بهترین کانسیلرهای زیر چشم داروخانه، تست شده توسط ویراستاران ما

من رابطه سالم و معقولی با افزایش سن دارم. من با یک یا دو چروک پیشانی مشکلی ندارم و حتی از جذابیت چروک پای کلاغی استقبال می کنم. اما من کاملاً روی حلقه های تیره زیر چشم خط می کشم. من بدون دست زدن به آنها از خانه بیرون نخواهم رفت، وسواسی که برای پوشاندن آن یک پنی برایم هزینه داشت. بنابراین امسال، برای اینکه در کیف پولم کمی مهربان تر باشم، عهد کردم که بهترین کانسیلرهای موجود در داروخانه را پیدا کنم.

علاوه بر نظرسنجی از تیم Camille Styles، وب را برای بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌های درخشان جست‌وجو کردم و در نهایت به 9 کانسیلر زیرچشمی کاملاً با صدای بلند – با چهار برجسته واقعی – با قیمتی کمتر از 15 دلار رسیدم.

برو جلو، چشمان خود را با چیزی با قیمت نسبتاً مناسب رفتار کن.

تصویر برجسته توسط رایلی رید.

تصویر از لیانا لوی

چگونه به بهترین کانسیلرهای زیر چشم رسیدیم

من یک مینیمالیست آرایش هستم، اما کانسیلر خود را جدی می‌گیرم. وقتی درست بازی می‌کنم، معمولاً می‌توانم به طور کامل از فونداسیون صرفنظر کنم. زیرا یک کانسیلر خوب باید بتواند به معنای واقعی کلمه همه آن را بپوشاند – از قرمزی و رنگ ناهموار پوست گرفته تا کمی خطوط روشن – علاوه بر کیسه های زیر چشم.

کانسیلر مورد علاقه من برای مدتی کانسیلر روشن کننده جی بیوتی بوده است. پس از گذراندن یک کلاس کارشناسی ارشد از بنیانگذاران (جایی که فهمیدم، علی رغم باور عمومی، باید کانسیلر را روی پلک ها و گوشه های داخلی چشم خود قرار دهید)، من به مایع درخشان و سرشار از ویتامین گیر کردم. اما با قیمت هر پاپ 38 دلار و با نرخی که از کانسیلر استفاده می‌کنم، برای درمان سیاهی‌هایم به دنبال فلفل در داروخانه بودم.

جدا از توصیه‌های قابل اعتماد همکارانم، من هر محصولی را خریداری کردم و به همه آن‌ها یک چرخش منصفانه روی ناحیه چشم انجام دادم و به شدت قوام، پوشش و چین‌خوردگی آن‌ها را در طول مسیر قضاوت کردم.

بهترین کانسیلرهای زیر چشم داروخانه در سال 2023

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

این واقعا سبک و دوست داشتنی بود. من همچنین عمیقاً از نازک و دقیق بودن عصا قدردانی می کنم (بسیاری از گرزهای گردآوری ما تقریباً به طرز کمدی بزرگ هستند).

چه چیزی برای دوست داشتن: پوست من هیدراته شده است، هرگز نگران چین و چروک شدن آن نبودم و محصول به طور یکپارچه با پوست من ترکیب شد.

چه چیزی نیست: کانسیلر NYX برای لایه بندی عالی است، اما اگر پوشش کامل را دوست دارید، احتمالاً به سرعت از داخل این بطری عبور خواهید کرد.

«بله، من فکر می‌کردم در دبیرستان محصولات الف‌ام را پشت سر گذاشته‌ام، اما این کانسیلر کار را انجام می‌دهد. در حالی که من عاشق انتخاب‌های گران‌تر در کابینت داروهایم هستم (فریاد به Rare Beauty و Wander Beauty)، این گزینه مقرون‌به‌صرفه همان پوشش سبک را به من می‌دهد. به علاوه هیدراتاسیون اضافه شده در حالی که سایر محصولات در گذشته در عرض یک ساعت خشک شده‌اند – به جای اینکه آن را پنهان کنند، کمبود خواب من را برجسته می‌کنند – این انتخاب با مرطوب‌کننده رنگی من برای تمام روز و یک پوشش شبنم‌دار کار می‌کند. – ایزابل، سردبیر

“این یکی همیشه در کیف من و کیسه آرایش برای یک برنامه در حال حرکت بسته بندی می شود. نه تنها حلقه‌های تیره را پنهان می‌کند، بلکه می‌تواند فوق العاده آبرسانی و استفاده از اسفنج باعث می شود که به طور طبیعی تر و یکنواخت تر پخش شود. وقتی از این کانسیلر استفاده می کنم، هرگز احساس نمی کنم که کانسیلر می پوشم. – کلی، ویرایشگر کمک کننده

اگر یک روکش مات پیدا می کنید، این کانسیلر برای شماست. به زیبایی ادامه یافت و لایه‌بندی یا استفاده مجدد در طول روز بسیار آسان بود. من آن را خیلی دوست دارم، حتی یک عکس از خودم را در زیر قرار دادم (چشم راست من Neutrogena شده است).

چه چیزی برای دوست داشتن: پرداخت فوق العاده است و من عاشق شکل رژ لب هستم که استفاده از آن را در حین حرکت آسان می کند. یک پایه کیف فوری.

چه چیزی نیست: با توجه به نام و هسته هیالورونیک اسید آن، کانسیلر نوتروژنا آنطور که انتظار داشتم آبرسان نبود.

متاسفم برای ترس از پرش! این من بدون آرایش هستم – به غیر از ریمل قدیمی و کانسیلر Neutrogena روی چشم چپ در این تصویر.

کمی می رود a طولانی راه با این یکی این پوشش کامل به حداکثر است و قرار نیست به جایی برسد. کانسیلر لورآل کمی خشک‌تر از آنچه می‌خواستم ظاهر شد، اما محصول است برای پوست های چرب و مستعد آکنه طراحی شده است.

چه چیزی برای دوست داشتن: کانسیلر با پوشش کامل می تواند هر چیزی را که می خواهید را با یک حرکت آسان بپوشاند و اگر به دنبال حذف کرم پودر هستید، گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

چه چیزی نیست: من از نحوه ته نشین شدن آن خوشم نمی آمد – تقریباً کمی چسبنده به نظر می رسید. و با توجه به اینکه چگونه عصای بزرگ به یکباره روی آن می‌چرخد، می‌تواند کمی شبیه رنگ صورت باشد.

نمی‌دانستم ممکن است، اما سایه‌ای دریافت کردم که برای پوست عمیقاً رنگ پریده‌ام خیلی روشن بود. اکنون می دانم که کانسیلرهای چینی چگونه می توانند کار کنند. همانطور که گفته شد، قوام بسیار زیبایی بود و پوشش کاملی مانند کانسیلر لورآل Infallible با کمی آبرسانی بیشتر ارائه می داد.

چه چیزی برای دوست داشتن: پوشش کشنده است و با گذشت روز یک چروک در چشم بود.

چه چیزی نیست: محصول ضخیم و عصا بزرگ است که ترکیب و دقیق بودن آن را کمی سخت تر می کند.

تصویر از میشل نش

ترکیب این محصول ضخیم و با پوشش کامل کمی کار می خواهد، اما ممکن است برای دوز نیاسینامید ضد التهابی که با هر قطره دریافت می کنید ارزشش را داشته باشد.

چه چیزی برای دوست داشتن: پوشاندن لک‌ها با کانسیلر می‌تواند احساس کند که بیشتر ضرر می‌کنید تا مفید، اما به لطف نیاسینامید Makeup Revolution می‌توانید کمی احساس بهتری داشته باشید.

چه چیزی نیست: در حالی که آن به نظر می رسد عالی است، پس از مدتی نشستن روی پوست می تواند کمی بیش از حد مات (تقریبا گچی) احساس شود.

این کانسیلر قابل اعتماد کار را به راحتی انجام می دهد، اگرچه ممکن است ابتدا با کمی مرطوب کننده بهترین کار را انجام دهد.

چه چیزی برای دوست داشتن: با ویتامین E مخلوط شده و بی رحم است.

چه چیزی نیست: در اینجا کمی بوی رنگ به مشام می رسد… بر اساس برخی بررسی های آمازون، می دانم که در این فکر تنها نیستم.

این یک حس ابریشمی زیبایی به آن دارد بدون اینکه چرب باشد. برخلاف چوب Neutrogena که من واقعاً آن را دوست داشتم، در واقع می توانم احساس کنید اسید هیالورونیک موجود در این

چه چیزی برای دوست داشتن: این خیلی مجلل تند تند زد. باورش سخت است که فقط ۷ دلار است.

چه چیزی نیست: همانطور که گفته شد، روی ضخامت هم می‌کشد و ترکیب شدن آن کمی کار می‌برد.