بهترین محصولات بدن با رتینول برای صاف کردن پوست شما

رتینول به نوعی یکی از محبوب ترین و نادرست ترین ترکیبات مراقبت از پوست است. در حالی که متخصصان مراقبت از پوست و دوستداران زیبایی آن را ستایش می کنند، مبتدیان ممکن است نسبت به چنین ماده قوی احتیاط کنند. آیا رتینول بی خطر است؟ چگونه آن را در روتین مراقبت از پوست خود بگنجانید؟ و در مورد “پاکسازی” مخوف چطور؟ باور کنید من آنجا بوده ام. وقتی نوبت به آنچه بر روی صورت خود می گذارید می رسد، باید احتیاط کرد. اما هنگامی که قدرت های دگرگون کننده رتینول را تجربه کردید، هرگز به عقب برنخواهید گشت. احتمالاً می خواهید از آن استفاده کنید هر کجا. بنابراین جای تعجب نیست که رتینول در همه پرهیاهوترین بطری های مراقبت از بدن ظاهر می شود.

یکی از روش های مراقبت از پوست مورد علاقه من استفاده از مواد قوی روی بدنم است همچنین مثل صورت من از کشیدن اسید گلیکولیک روی زیر بغلم گرفته تا استفاده از اسید هیالورونیک روی دستانم، دوست دارم کمی عشق بیشتری به بدنم نشان دهم. به علاوه، بدن ما می تواند مواد فعال بیشتری را در غلظت های بالاتر کنترل کند. در واقع، پوست بدن شما اغلب به محصولات قوی تری نیاز دارد تا تفاوت را ببیند. اینجاست که رتینول وارد می شود.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با Sanetra Nere Longno توسط میشل نش.

تصویر توسط تیل تامسن

بهترین محصولات بدن رتینول: آنچه باید بدانید

استفاده از رتینول نزدیک ترین چیزی است که شما به حمام کردن در چشمه جوانی خواهید داشت. این ماده برای سرعت بخشیدن به تولید کلاژن، گردش سلولی را افزایش می دهد، پوست شما را محکم نگه می دارد و خطوط ریز و رنگدانه ها را صاف می کند. همه این اتفاقات برای بدن شما و همچنین صورت شما رخ می دهد، به همین دلیل به نظر می رسد که همه برندهای پیشرفته محصولات بدن رتینول را منتشر می کنند.

برای کشف نحوه استفاده از بهترین محصولات بدن با رتینول، با دکتر میشل هنری، متخصص پوست دارای گواهی هیئت مدیره در Skin & Aesthetics Surgery منهتن صحبت کردم. او من را در مورد چگونگی استفاده از رتینول برای بدن و آنچه در بهترین محصولات بدن رتینول باید جستجو کنم، راهنمایی کرد.

تصویر توسط Belathée Photography

مزایای محصولات بدن رتینول

رتینول، نوعی ویتامین A، فواید متعددی را برای بدن به ارمغان می‌آورد، از جمله بهبود سلامت پوست، رشد و تکامل استخوان‌ها و حفظ سلامت چشم. نشان داده شده است که تولید کلاژن را تحریک می کند، که می تواند ظاهر خطوط ریز، چین و چروک ها و بافت پوست را بهبود بخشد. علاوه بر این، می تواند آکنه را کاهش دهد، منافذ را باز کند و رنگ ناهموار پوست را بهبود بخشد. رتینول همچنین برای درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس، اگزما و هایپرپیگمانتاسیون استفاده شده است.

اثرات جانبی

عوارض جانبی احتمالی رتینول شامل تحریک پوست، قرمزی، لایه برداری و حساسیت به نور خورشید است. برای جلوگیری از این عوارض، توصیه می شود با غلظت کم رتینول شروع کنید و به تدریج دوز را افزایش دهید.

تصویر از استلا سیمونا

نحوه استفاده از محصولات بدن رتینول

در مورد دفعات و کاربرد محصولات بدنه رتینول، بهتر است دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. به طور کلی توصیه می شود از محصولات رتینول در شب استفاده کنید زیرا می توانند حساسیت پوست را به نور خورشید افزایش دهند.

تفاوت بین کرم های بدن رتینول و لوسیون های بدن

توجه به این نکته ضروری است که کرم های بدن و لوسیون های بدن رتینول قوام متفاوتی دارند. کرم ها غلیظ تر و آبرسان تر هستند، در حالی که لوسیون ها برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب تر هستند. انتخاب بین کرم یا لوسیون در نهایت به ترجیحات شخصی و نوع پوست بستگی دارد.

بهترین محصولات بدن با رتینول برای پوست های حساس

برای افرادی که پوست حساس دارند، توصیه می شود از غلظت کمتری از رتینول استفاده کنند و قبل از استفاده از آن در ناحیه بزرگتر، با آزمایش پچ شروع کنند. همچنین مهم است که از استفاده از رتینول با سایر مواد بالقوه تحریک کننده مراقبت از پوست، مانند اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) و بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) خودداری کنید. لوسیون بدن Naturium رتینول و همچنین لوسیون بدن Olay Retinol گزینه های عالی هستند.

چه کسانی باید از درمان های بدن با رتینول اجتناب کنند؟

افراد مبتلا به بیماری های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس یا روزاسه باید در استفاده از محصولات بدن رتینول احتیاط کنند زیرا ممکن است این شرایط را تشدید کند. زنان باردار و شیرده نیز باید از مصرف محصولات رتینول به دلیل اثرات مضر بالقوه آنها بر روی جنین در حال رشد خودداری کنند. مشورت با متخصص پوست قبل از استفاده از محصولات بدن رتینول همیشه توصیه می شود.

تصویر توسط اما باسیل

بهترین محصولات بدن رتینول، تست شده و بررسی شده

با توصیه پزشک، برخی از محبوب ترین شوینده های بدن رتینول و لوسیون های بدن رتینول ویروسی را برای خودم امتحان کردم. من به دنبال محصولاتی گشتم که فرمول رتینول خود را با سایر مواد فعال بازسازی کننده پوست جفت کنند. من همچنین بررسی کردم که هر محصول برای کدام نوع پوست فرموله شده است و آیا فرمول بدون ظلم است یا خیر.

آزمایشات و تحقیقات اضافی من به من دید 360 از دنیای هیجان انگیز و در حال ظهور درمان های بدن با رتینول – از شستشوی بدن گرفته تا سرم ها و اسکراب ها را به من داد. و همچنین تنها با چند بار شستشو پوستی صاف و شفاف به من داد. بنابراین تبلیغات تبلیغاتی را باور کنید و برای آشنایی کامل با بهترین محصولات بدن رتینول بیشتر بخوانید.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

Topicals به خاطر محلول هایپرپیگمانتاسیون مورد علاقه خود شناخته شده است (که من آن را دوست دارم)، بنابراین وقتی تبلیغات سرم بدن آنها به صفحه For You من سرازیر شد، من مجذوب شدم. این سرم با نوید صاف کردن پوست و محو شدن تغییر رنگ در سراسر بدن، شبیه نسخه قوی تر و تزریق شده از رتینول از محصول قهرمان خود بود. و وقتی آن را امتحان کردم، ناامید نشد.

بافت چیزی بین سرم و لوسیون است. به نظر می رسد مبتنی بر آب و سبک است، اما مقدار شگفت انگیزی از پوشش را فراهم می کند – کمی تا حدودی راه را افزایش می دهد. پس از استفاده از سرم، بلافاصله جذب پوست می شود و آن را هیدراته می کند اما چسبنده نیست. دستورالعمل ها می گوید که آن را 2-3 بار در هفته استفاده کنید، بنابراین من آن را یک روز در میان استفاده کردم. تنها در عرض یک هفته، می‌توانستم تفاوتی را در میزان صافی پوستم در لمس احساس کنم، به‌ویژه در جاهایی مانند پشت بازوهایم. من مطمئناً این را به صورت چرخشی برای روتین شبانه خود حفظ خواهم کرد.

  • عناصر فعال: رتینول، نیاسینامید، اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اوره
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 5 فلان اونس
  • بدون ظلم: آره

این دو حمام از اولین باری که در فضای مجازی منتشر شد، چندین بار فروخته شد. این سیستم دو مرحله ای یک شستشو و نرم کننده برای بدن شما است. من خودم آن را امتحان کردم و ناامید نشدم. شستن شیری یک مراسم شبانه است که روز من را با احساس کوچکی از موفقیت کامل می کند. اگر آن روز هیچ کار دیگری انجام ندادم، می‌دانم که در حال پیشرفت به سمت پوست شفاف‌تر و صاف‌تر هستم. هر محصول به راحتی کف می کند و روی پوست من احساس نرمی می کند. فقط در چند روز، متوجه تفاوتی شدم، به خصوص در KP خود – منافذ ناهموار و مسدود روی سطح پوست شما. فقط حتما صبح بعد از آن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید زیرا رتینول حساسیت شما را به آفتاب افزایش می دهد.

  • عناصر فعال: رتینول، کمپلکس ویتامین B3
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 18 فلان اونس و 8 فلان اونس
  • بدون ظلم: آره

هرکسی که با منافذ مسدود صورت خود دست و پنجه نرم می کند، باید روی لوسیون BHA 2% انتخاب Paula سرمایه گذاری کند، یک جام مقدس برای پاکسازی غدد چربی و صاف کردن صورت شما. در همین راستا، هرکسی که منافذ مسدود شده روی بدن خود را دارد، که به عنوان KP نیز شناخته می‌شود، باید درمان صاف‌کننده پوست با رتینول را انتخاب کند. در حالی که تونر صورت از اسید سالیسیلیک برای پاک کردن زباله ها از منافذ شما استفاده می کند، این درمان بدن از رتینول برای تغییر بافت پوست شما استفاده می کند. ویتامین C همچنین به تقویت اثرات ضد پیری رتینول کمک می‌کند و باعث می‌شود پوستی صاف و نرم در سرتاسر بدن ایجاد شود.

  • عناصر فعال: رتینول، ویتامین C
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 4 اونس
  • بدون ظلم: آره

Naturium یکی دیگر از برندهایی است که به دلیل محصولات بدنی متحول کننده و مقرون به صرفه اش در فضای مجازی منتشر شده است. این برندی است که تحقیقات علمی و مواد قوی را برای رسیدن به نتایج واقعی ترکیب می کند. و می توانید آن را در Target محلی خود انتخاب کنید. این لوسیون بدن رتینول که همیشه در لبه بالایی قرار دارد، یک محلول ابریشمی است که در هنگام خواب پوست را نرم می کند، دوباره ظاهر می کند و سفت می کند. فرموله شده برای انواع پوست و نگرانی ها، به لطف فرم محصور شده رتینول، پوست شما را بدون تحریک، تغذیه و تغییر می دهد.

  • عناصر فعال: رتینول
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 8 فلان اونس
  • بدون ظلم: آره

شما می توانید بدون صرف بودجه و یا حتی پیچیده کردن روال خود، نتایج متحول کننده ای به دست آورید. این لوسیون به اندازه کافی برای صورت شما ملایم است اما به اندازه کافی قوی است که تنها در یک هفته پوست بدن شما را به وضوح سفت و صاف می کند. همچنین حاوی همان مواد مرطوب کننده است که سایر محصولات گلد باند را به کالای اصلی داروخانه تبدیل می کند. به جرات می‌توان گفت که این مرطوب‌کننده بدون سر و صدا، بسیار خوب است. آن را برای یک روال بسیار ساده و در عین حال فوق العاده موثر با قیمتی عالی بگیرید.

  • عناصر فعال: رتینول، نیاسینامید، اوره
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 7 اونس
  • بدون ظلم: آره

اگر تشریفات شبانه خود را جدی می گیرید، این کره بدن لوکس و زده شده برای شما مناسب است. تمام محبت های محصولات مراقبت از بدن مورد علاقه خود را بدون به خطر انداختن نتایج علمی دریافت کنید. چه کسی می گوید شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید؟ پایه روغن آرگان با هوا به همان اندازه مغذی است که شاداب است. طرفداران Josie Maran قوام صاف و بافت قابل استفاده را به عنوان کره بدن خود می شناسند، اما حتی قوی تر و قدرتمندتر است.

  • عناصر فعال: رتینول
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 8 فلان اونس
  • بدون ظلم: بله

برای نتایجی شبیه به اسپا در هنگام خواب، این درمان Cosmedix با ترکیب آن با باکوچیول، جایگزین زیبایی تمیز برای ویتامین A، اثرات رتینول را افزایش می‌دهد. این درمان با بهره‌گیری از مزایای هر دو ماده فعال، پوست شما را هنگام خواب دوباره نمایان می‌کند. با پشتوانه تحقیقات و ترکیبات سوپراستار، نوید نتایج قابل مشاهده را فقط در دو هفته می دهد. فرمول پر از مواد مغذی پوست را در طول شب بدون مراجعه به متخصص زیبایی آبرسانی، روشن و سفت می کند.

  • عناصر فعال: رتینول، باکوچیول، کافئین
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 4 فلور اونس
  • بدون ظلم: آره

این برند ویروسی مواد تشکیل دهنده بدن پر سر و صدایی می سازد که در واقع کار می کنند. این اسکراب بدن با ترکیبات قوی و بافتی خوب، یک درمان بدن با رتینول است که به همان اندازه که موثر است، احساس رضایت می کند. پوست مرده را با لایه برداری فیزیکی از بین ببرید در حالی که رتینول در زیر سطح پوست شما کار می کند تا دوباره ظاهر شود و درمان شود. برجستگی ها از بین می روند – این اسکراب بدن یک راه آسان برای ترکیب رتینول در روال مراقبت از بدن شما است.

  • عناصر فعال: رتینول، ویتامین C
  • نوع پوست: همه
  • اندازه: 2 فلان اونس
  • بدون ظلم: آره