به گفته طراحان ، 13 روند بزرگ دکوراسیون پاییزی 2021

تابستان در یک چشم به هم زدن آمد و رفت ، و باور این که آخر هفته روز کارگر در راه است ، سخت است. اگرچه در سال گذشته ، ما در پایان فصل آفتاب عزادار بودیم ، اما امسال؟ نمی توانم در مورد همه چیز در پاییز هیجان زده باشم. لباسهای شگفت انگیز ، برگهای ترد و خوشمزه ، فصل ترسناک ، شومینه های خروشان و پیراشکی سیب – آن وقت است! در آماده سازی برای همه چیز در پاییز ، ما از برخی از طراحان داخلی مورد علاقه خود استفاده کردیم تا پیش بینی خود را برای بزرگترین روند دکوراسیون پاییزی 2021 به اشتراک بگذارند.

سال گذشته شاهد تغییر بزرگی در روند طراحی داخلی بودیم. پس از فصل های زیادی از سبک های بوهو سفید روی سفید و کالی ساحلی ، مردم به دنبال تزریق رنگ ها و الگوهای جسورانه به خانه های خود هستند. سنگ های طبیعی و چوب هایی با بافت های متنوع که تا آخر عمر ماندگار می شوند ، ظاهر مدرن را جایگزین می کنند.

از همه روش هایی که فضای داخلی تغییر می کند ، همه طراحان ما در یک مورد توافق کردند: زمان سرمایه گذاری روی قطعات با کیفیت بالا و ماندگار است. جولی ون دیل (Well Received) به ویژه از دیدن افرادی که از شرکت های بزرگی که به طور مداوم طراحان میراث را کنار گذاشته و از طرح های محلی یا در حال ظهور که منحصر به فرد یا یکجا هستند ، استفاده می کنند ، رویگردان است. بسیاری از این گرایشها از مدت زمان طولانی ما در داخل خانه نشأت گرفته است ، و قدردانی ما را از اقلامی که به خوبی ساخته شده اند ، با دوام ، زیبا و مهمتر از همه پایدار هستند ، افزایش می دهد. زمان آن فرا رسیده است که نه تنها خودمان را با قطعاتی که شادی را به ارمغان می آوریم احاطه کنیم ، بلکه بر کیفیت کلی زندگی ما می افزایند و کمترین تأثیر را بر روی کره زمین دارند.

بنابراین چه روندهای طراحی دیگری در پاییز امسال وجود دارد؟

لیز کرتیس ، متخصص سرگرمی و بنیانگذار شرکت منظره های اجاره ای ، میز + قاشق چایخوری، توضیح می دهد که سبک های مزرعه ، مینیمالیسم و ​​اتاقهای سفید در راه است. همانطور که ما در طول سال از طراحان می شنویم ، اتاقهای هوا دیگر مناسب طبیعت خانه نشینی ما نیست. با توجه به عدم قطعیت در مورد گردهمایی های عمومی ، به احتمال زیاد این فصل بیشتر در خانه سرگرم می شویم تا بتوانیم در فضاهای خود راحتی آسایشی ایجاد کنیم.

در حالی که مگی گریفین ، بنیانگذار طراحی مگی گریفین، به ما می گوید که او با چیدمان پنبه خشک شده “کار” را تمام کرده است. زمان آن فرا رسیده است که رنگ ها و بافت های غنی تری را به لوازم گل اضافه کنید ، صرف نظر از خشک یا تازه بودن آنها.

به خواندن 13 بزرگترین دکوراسیون پاییزی 2021 ادامه دهید…

سنگ مرمر

کرتیس خاطرنشان می کند که سنگ مرمر غنی و ریز خانه های ما را در این فصل پاییز بالا می برد. میزهای جانبی ، میزهای قهوه خوری و اجسام هنری در سنگ مرمر Calacatta فضا را به دلیل کیفیت واضح و ارزشمند و طبیعت متمایز متمایز ، ارتقا می دهند.

رنگ سبز غنی

گریفین متوجه تمایل شدید به احاطه شدن با سایه های سرسبز سبز مانند مریم گلی ، زیتون و همیشه سبز شده است. آنها با نوشیدنی های فاسد از رنگهای جواهری مانند مرجان ، بادمجان یا خردل مخلوط می شوند.

روکش تکسچر

احتمالاً در سراسر اینستاگرام مبل های سفید کرکی را مشاهده کرده اید. گریفین خاطرنشان می کند که در حال حاضر همه جا روکش های بافتی مانند بولک ، هوندست ، و حتی جوت وجود دارد.

فرم های ارگانیک

ون دیل وسواس زیادی برای ظهور انواع مبلمان فوق العاده ارگانیک و منحصر به فرد داردبه او ابتدا این سبک جدید را از کار استودیو ، مستقر در چین دید ، و اخیراً آن را از دنیل آرشام دید. بسیار تازه و جالب است.

مخملی

مخمل در پاییز امسال یک بازگشت بزرگ دارد و کرتیس برای این کار اینجاست. همه چیز از پارچه ها تا ملحفه های سفره در مخمل مخروطی رنگی خودنمایی می کند. منسوجات لوکس راهی عالی برای افزودن بافت به زیبایی شما است.

لوله کشی و قطعات مبلمان فلوت

به گفته ون دیل ، اینها همچنان از محبوب ترین روندهای دکوراسیون پاییزی خواهند بود. کانال های زیبایی شناسی با سبک های بسیار مختلف از مدرن تا سنتی کار می کند. او گزارش می دهد که همه چیز را از گچ روی دیوارها گرفته تا مبل ها ، عثمانی ها و میزهای جانبی هدایت کرده است. به مبل ماریو بلینی کامالوندا توسط B&B Italia ، Lulu & Georgia’s فکر کنید میدان گاوین عثمانی، یا جدول پایان لوفتون توسط Shoppe Amber Interiors.

آهنگ های جواهر خاموش

کورتیس بسیار هیجان زده است که آلوهای عمیق ، زمردهای تیره ، قارچ های غنی ، یاقوت کبود اشباع شده ، قرمزهای سفالی و خردل های خاموش اوج قشنگ پاییز امسال خواهند بود. در تضاد شدید با پالت های رنگ پریده کنار استخر در تابستان ، لرزش های پاییزی مجموعه ای قدرتمندتر از رنگ های جواهر را به نمایش می گذارد.

فرش های لایه ای

لایه بندی فرش ها می تواند راهی شیک برای افزودن ابعاد به زیبایی و درعین حال ساده و خنثی تر باشد.

شمع ها

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما دلیلی وجود دارد که کورتیس فکر می کند شمع ها محبوب ترین دکوراسیون پاییز امسال خواهند بود. با عدم قطعیتی که ما در سال گذشته با آن روبرو بودیم ، همه آرزوی دنج دارند. شمع های پیچ خورده و مخروط های بسیار بلند که در طوفان های شیشه ای یا فانوس ها قرار گرفته اند ، صمیمیت سوسوزی را ایجاد می کند که به ما کمک می کند در خانه های خود احساس امنیت کنیم. Floral Society دارای گزینه های فوق العاده ای است که با دست در سایه های غنی ساخته شده است.

چینتز

گریفین عاشق ظهور دوباره چینی های سرگرم کننده است. Chintz یک پارچه چوبی چاپ شده ، رنگ آمیزی ، رنگ آمیزی یا لعاب است. معمولاً پارچه ها با طرح های گلدار و سایر الگوهای شیرین چاپ می شوند.

گچ

رنگ هایی مانند گچ ونیزی با رنگ Meoded و رنگ رومی رومی توسط رنگ Portola Paint که شبیه گچ هستند را بررسی کنید. ون دیل قبلاً به آن اشاره کرده است ، اما تکرار نمی شود زیرا جایی نمی رود! استودیو KAMP شاهکارهای گچی هدایت شده مانند مواردی را که Van Daele در بالا به آنها اشاره کرد ، ایجاد می کند.

نر

کورتیس متوجه شده است که محبوبیت پتینه برای چرم و برنز در این فصل رو به افزایش است. فیلم سبز و قهوه ای باعث می شود رنگ چرم قهوه ای و رنگهای برنزی با ورود به فصل پاییز ، غنی تر و لوکس تر به نظر برسد.

پیچشی جدید در طراحی مدرن میانه قرن

وقتی به پاییز می رسیم ، کورتیس یادآور می شود که ما شروع به استقبال یک چرخش پر زرق و برق در اواسط قرن مدرن می کنیم. به طور سنتی ، ژانر مدرن اواسط قرن در سمت مینیمالیستی قرار دارد. در پاییز امسال ، ما با درنظر گرفتن ذهنیت “بیشتر بیشتر است” اوضاع را تغییر می دهیم و زرق و برق را روی خطوط پاک دهه 1950 می پاشیم. این زنگ مخصوصاً برای روشنایی صادق است. یک راه آسان برای به روزرسانی طرح خود این است که لوسترهای سربار خود را با لوسترهای مدرن در میانه قرن جایگزین کنید. برای روشن شدن لامپ ، لامپ های سنتی را با چراغ های ادیسون یا لامپ های دودی رنگ عوض کنید.