموش می کند.

نازک و باریک – بدون نور پس زمینه و فیلترهای رنگی پیچیده در مقایسه با LCD معمولی. به همین دلیل است که نمایشگر نازک تری به شما می دهد.

اگر ویرایشگر ویدیو، عکاس و تولید کننده محتوا هستید، قطعاً XPS15 مورد پسند شماست.

مشخصات این نمایشگر 15.6 اینچی OLED 3.5K (3456×2160) InfinityEdge Touch Anti-Reflective:

نمایشگر InfinityEdge با تعریف مجدد: صفحه نمایش 16:10 که دارای نمای لبه به لبه خیره کننده است و برای بهره وری بیشتر شما طراحی شده است.

کنتراست عمیق: مشکی کامل نسبت کنتراست فوق‌العاده ای را ارائه می دهد (100000:1)

رنگی که ظاهر می شود: مجهز به 100٪ Adobe RGB و 94٪ طیف رنگی DCI-P3،

روشنایی 500 نیت در نور روشن، مانند فضای باز، وضوح بیشتری را فراهم می کند.

خیره کننده در داخل و خارج: هنگام کار در خارج از منزل یا در نور شدید با پوشش ضد انعکاس تا 0.65% که در هر دو حالت تابش نور کمتری ایجاد می کند، به منظور حفظ یک صفحه نمایش براق قابل توجه، تصاویر پر جنب و جوش خود را حفظ کنید.

همچنین اکنون گزینه هایی برای حداکثر هشت هسته اینتل، Core-i9 نسل یازدهم، تا 32 گیگابایت حافظه و حداکثر 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe حالت جامد دارید. همچنین یک تراشه گرافیکی اختیاری Nvidia GeForce RTX 3050 Ti برای قابلیت‌های بازی میان رده چشمگیر وجود دارد.

برای ادامه لپ تاپ های oled می توانید به منبع آن مراجعه کنید