بهترین کتاب های طراحی داخلی که هر خانه شیکی باید داشته باشد

وقتی به کامیل فکر می کنم، سه سناریو به ذهنم می رسد. در اولین، او میزبان یک گردهمایی عالی است – با غذاهای خوشمزه، رنگارنگ و گفتگوی متفکرانه. در مرحله دوم، او در حال غواصی عمیق در یک پروژه خلاقانه جدید است، هیئت مدیره چشم انداز آماده است. و در سومی، کامیل روی کاناپه‌ای که اطرافش را پشته‌هایی از بهترین کتاب‌های طراحی داخلی احاطه کرده بود، نشسته بود. بر کسی پوشیده نیست که کل تیم ما شیفته کتاب هستند و زمانی که به عنوان جدیدی نیاز داریم، همیشه به سراغ کامیل می رویم. به همین دلیل وقتی موضوع کتاب های طراحی مطرح شد، از او التماس کردیم که علاقه مندی هایش را فاش کند. خوب، زیاد متقاعدکننده نبود – او همیشه خوشحال است که به اشتراک بگذارد.

همانطور که خود کامیل تأیید می کند، او یک مجموعه کتاب آشپزی خارج از کنترل دارد. اما در کنار این عناوین محبوب و سگ‌دار، کامیل قفسه‌هایی برای کتاب‌های طراحی دارد که مرتباً برای الهام گرفتن از آن‌ها بیرون می‌آورد. و اشتباه نکنید – عشق او به پینترست کاملاً مستند است. اما واقعاً آیا چیزی بهتر از دم کردن یک فنجان چای و نشستن با بهترین کتاب های طراحی داخلی وجود دارد؟ پاسخ: قطعا خیر.

بهترین کتاب های طراحی داخلی که هر خانه باید داشته باشد

از صحبت کردن با همه شما در رسانه های اجتماعی، واضح است که جامعه کامیل استایلز وسواس ما را به اشتراک می گذارد. بنابراین، چه به دنبال ایجاد زیبایی‌شناسی جدید باشید و چه به سادگی می‌خواهید چند کتاب زیبا را روی میز قهوه‌تان بچینید (بدون قضاوت – این یکی از هک‌های طراحی مورد علاقه ما است)، به جای درستی آمده‌اید. در زیر، بهترین کتاب‌های طراحی داخلی را که هر خانه شیکی باید در قفسه‌هایش چیده باشد، به اشتراک می‌گذاریم. حتما نشانه گذاری کنید!

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

بهترین کتاب های طراحی داخلی وجوه مشترک زیادی دارند. تصاویر زرق و برق دار، فضای داخلی خیره کننده، و البته پوششی که با افتخار به نمایش خواهیم گذاشت. Atelier AM عدالت ژانر را انجام می دهد، با پوششی که به زیبایی تمام الهامات موجود در درون را منتقل می کند. در حالی که ایجاد یک سبک بر اساس یک طراحی زیبا یک چیز است، ترکیب اشکال کلاسیک با جزئیات ظریف یک چالش کاملا متفاوت است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه این کار انجام می‌شود و محیط‌هایی را برجسته می‌کند که آگاهی عتیقه را با حساسیت مدرن جفت می‌کند. اگر می خواهید فضایی واقعا منحصر به فرد طراحی کنید، این کتابی است که شما را به آنجا می رساند.

در حالی که همیشه زیبا است، سبک طراحی کامیل قطعا در طول سال ها توسعه یافته است. امروزه او با استفاده از مواد طبیعی و هوشیار بودن برای حفظ محیطی آرام و بی‌آرام، فضای داخلی ارگانیک ایجاد می‌کند. یکی از کتاب هایی که الهام بخش این تغییر است؟ مینیمال نرم. همانطور که ما در مورد نحوه سکونت در خانه‌هایمان عمدی‌تر می‌شویم، تلاش برای طراحی فضایی که از سلامتی ما پشتیبانی می‌کند در خط مقدم تمرکز ما قرار دارد. با تاکید بر مینیمالیسم که ذهن را آرام می کند و به ما کمک می کند با بدن خود ارتباط برقرار کنیم، مینیمال نرم به شما نشان می دهد که چگونه انجام می شود.

در طول دهه گذشته به علاوه، افراد خویشاوند الهام بخش بسیاری از نحوه آشپزی، کار و زندگی ما بوده است. اخلاق این برند عمیقاً در این ایده است که قصد داریم تمام کارهایی که انجام می‌دهیم داشته باشیم، و نحوه طراحی خانه‌هایمان در این اصل محوری است. این کتاب به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانیم فضاهای صمیمی‌تری را تنظیم کنیم که به ما کمک می‌کند با خانواده و خودمان ارتباط عمیق‌تری برقرار کنیم. خانه‌هایی را از سراسر جهان – اسکاندیناوی، ژاپن و فراتر از آن کاوش خواهید کرد. و در حالی که سبک ها به طور گسترده ای متفاوت هستند، اما هر کدام از آنها در طراحی دقیق و آهسته یک خانه متفکر مشترک هستند.

شما احتمالاً عکس این کتاب را در بسیاری از تصاویر خانه کامیل دیده اید. او مرتباً آن را برای ارجاع سریع و تکرار حال و هوای ظریف ساحلی خود نگه می دارد. همانطور که از عنوان پیداست، این کتاب موج‌سواری را نه تنها به عنوان یک ورزش، بلکه یک سبک زندگی نیز بررسی می‌کند و به این موضوع می‌پردازد که به تعداد زیادی از مردم که خانه‌های خود را تصور می‌کنند و طراحی می‌کنند، می‌پردازد. کلبه های گشت و گذار نه تنها این فضاهای منحصر به فرد را از طریق تصاویر خیره کننده مستند می کند، بلکه از طریق مصاحبه با موج سوارانی که در آنها زندگی می کنند، روایتی را در اطراف هر خانه ایجاد می کند. این یکی از آن کتاب‌های طراحی خاص است که نه تنها از آن الهام می‌گیرید، بلکه شما را با داستان‌هایی از زندگی هر یک از این فضاها جذب می‌کند.

این هیچ رازی نیست: دریای مدیترانه یک الهام بخش کلیدی برای همه چیز در زندگی کامیل است. طعم‌های ایتالیایی به غذاهای مورد علاقه او وارد می‌شود و لهجه‌های طراحی گرم و خاکی در سرتاسر خانه‌اش یافت می‌شود. مدیترانه جدید اصول اصلی این زیبایی شناسی و همچنین شیوه زندگی که تعریف می کند را در بر می گیرد. این کتاب خوانندگان را با خانه‌هایی در سراسر جهان آشنا می‌کند که از «مینیمالیسم مجلل» استقبال می‌کنند که هم لوکس و هم کاملاً آسوده است. اگر همیشه هوس کرده اید که حال و هوای توسکانی در خانه خود داشته باشید، این کتاب الهامی است که به آن نیاز دارید.

چه در شهر زندگی کنیم و چه در حومه شهر، همه ما می‌خواهیم خانه‌هایمان حس فرار را ایجاد کند. خلوتگاه های روستایی دارای خانه‌های روستایی ایده‌آل است که ترکیبی عالی از زیبایی‌شناسی مدرن را در یک محیط روستایی به نمایش می‌گذارد. در حالی که مطمئناً این یکی را برای الهام گرفتن خواهید دید، اما به خودی خود احساس فرار را نیز فراهم می کند. خلوتگاه های روستایی نوعی کتاب طراحی است که با خود به رختخواب می برید و رویای خانه ای را دارید که شما را از همه چیز دور می کند.

حال و هوای صحرا زنده و سرحال است. بسیاری از صاحبان خانه خود را برای یافتن آرامش و آرامش در یک محیط آرام و آرام به این مکان های دور افتاده می بینند. شبیه به کلبه های گشت و گذار، این کتاب به سبک زندگی در کنار زیبایی شناسی توجه زیادی می کند. ما به خانه‌های بیابانی معروفی مانند جورجیا اوکیف در آبیکیو، نیومکزیکو و همچنین خانه خورشیدی در مارفا، تگزاس نگاه می‌کنیم. واحه توسعه این روند طراحی را دنبال می کند و به خوانندگان نشان می دهد که چگونه زیبایی های صحرا را بدون توجه به جایی که زندگی می کنید به خانه بیاورند.

کامیل (و بقیه اعضای تیم) از طرفداران قدیمی کار کلی ورسلر است. همین سال گذشته، ما تغییر خیره کننده او را در هتل داون تاون لس آنجلس پرپرپرپر نمایش دادیم. در این پروژه، او از سبک آغشته به رنگ امضای خود استفاده کرد و از طریق ترکیب مواد و ترکیبی از اصول طراحی، تأثیر و درام ایجاد کرد. او در کتابش توضیح می‌دهد که چگونه این فضاهای مجلل و آراسته را ایجاد می‌کند که از هالیوود دنیای قدیم در ترکیب با اشاره‌ای دقیق به مدرنیسم است. اگر می‌خواهید نکاتی برای ارتقای خانه‌تان و جلوه دادن ظرافت داشته باشید، کتاب Kelly’s را به سبد خرید اضافه کنید، آمار.

یکی از اعضای ثابت میز خواب کامیل، استودیو KO معماران فرانسوی کارل فورنیه و اولیویه مارتی را به نمایش می گذارد. ویلاها، هتل‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها همگی یک زیبایی مینیمال و مدرن را تداعی می‌کنند. استودیو کو شما را به فضاهای داخلی در نیویورک، پاریس و لندن می برد و آب نبات های طراحی *عمده* را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. اما چیزی که کامیل به طور خاص دوست دارد این است که این کتاب به اشارات فرهنگی و تاریخی که در سبک استودیو KO مرکزی هستند توجه دقیقی دارد. در این صفحات مشخص است که هر محیطی که طراحی می کنند داستانی را روایت می کند.

از نظر ما (و به یک میلیون فالوور و طرفدار اینستاگرام او در سراسر جهان)، آتنا کالدرون در طراحی و مدیریت سبک زندگی هیچ غلطی نمی تواند بکند. موسس سایت مشهور Eyeswoon، آتنا نکات، ترفندها، و بینش خود را در مورد ساختن یک زندگی متفکرانه و زیبا به اشتراک می گذارد. این ارزش در تمام صفحات کتاب او تکرار می شود و هم مانند یک راهنمای طراحی و هم به عنوان مانیفست ارتباط با زیبایی هر روز خوانده می شود. کامیل تنها کسی نیست که نسخه‌ای محبوب دارد – همه ما مرتباً از کتاب آتنا برای همه چیز از الهامات درونی گرفته تا زندگی هر لحظه با نیت بیشتر استفاده می‌کنیم.