بهترین کت و شلوارهای تطبیقی ​​برای سفر ، کار از خانه یا هر زمان!

حتی قبل از این که آمریکا در سال 2020 به شلوار گرم بپردازد ، دسته لباسهای نشیمن در حال مشاهده نوآوری های بدیع بود. مارک هایی مانند Lunya و Pangaia در مورد نحوه مشاهده “لباس های نرم” ما در حال تجدید نظر بودند و طرح های متفکرانه و پارچه های لوکس ارائه می دادند که شلوارهای خاکستری خاکستری ما را به پشت کمد منتقل می کرد. البته ، همه گیری همه گیر باعث شد تا روند اجتناب ناپذیر لباسهای نشیمن سر به فلک بکشد و مارکهای جالب و سازگار با محیط زیست را با بهترین پیراهنهای تناسب اندام در بازی مورد توجه قرار دهد.

ناگهان ، سلنا گومز در شبکه HBO یک پیراهن بافتنی مینیمالیستی پوشیده بود ، تریسی الیس راس در اینستاگرام از یک ست سبز نعناع استفاده می کرد و زندایا در حال عادی سازی ظاهر پیراهن کت و شلوار بود. اکنون که به دورانی رسیده ایم که لباس های شلوار به اندازه کافی شیک هستند و می توانند در شبکه نمایش داده شوند ، تصمیم گرفتیم چند گزینه شیک را برای راحت ترین زندگی خود در نظر بگیریم – درست در فصل مناسب. جفت مورد علاقه خود را بیابید تا خلق و خوی شما را در هنگام کار در خانه ، مسافرت راحت ، یا به معنای واقعی کلمه در هر زمان جمع و جور کنید – دنج بودن در نظر گرفته شده حد و مرزی ندارد.

از ست های مینیمال و مدرن گرفته تا سبک های الهام گرفته از لباس های خیابانی ، ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین پیراهن های تناسبی را که می توانید خریداری کنید ، کشف کنید. و در اینجا امیدواریم روند عرق کردن فراتر از این لحظه ادامه داشته باشد زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم ، واقعاً از اینجا بازگشتی وجود ندارد.