بهترین پای کدو حلوایی در اینترنت (آزموده و آزمایش شده!)

فصل کدو تنبل به لطف بسیاری از نوشیدنی ها و خوراکی های کدو حلوایی که در چند هفته اخیر مصرف کرده ام، به خوبی در جریان است. و در حالی که من شخصاً می‌توانم در تمام طول سال کدو حلوایی درست کنم، (به پخت نان کدو تنبل من مراجعه کنید) همه ما می‌دانیم که فصل کدو تنبل واقعاً در میز شکرگزاری با یک پای کدو حلوایی خوب و قدیمی به اوج می‌رسد. حداقل به نظر من.

و از آنجایی که من عاشق یک کیک آف برای تاج گذاری بهترین ها هستم، فهمیدم چه زمانی بهتر است برخی از با ارزش ترین دستور العمل های پای کدو تنبل اینترنت را آزمایش کنم تا ببینم کدام یک را باید در این روز شکرگزاری بپزیم. اگرچه ، پس از پختن تعداد زیادی پای کدو در این هفته ، من ممکن است فقط در روز ترکیه به سیب بچسبم ، lol!

برای انجام این کار ، من به نشریات معروف غذا و توسعه دهندگان دستور غذا که معمولاً منابع معتبری هستند ، پایبند بودم. در بیشتر موارد ، همه می گفتند که بیشتر با دستور کلاسیک لیبی در کنار قوطی کدو آشنا هستند. این در واقع همان دستور العملی است که من هر سال از آن استفاده می کنم ، بنابراین من علاقه مند بودم ببینم آیا سایر دستور العمل ها می توانند از این دستور استفاده کنند یا خیر.

قوانین جاده:

دقیقاً باید دستور العمل ها را دنبال کنید

همه دستور العمل ها در همان شب با کراست های ساخته شده از شب قبل پخته شدند و همه دستور العمل ها در همان روز تست طعم و مزه شدند. من به دستورالعمل‌های دقیق نوشته شده، از جمله اندازه‌گیری مواد و زمان پخت، پایبند بودم. این بدان معناست که حتی اگر با روش یا اندازه گیری ها مخالف بودم ، نظرات شخصی خود را نادیده می گرفتم تا دستور العمل را دقیقاً دنبال کنم.

گاردریل های رتبه بندی:

ما 9 آزمایش کننده طعم در این پخت شرکت کردیم و همه در مورد آنچه در یک کدو تنبل جستجو می کنند نظرسنجی کردند.

  1. بدیهی است که طعم کدو خوب است
  2. باید تعادل ادویه جات ترشی جات باشد که مکمل کدو تنبل باشد
  3. یک بافت خوب برای پر کردن پای – جایی بین یک فیله صاف و یک کاسترد خوب
  4. پوسته خوبی است که با کمی بافت حالت پر شدن را متعادل می کند

در بیشتر موارد ، همه این دستور العمل های پای در واقع دستور العمل های خوبی هستند. اگر روی میز شکرگزاری بودند، خوشحال می‌شوم که هر کدام از آن‌ها را می‌خوردم، اما وقتی آن‌ها را از نزدیک با هم مقایسه می‌کردیم، برخی از آن‌ها را بیشتر از سایرین ترجیح می‌دادند. ما هر شش برش پای را نمونه‌برداری کردیم و آنها را از 1 تا 6 رتبه‌بندی کردیم. همه یادداشت‌ها گردآوری شدند، کیک‌ها تشریح شدند و مورد بحث قرار گرفتند، میانگین‌ها گرفته شد (نمودار زیر را ببینید)، و در پایان، یک تکه پای وجود داشت که برنده واضح بود.

شماره 6 نوش جان بهترین دستور پخت کدو تنبل: یک تکه پای کمی خوش طعم و دلپذیر

طرفداران: طعم آن از قبل خوش طعم تر است ، با کمی طعم کارامل ، بافتی شبیه موس غلیظ.
فرصت ها: تقریباً برای برخی خیلی خوشمزه است. طعم کدو بیشتری بخواهید تا ادویه ها متعادل شوند.

افکار نهایی: به طور کلی این یک بود باشه دستور پخت کدو تنبل. هیچ کس کاملاً آن را دوست نداشت ، تیم آزمایش طعم ما فقط کمی بیشتر از همه چیز می خواست. پوسته به دلیل پوسته پوسته بودن و نسبت خوب به پر شدن دارای نمرات زیادی است. بافت فیلینگ پای خود غلیظ و کمی شبیه موس بود. هیچ شکایت وحشتناکی وجود ندارد، اما در مقایسه با بقیه، همه فقط می خواستند طعم کدو تنبل و ادویه بیشتری داشته باشند تا این یکی را متمایز کند.

#5 پای شکر کدو تنبل از ارین جین مک داول

طرفداران: منحصر به فرد ترین بافت، بهترین پوسته پای دسته.
فرصت ها: طعم کدو تنبل و ادویه بیشتر.

افکار نهایی: این تکه پای بیشترین مکالمه را ایجاد کرد – برخی از ما این یکی را بسیار دوست داشتیم ، برخی دیگر احساس کردند آنطور که آنها می خواهند نیست. پوسته ، اگرچه یک پوسته پای غیر سنتی است ، اما شبیه یک کلوچه کره ای بود که بسیار خوشمزه ترین بود. این تقریباً باعث می شود من دوباره از پوسته پای سنتی با پای کدو تنبل بگذرم ، و واقعاً پر کردن را نیز متعادل می کند و یک ترد خوب را به یک پر کردن صاف اضافه می کند. پر کردن به خودی خود کمی قطبی بود ، برخی احساس کردند که به اندازه کافی کدو تنبل نیست ، برخی دیگر فکر کردند طعم ادویه عالی دارد (این تنها دستور غذا برای درخواست ادویه پای کدو تنبل بود) ، و برخی دیگر فکر کردند که بافت آن کاملاً خوب نیست تا برای چیزی که آنها از یک پای کدو تنبل می خواستند، خفه کنند. به طور کلی، من این یکی را دوباره می خورم، فقط با کمی تنظیمات.

#4 پای کدو تنبل معروف لیبی

طرفداران: طعم بیشتر شبیه به شکرگزاری سنتی.
فرصت ها: ادویه بیشتر و بافت بهتر می خواهید.

افکار نهایی: نقل قول پیرامون این برش پای این است که بیشترین یادآور یک پای کدو تنبل کلاسیک است. که ، منطقی است. بالاخره مال لیبی است. طعم کدو تنبل ملایم بود ، و مردم ذکر کردند این از نظر طعم از همه برش ها متعادل تر است. این دستور غذا به پوسته خریداری شده نیاز دارد ، چیزی که من استفاده کردم ، اما نظرات زیادی را در پی نداشت. به طور کلی ، اگر ادویه جات ترشی جات کمی تفت داده شود ، آزمایش کنندگان این مورد را بیشتر دوست خواهند داشت.

شماره 3 پای کدو تنبل کلاسیک غذا و شراب

طرفداران: پوسته واقعا خوب ، طعم متعادل.
فرصت ها: ادویه بیشتر و بافت بهبود یافته می خواهید.

افکار نهایی: این رتبه بندی بسیار نزدیک بین شماره 3 و شماره 2 بود و تنها چیزی که این دستور را از شکست شماره 2 باز می داشت ، گفتگو بود. طعم این غذا بسیار دارچینی بود ، اما خیلی شبیه کدو تنبل نبود. این پوسته برای یک پوسته خانگی نیز بسیار مناسب بود. همه می گویند که ادویه جات ترشی جات و یافتن راهی برای بافتن کمی تمیزتر و نرم تر ، این مورد را از همه بالاتر می برد.

#2 پای کدو حلوایی مرغ مگس خوار لیبی

طرفداران: مزه هایی مانند روز شکرگزاری.
فرصت ها: دفعه بعد از پوسته خانگی استفاده می کنم.

افکار نهایی: به نقل از یکی از دوستانم ؛ “من این پای را برای اشتراک در کار شکرگزاری خود آماده می کنم”. یکی دیگر از دوستان آن را سنتی ترین دستور غذا نامید. وقتی دیدم که میشل دستور لیبی بالایی دارد ، می دانستم که باید آن را به لیست دستور العمل ها اضافه کنم تا ببینم آیا واقعاً نسخه ای درجه یک از کتاب کلاسیک روز شکرگزاری است یا خیر. و همانطور که در رتبه بندی می بینید، واقعاً از بین رفت. استفاده از زرده تخم مرغ اضافی به یک نوع خامه تر و غنی تر از دستور العمل کلاسیک منجر شد و پخت پیش از آن باعث شد پوسته خریداری شده کمی ترد شود. من دفعه بعد از یک پوسته خانگی استفاده می کنم، اما در کل، تحت تاثیر این دستور قرار گرفتم و 100٪ دوباره آن را درست می کنم.

#1 شبکه غذایی بهترین دستور پخت کدو تنبل

طرفداران: خامه‌ای‌ترین و غنی‌ترین مواد پرکننده، ترکیب ادویه‌ای خوب، پوسته‌ی خوب.
فرصت ها: ادویه ها را بیشتر لمس کنید.

افکار نهایی: همانطور که در نمودار رتبه بندی ما مشاهده می کنید ، این پای بیشترین رتبه 1 را کسب کرد. تنها دلیلی که Ka آن را بسیار کم رتبه بندی کرد این بود که بافت دیگری را در پای خود ترجیح می داد ، اما با توجه به تقاضای عمومی ، پر کردن غنی ، خامه ای و شبیه کاستارد گروه ما را کاملاً برنده کرد. آیا ربطی به مقدار خامه غلیظ در فیلینگ دارد؟ احتمالاً ، اما پر کردن بسیار خوشمزه بود. طعم آن بسیار متعادل بود و مردم می‌توانستند هم کدو تنبل و هم ادویه را بچشند. همه ادویه های بیشتری می خواستند، همانطور که با هر دستور غذا می خواستند، اما این یک راه حل ساده است. به طور کلی، بافت خامه ای با پوسته خوب واقعاً این یکی را متمایز می کند. فکر می کنم برای این روز شکرگزاری دستور العمل پای کدو تنبل جدیدی را در کارنامه خود دارم.

و این نسخه دیگری از بیک آف است! آیا همه شما دستور پخت کدو تنبل دارید؟ آن را با ما در زیر به اشتراک بگذارید!