بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

آگاهی یافتن نسبت به اهمیت مدت زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید. زیرا عوامل زیادی مانند وضعیت آب و هوا، زمان خروج شما از خانه و عوامل محیطی و ژنتیکی تاثیر گذار است. بهتر است تا نقاطی از صورت یا بدنتان را که جلوی چشم نیستند، را فراموش نکنید نقاطی مانند گوش ها و پشت گردن.

یک ضد آفتاب ایده آل باید بتواند دو نوع اشعه های ماورابنفش، یعنی نوع A و نوع B را مسدود کرده و جلوی نفوذ هردو را بگیرند و اصطلاحا wide spectrum یا طیف گسترده باشد. بهترین نوع محصولات برای اینگونه از پوست ضد آفتابی با سطح حفاظت بسیار بالا است چون سطح پوست خشک خیلی حساس است و در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. بررسی ها نشان میدهد کرم های ضد آفتاب نقش موثری در کاهش پیری زودرس پوست و همین طور ابتلا به سرطان پوست در افراد دارند.پزشکان توصیه می کنند تا افراد به ویژه بانوان به جای استفاده از مواد آرایشی برای پوست تنها از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که کرم های آرایشی پوست جای کرم ضد آفتاب را نمی گیرد و با بستن منافذ پوست سبب عدم خروج سموم و عرق از پوست و در نتیجه پیری زودرس در افراد می شود.

چگونه باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد؟ SPF بیشتر از 50 تاثیر زیادی در آن دیده نمی شود. اما در ارتباط با استفاده از کرم ضد آفتاب مهم ترین مسئله این است که بهتر است تا برای نتیجه گیری بهتر است این کرم ها ۳۰ دقیقه قبل از خارج شدن از خانه کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید ماندگاری کرم های ضد افتاب معمولا بین ۲ الی ۳ ساعت است از این رو اگر ساعت های زیادی را بیرون از منزل هستید باید پس به طور مداوم از ضد آفتاب استفاده کنید در صورتی که بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب صورت خود را شستید و یا شنا کردید دوباره باید از ضد آفتاب استفاده کنید.

اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است می توانید نوع آکنه مت AKN Mat بایودرما را انتخاب کنید که با رنگ سفید شناسایی می شود. در بسیاری از موارد ممکن است تا شدت گرما به حدی باشد که لب های شما هم دچار آسیب و سوختگی ناشی از اشعهی آفتاب شوند از این رو می توانید روی لب ها هم از یک نوع بوم لب با UV مناسب استفاده کنید. زیرا مواد نگه دارند در این نوع کرم ها باعث تشدید حساست پوستی و آکنه می شود از این رو این افراد باید از کرم هایی استفاده کنند که فرمول ساخت آن بر اساس آب و مرطوب کننده ها بنا شده باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طرز تهیه ی کرم ضد آفتاب گیاهی وب سایت خود باشید.