به گفته کارشناسان ، 13 بهترین وصله زیر چشم برای حلقه های تیره

واقعیت: حلقه های تیره زیر چشم برای بهترین ما اتفاق می افتد. من شخصاً از دوران کودکی با حلقه های زیر چشم برخورد کرده ام. از کرم های چشم گران قیمت تا کانسیلرها ، روتایی یشمی و صورت – شما نام ببرید ، من این کار را انجام دادم. خوشبختانه ، در حالی که در اواسط تا اواخر دهه 30 زندگی بودم ، بیشتر برای پذیرش آنها آمده بودم. با این اوصاف ، حتی اگر شما از آن دسته دختری هستید که به طور کامل کانسیلر را کنار می گذارید ، (نمی توانم خودم باشم) وقتی می خواهید با تیرگی دور چشم قدیمی مقابله کنید چند ابزار دیگر در زرادخانه خود دارید. وارد کنید: تکه های زیر چشم برای حلقه های سیاه.

به عنوان یکی از ظریف ترین قسمت های صورت ، توجه بیشتر به زیر چشم شما اهمیت دارد و تکه ها راهی عالی برای تزریق برخی مواد مغذی اضافی هستند. آنها می توانند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند در حالی که شما آماده می شوید یا همزمان با ماسک ها و درمان های دیگر صورت در روزهای یکشنبه مراقبت از خود آماده می شوید. با این حال ، در دریایی از مارک های زیبایی ، ما می دانیم که پیدا کردن تکه های مناسب چقدر چالش برانگیز است – چیزی که همانطور که می گوید عمل می کند! بنابراین ، من از چند متخصص در این زمینه استفاده کردم تا در مورد حلقه های تیره زیر چشم به ما توضیح دهیم: دکتر الیزابت گدس-بروس از متخصص پوست وستلیک ، و پرستار پوست و متخصص مشهور ، ناتالی آگیلاربه

اگر با حلقه های تیره زیر چشم مبارزه می کنید ، گدس بروس می گوید به احتمال زیاد هیچ ربطی به سبک زندگی شما ندارد و بیشتر به ژنتیک شما مربوط می شود. و در حالی که اولویت بندی استراحت ، به حداقل رساندن استرس و اطمینان از هیدراتاسیون کافی می تواند کمک کننده باشد ، علل اصلی سیاهی دور زیر چشم برای درمان کمی هدفمندتر نیاز دارد.

علت ایجاد سیاهی زیر چشم چیست؟

آگیلار موافقت می کند که کمبود خواب مناسب می تواند ما را بیشتر مستعد سیاهی دور چشم کند ، اما عوامل دیگری را نیز می تواند در این مورد م contributeثر بگذارد: پوست باریک طبیعی و روند طبیعی پیری. هرچه پوست نازک تر باشد ، رگ های خونی در اطراف چشم بیشتر دیده می شوند که ظاهر تیره تری ایجاد می کند.

جالب است بدانید که آلرژی و مالش بیش از حد نیز می تواند باعث ایجاد سیاهی دور چشم شود. آگیلار توضیح می دهد که وقتی بدن ما به حساسیت زا واکنش نشان می دهد ، به طور طبیعی هیستامین ترشح می کند. هیستامین باعث گشاد شدن رگ های خونی ما می شود و وقتی با خارش چشم ها مالیده شود ، رگ ها مستعد شکستن می شوند.

افراد مبتلا به کمبود آهن (که به آن کم خونی نیز گفته می شود) ممکن است سیاهی دور چشم را تجربه کنند ، زیرا سطح مناسب آهن برای گردش اکسیژن در بدن بسیار مهم است. حلقه های تیره یک عارضه جانبی شایع کمبود اکسیژن به بافت های آن ناحیه است. حتی قطره های چشمی خاص ، مانند نوعی که معمولاً برای درمان گلوکوم استفاده می شود ، می تواند در سیاهی دور چشم مقصر باشد.

چه زمانی باید از تکه های زیر چشم برای حلقه های تیره استفاده کنیم؟

دکتر Geddes-Bruce دریافت که بهترین زمان برای استفاده از تکه های چشمی عصر است ، بنابراین شما باید یک دوره طولانی بدون وقفه برای اجازه کار به آنها داشته باشید. آنها همچنین فشرده سازی خفیفی را ایجاد می کنند که به تخلیه لنفاوی کمک می کند تا پف را کاهش دهد. آنها همچنین انسداد دارند به این معنی که رطوبت را در خود نگه می دارند تا پوست ظریف هیدراته و چاق تر به نظر برسد. علاوه بر این ، Aguilar دوست دارد از تکه های زیر چشم در سفر و قبل از رویدادها برای اطمینان از زیر چشم های آماده دوربین استفاده کند.

به دنبال این مواد در تکه های زیر چشم برای حلقه های تیره باشید:

  • اسید هیالورونیک
  • سرامیدها
  • کافئین
  • نیاسینامید
  • کلاژن

همه اینها می توانند به روشن شدن ، آبرسانی ، افزایش گردش خون و تقویت ناحیه ظریف چشم کمک کنند.

در حال حاضر ، 13 بهترین لکه زیر چشم برای حلقه های سیاه…

به گفته آگیلار ، این ماسک های زیبا برای چشم (ساخته شده از مواد بیولوژیکی و سلولزی که از قبل خیس خورده اند) برای ناحیه ظریف چشم مناسب هستند. مواد قوی و فعال بلافاصله حلقه های تیره را روشن می کند ، علائم خستگی و پف ناحیه فوقانی و تحتانی چشم را کاهش می دهد و استحکام و تن را بهبود می بخشد. او دوست دارد که این تکه های چشمی همراه با مجموعه هایی باشد که روی هر دو قسمت پلک بالا و پایین اعمال می شود و آنها را به یک راه حل کامل همه در یک تبدیل می کند. آنها را در یخچال نگه دارید تا به خوبی خنک شوند تا با هر گونه التهاب در اطراف چشم مبارزه کنید.

اینجا بخرید.

همجنس خود را با این تکه های زیر چشم که از نظر بالینی اثبات شده است ، درمان کنید. آنها با داروهای قوی دریایی و اسید هیالورونیک فوق مرطوب کننده فرموله شده اند که باعث مرطوب شدن ، سفت شدن و احساس صاف و روشن شدن پوست می شود. تنها چیزی که شما نیاز دارید 20 دقیقه است تا ظاهر کلی پوست ظریف زیر چشم خود را به طور چشمگیری تقویت کنید.

اینجا بخرید.

این تکه های حاوی ویتامین C از پیتر توماس روث به طور قابل توجهی علائم پیری زیر چشم را روشن کرده و به طور کلی بهبود می بخشد. آنها با ویتامین آسکوربات ساخته شده اند ، که از ثبات و قدرت بیشتری نسبت به ویتامین C سنتی برخوردار است. اسید فرولیک و ویتامین E با ویتامین C برای افزایش مزایای آن کار می کنند ، در حالی که کافئین به طور قابل توجهی سفت شده و پف را کاهش می دهد. این یک گزینه فوق العاده موثر برای کسانی است که به دنبال نتایج روشن کننده فوری هستند. اینها را نیز در یخچال بگذارید تا اثر خنک کنندگی داشته باشد تا پف چشم ها آرام شود.

اینجا بخرید.

این سیستم دو مرحله ای شامل یک سرم رول شدید است که قبل از استفاده از تکه های هیدروژل استفاده می شود. مطمئناً این یک سرمایه گذاری است ، اما نتایج آن باعث می شود که نسبت به قیمتش ارزش داشته باشد. آنها بلافاصله ناحیه زیر چشم را احیا می کنند و آن را درخشان و صاف می کنند.

اینجا بخرید.

آگیلار اغلب ژل چشم Bro Mask را به مشتریان مرد توصیه می کند ، زیرا محلول ابتکاری آنها حلقه های تیره ، خطوط ریز و پف چشم ها را هدف قرار می دهد. این ماسک ها حاوی مواد قوی مانند 3٪ نیاسینامید برای افزایش گردش خون ، شیرین بیان ، زنجبیل و کافئین برای روشن شدن حلقه های تیره هستند. این ماسک ها شفاف ، محرمانه هستند و می توانند در هنگام دویدن ، رانندگی یا مسافرت استفاده شوند. آنها همچنین بی رحمی و عطر ندارند ، هر دو مزیت اصلی آن هستند.

اینجا بخرید.

پیشنهاد تاتچا نیز گران است ، اما این سرمایه گذاری است که مطمئناً نتیجه خواهد داد. این شامل 10 جفت تکه چشم مرطوب کننده و مغذی است که با جلبک قرمز اوکیناوا و عصاره گل صد تومانی غنی شده است. این تکه های بیولوژیکی مشتق از نارگیل که در اصل برای کمک به قربانیان سوختگی ایجاد شده بود ، یک لایه انسدادی روی پوست ایجاد می کند که به مواد فعال قوی کمک می کند تا جادوی خود را انجام دهند.

اینجا بخرید.

این تکه های ضد چروک که اغلب به عنوان سم مصنوعی به بازار عرضه می شوند ، در خنثی سازی حلقه های تیره نیز بسیار مثر هستند. آنها هنگام خواب پوشیده می شوند تا با پوستی درخشان ، هیدراته و صاف از خواب بیدار شوید. این وصله های چشمی که از نظر بالینی آزمایش شده اند از سیلیکون درجه پزشکی سفارشی ساخته شده اند و یک افزودنی عالی برای رژیم مراقبت از پوست شما هستند.

اینجا بخرید.

اگر تا به حال از چسب های زیر چشم برای حلقه های سیاه استفاده نکرده اید ، ممکن است بخواهید با این گزینه مقرون به صرفه شروع کنید. این تکه های گیاهی گیاهی و بدون قساوت بیولوژیکی گیاهی غنی از ویتامین C و عصاره های گیاهی دریایی مانند لپه دریایی هستند تا از روشنایی و هیدراتاسیون غنی از مواد معدنی پشتیبانی کنند.

اینجا بخرید.

این ماسک روشن کننده که حاوی پپتیدهای قوی است ، از سیاهی دور چشم و چین و چروک جلوگیری می کند در حالی که ظاهر پف کرده و افتاده را کاهش می دهد. این یک درمان تسکین دهنده است که به لطف پروتئین هیدرولیز شده ابریشم ، اسید هیالورونیک و آلانتوئین ، که به دلیل خواص تسکین دهنده و شفابخش پوست بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، کل منطقه را احیا می کند.

اینجا بخرید.

هرکسی که آگیلار را می شناسد می داند که او عاشق ویتامین C است. این ژل های چشم حاوی ویتامین C ، چای سبز ، عصاره توت و مواد معدنی مروارید فیلترکننده نور است. آنها فوراً حلقه های تیره را به حداقل می رسانند و ناحیه چشم را با آنتی اکسیدان ها و کافئین روشن می کنند. او ترجیح می دهد آنها را در یخچال نگه دارید تا خنک شود تا با هر گونه التهاب در اطراف چشم مبارزه شود.

اینجا بخرید.

Clé de Peau Beauté با ماسک مرطوب کننده قوی که در اصل یک ماسک ورقه ای برای نیمه بالای صورت شما است ، کمی تکه ای روی چسب چشم قرار داد. این سرم تزریق شده و فرموله شده است تا به طور موثر حلقه های تیره ، خشکی و خستگی را برای ظاهری تازه و با استراحت هدف قرار دهد. جوهر احیا کننده آن باعث پرپشت شدن و روشن شدن پوست می شود. (نکته ای که در مورد آن هرگز امتحان نکرده اید: Clé de Peau Beauté بهترین کانسیلر روی کره زمین را تولید می کند. من به آنها به زندگی خود اعتماد می کنم.)

اینجا بخرید.

مطمئناً می خواهید این ژلهای خنک کننده چشم محبوب را در یخچال بگذارید تا قدرت روشن کنندگی و پف کردن آنها بیشتر شود. وصله ژل ترانس درمال منحصر به فرد حاوی ناحیه ای با داروهای بسیار قوی است که هم توسط متخصص پوست و هم توسط چشم پزشک آزمایش شده است. آنها پوست را تحریک نمی کنند یا از بین نمی روند ، بنابراین می توانید بدون اینکه با یک لجن چسبناک روی گونه های خود خاتمه دهید ، به کار خود ادامه دهید.

اینجا بخرید.

اگر یک وصله بدون سیلیکون را که دارای گواهی تمیز در Sephora است ترجیح می دهید ، این تکه های پارچه خنک کننده را از Milk Makeup بررسی کنید. آنها با کافئین ، آب دریا و اسطوخودوس و عصاره برگ آلوئه ساخته شده اند. نتیجه یک منطقه زیر چشم خنک ، آرامش بخش و پرانرژی است.

اینجا بخرید.