بهترین نکات سازمانی که برای پاییز نیاز دارید

مطمئناً نظافت بهاری و سازماندهی سال نو وجود دارد ، اما هرکسی که سعی کند خانه را حتی به صورت نیمه تمام نگه دارد ، می داند که این یک نبرد ساده در طول سال است. این دقیقاً به همین دلیل است که ما از لیزا راف ، متخصص پشت روش Neat استفاده کرده ایم تا بهترین راهنمایی های سازمانی خود را ارائه دهد تا خانه شما را برای یکی از شلوغ ترین فصل سال آماده کند.

این که آیا شما بچه های کوچک را برای بازگشت به مدرسه آماده می کنید ، یا خود را در یک روال جدید در محل کار قرار می دهید ، پاییز فرصتی برای شروع های جدید است. زمان آن است که قبل از شروع تعطیلات بر برخی اهداف تمرکز کرده و آنها را دنبال کنید.

پس چرا خانه خود را برای موفقیت آماده نمی کنید؟ با استفاده از نکات سازماندهی Ruff در زیر ، شما اولویت بندی مناطق مورد نظر خود را بر روی سازماندهی و سپس مهمتر از همه ، قادر خواهید بود آن را به همین شکل حفظ کنید. ادامه مطلب را بخوانید ، یک لیست پخش یا پادکست پاییزی را در صف قرار دهید و مشغول پرداختن به فضای خود شوید.

با سازماندهی فضایی که بیشترین تاثیر را در زندگی روزانه شما دارد ، شروع کنید.

آیا انگیزه ای برای ورزش ندارید زیرا دردسر باز کردن شلوار ساق پا شما مشکل است؟ آیا بیرون آوردن بچه ها صبح از خانه یک استرس است؟ تأثیر مثبت سازماندهی آن فضاها به شما انگیزه می دهد تا بقیه خانه خود را ادامه دهید. با این حال ، با فضایی شروع نکنید که نیاز به ویرایش مجموعه تی شرت های گرافیکی مورد علاقه شما دارد! پس از اینکه چند اتاق زیر کمربند دارید و از مزایای زندگی در یک خانه سازماندهی شده لذت می برید ، این بهترین گزینه است.

کوچک فکر کنید.

شما به زمان کافی نیاز دارید تا پروژه را به طور کامل به پایان برسانید وگرنه موارد ناخواسته به آرامی دوباره وارد می شوند. این فقط ویرایش و سازماندهی نیست ، همچنین ممکن است نیاز داشته باشید که یک محصول سازمانی را خریداری کرده یا برای اقلامی که دیگر نمی خواهید کمک مالی کنید. به

از فضای منفی (یا سفید) به درستی استفاده کنید.

این یکی از نکات مورد علاقه سازمان ما است. در همه خانه ها ، به ویژه در فضاهای کوچک بسیار مهم است. ایجاد فضای سفید به چشم های شما استراحت می دهد ، احساس آرامش ایجاد می کند و دسترسی آسان به وسایل را تضمین می کند. بنابراین در برابر هوس پر کردن کمد یا قفسه به اندازه کافی مقاومت کنید و ویرایش بی رحمانه را هدف بگیرید. اگر فضای زیادی برای گرفتن یک مورد و به راحتی گذاشتن آن وجود داشته باشد ، به احتمال زیاد آن را در جای مناسب قرار می دهید و فقط آن را در جایی که مناسب است تکان نمی دهید.

هر زمان که تغییر اساسی در زندگی را تجربه کردید ، فضای خود را دوباره سازماندهی کنید.

اگر به تازگی نقل مکان کرده اید ، یک هم اتاقی جدید پیدا کرده اید یا از یک نوزاد استقبال می کنید ، وقت آن است که تعمیرات اساسی انجام دهید. در غیر این صورت ، “تماس های دوره ای” باید برای حفظ سیستم های سازمانی ، به ویژه پس از یک هفته کاری شلوغ یا تعطیلات کافی باشد. مردم وقتی می فهمند که سازماندهی شده “یک کار تمام نشده” تعجب می کنند. این یک روند مداوم است. اما هنگامی که به صورت هفتگی یا روزانه انجام می شود ، تماس های سریع به سرعت انجام می شود. به عنوان مثال ، وقتی خرید مواد غذایی خود را کنار می گذارید ، پنج دقیقه وقت بگذارید تا چیزها را به جای خود برگردانید. تماس های مکرر با سرعت بیشتری انجام می شود و به حفظ سازمان کمک می کند.

همه کسانی که از ابتدا در خانه زندگی می کنند را درگیر کنید و از آنها کمک بگیرید.

هرچه سرمایه گذاری آنها در پروژه بیشتر باشد ، احتمال حفظ سازمان بیشتر است. همچنین ، بدانید که سازماندهی شده برای هر کس معنای متفاوتی دارد. درست مانند زندگی ، در مورد سازش است ، بنابراین همه در خانه احساس راحتی می کنند. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید مارتا استوارت را با لباس زیر یا کشوی حمام شخصی کامل بپوشید!

برای ذخیره دکوراسیون و اقلام فصلی از قفسه بندی و محل های ذخیره سازی خارج از راه استفاده کنید.

سطل های شفاف با درپوش گزینه ای عالی است بنابراین می توانید به سرعت داخل آن را مشاهده کرده و چند عدد را روی هم قرار دهید تا از ذخیره عمودی استفاده کنید. یکی از مهمترین نکات سازمانی که می توانیم ارائه دهیم این است که همیشه برچسب زدن سطل های ذخیره سازی طولانی مدت را توصیه کنیم.

سازماندهی فضاهای خاص در فصول خاص را در اولویت قرار دهید.

با تغییر فصل ها ، منطقی است که اقلامی را که در حال چرخش هستند ، ذخیره کنید. در فصل پاییز نگاهی به وسایل بیرونی ، ظروف پلاستیکی ، حوله های استخر ، کت و شلوارهای حمام و غیره بیندازید. آیا آنها هنوز در پایان فصل شادی ایجاد می کنند؟ اگر چنین است ، آنها را تمیز کرده و در محل نگهداری کنید. اگر نه ، آنها را به شخص دیگری اهدا کنید که دوستشان خواهد داشت.

خانه خود را برای پاییز آماده کنید.

برای بسیاری ، پاییز فرصتی برای آرامش در خانه و سرگرمی است. این بدان معناست که فضاهایی مانند آشپزخانه ، انبار ، چرخ دستی و اتاق مهمان عشق زیادی را مشاهده می کنند. مدتی را در طول تابستان برای انتقال پاییز برای لمس این فضاها برنامه ریزی کنید. شاید شیشه های مارگاریتا و حوله های استخر را به پشت قفسه یا محل نگهداری طولانی مدت منتقل کنید تا لیوان های شراب قرمز به شما داده شود و پتوها فضای بیشتری اضافه کنید.

همه باید سطل یا کیسه ای در دسترس داشته باشند که برای اقلام دیگر لازم نیست.

پس از پر شدن ، یک هدیه اهدا کنید. غالباً یک مورد ناخواسته به عقب بر می گردد زیرا در عجله لحظه ای فرصتی برای جستجوی کیف برای قرار دادن آن و سپس محلی برای نشستن کیف وجود ندارد. یک فضای کوچک در خانه خود برای زندگی سطل زباله ایجاد کنید ، بعداً از ما تشکر خواهید کرد.

این پست در ابتدا در 20 آگوست 2019 منتشر شد و از آن به بعد به روز شده است.