به گفته یک دندانپزشک، این بهترین قلم سفید کننده دندان است

ما در دوران DIY هستیم. من در مورد دکوراسیون خانه DIY صحبت نمی‌کنم – اگرچه فکر می‌کنم همه ما در چند پروژه در چند سال گذشته، چه تمام‌شده یا نه، دست به کار شده‌ایم – بلکه در زیبایی و سلامتی صحبت می‌کنم. صنعت به سمت دسترسی حرکت می کند. درمان هایی که زمانی منحصر به فرد اسپا بودند، در تمام خرده فروشان زیبایی مورد علاقه شما ظاهر می شوند. از ابزارهای مجسمه سازی صورت گرفته تا ابزارهای رفع موهای زائد، تقریباً می توانید هر کاری را در خانه انجام دهید. و با واقعی نتایج. اما این همه لیزر و ریزجریان نیست. درمان‌های زیبایی ساده و مؤثر نیز دوباره رواج یافته‌اند. و امروز، ما بینش های متخصص در مورد بهترین قلم سفید کننده دندان برای لبخندی درخشان و سالم داریم.

اگرچه ممکن است نوارها یا سینی‌های سفیدکننده را امتحان کرده باشید، قلم‌ها جدیدترین و بهترین برای سفید کردن قابل حمل و انعطاف‌پذیر هستند. دقت یک اپلیکاتور قلم باعث سفید شدن یکنواخت تر می شود. شما همچنین می توانید یک خودکار را در کیف مسافرتی خود قرار دهید، بنابراین بدون استرس به برنامه شبانه شما اضافه می شود. (برخلاف NuFace من، که یک کابوس برای آوردن از طریق TSA است.)

اما آیا آنها برای واقعی بودن خیلی خوب هستند؟ من از دکتر امبیکا امینی، دندانپزشک عمومی و یکی از بنیانگذاران My Private Dentist، برای راهنمایی ها و ترفندهای سفید کننده و دریافت اسکوپ بهترین قلم سفید کننده دندان در بازار استفاده کردم.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با Shanika Hillocks توسط Michelle Nash.

تصویر از میشل نش

هر آنچه در مورد قلم سفید کننده دندان باید بدانید

به گفته دکتر امینی، در بهترین قلم های سفید کننده دندان از دو ماده اصلی استفاده می شود: پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید. هر دو نتایج مشابهی دارند، اما تفاوت اصلی آنها این است که چقدر طول می کشد تا تجزیه شوند.

در حالی که پراکسید هیدروژن بیشتر قدرت سفید کنندگی خود را در عرض 30 تا 60 دقیقه آزاد می کند، پراکسید کاربامید حدود 50 درصد از قدرت سفید کنندگی خود را در دو ساعت اول آزاد می کند و می تواند تا 6 ساعت دیگر فعال بماند. بسته به فرمول، تعادل این مواد و سایر مواد بر زمان نتیجه و تغییر سایه در دندان شما تأثیر می گذارد.

به گفته دکتر امینی، یکی دیگر از عواملی که باید به آن توجه کرد نحوه عملکرد این مواد بر روی دندان های حساس است. در حالی که هم پراکسید هیدروژن و هم پراکسید کاربامید برای دندان های حساس بی خطر هستند، برخی از قلم ها به طور خاص برای محافظت از سلامت دهان و دندان شما ساخته شده اند.

در زیر، دکتر امینی همه چیزهایی را که باید درباره قلم های سفید کننده دندان بدانیم، از جمله نحوه عملکرد آنها، بینش در مورد نتایج، عوارض جانبی و موارد دیگر به اشتراک می گذارد. شیرجه زدن در.

تصویر از میشل نش

قلم سفید کننده دندان چگونه کار می کند

قلم سفید کننده دندان حاوی محلولی است که با یک قلم مو یا قلم روی سطح دندان های شما اعمال می شود. محلول معمولا به شکل مایع یا ژل است. این ماده حاوی یک عامل سفید کننده مانند پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید است که برای از بین بردن لکه ها (ناشی از چای، قهوه، شراب قرمز و سیگار کشیدن) روی مینای دندان کار می کند. با شکسته شدن لکه ها، دندان های شما درخشان تر و سفیدتر به نظر می رسند.

آیا قلم سفید کننده دندان موثر است؟

قلم‌های سفیدکننده دندان می‌توانند به خوبی برای از بین بردن لکه‌های بیرونی لایه سطحی، ناشی از مواد غذایی و نوشیدنی‌های تیره و محصولات تنباکو کار کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که آنها محدودیت های خود را دارند.

اولاً، سطح ماده سفید کننده مورد استفاده در قلم های سفید کننده دندان بسیار کمتر از ژل های سفید کننده در سفید کردن دندان های حرفه ای است. این بدان معناست که اگرچه دندان‌ها ممکن است سبک‌تر به نظر برسند، اما بعید است که قلم‌های سفیدکننده دندان‌ها تغییرات قابل توجهی در سایه ایجاد کنند.

اگرچه ممکن است دندان‌ها روشن‌تر به نظر برسند، اما بعید است که قلم‌های سفیدکننده دندان‌ها تغییرات قابل توجهی در سایه ایجاد کنند.

اینکه قلم‌های سفیدکننده دندان چقدر مؤثر هستند و در واقع همه محصولات سفیدکننده، به عادات فردی شما بستگی دارد. اگر مقدار زیادی قهوه یا چای بنوشید، احتمالاً لکه ها دوباره ظاهر می شوند. نوشیدن مایعات تیره رنگ از طریق نی و پرهیز از سیگار کشیدن می تواند به ماندگاری بیشتر نتایج سفیدی کمک کند.

علاوه بر این، روکش‌ها، روکش‌ها یا پرکننده‌ها را سفید نمی‌کنند، بنابراین قبل از استفاده از هر محصول سفیدکننده، این را در نظر بگیرید.

تصویر از میشل نش

چه مدت طول می کشد تا به نتیجه برسد؟

این از محصولی به محصول دیگر متفاوت است. به طور کلی، این یک بهبود تدریجی است و باید انتظار داشته باشید که قلم سفید کننده را برای چند دقیقه در روز (یا حداکثر یک ساعت)، هر روز به مدت 1-2 هفته روی دندان های خود بمالید.

قبل از انجام یک چرخه دیگر سفید کردن با قلم سفیدکننده، باید حداقل دو هفته استراحت کنید. قلم های سفید کننده اغلب 30-40 کاربرد دارند.

آیا می توان از قلم سفید کننده دندان برای دندان های حساس استفاده کرد؟

اگر حساسیت دندان‌ها را تجربه می‌کنید، هنگام استفاده از قلم‌های سفیدکننده احتیاط کنید زیرا ممکن است علائم شما را بدتر کنند و باعث ناراحتی شوند. برخی از قلم‌های سفیدکننده دندان مخصوصاً برای آنهایی که دندان‌های حساسی در ذهن دارند، فرموله شده‌اند. آنها دارای ترکیبات حساسیت زدایی برای کمک به جلوگیری از ناراحتی هستند.

استفاده از خمیردندان برای دندان‌های حساس می‌تواند در هنگام استفاده از قلم‌های سفیدکننده به رفع علائم کمک کند. همچنین برای جلوگیری از حساسیت دندان‌ها از قلم‌ها برای مدت طولانی‌تر از زمان تجویز شده استفاده نکنید.

آیا عوارض جانبی دارد؟

شایع ترین عارضه جانبی قلم سفید کننده دندان، ایجاد حساسیت دندان در حین یا بعد از درمان است. اگر برای مدت طولانی‌تری از زمان پیشنهادی اعمال شود، این احتمال بیشتر است. حساسیت معمولا گذرا است اما می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

هنگام استفاده از قلم های سفید کننده دندان برای حفظ ژل روی سطح دندان مراقب باشید. اگر محلول با لثه های شما تماس پیدا کند، آنها می توانند تحریک شده و دردناک شوند.

استفاده بیش از حد از قلم های سفید کننده دندان می تواند باعث سایش فرسایشی شود و احتمال حساسیت را افزایش دهد.

تصویر از میشل نش

بهترین قلم سفید کننده دندان

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

به گفته دکتر امینی، این یک انتخاب عالی است زیرا «این دستگاه دارای یک اپلیکاتور نوک دقیق است که امکان قرار دادن ایمن روی دندان‌های شما را فراهم می‌کند و از خطر تحریک لثه جلوگیری می‌کند. استفاده از آن ساده و در از بین بردن لکه های سطحی موثر است.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: دو درجه سفیدتر در یک هفته

اگر به دنبال گزینه ای برای استفاده بیشتر بر اساس نیاز هستید، این انتخاب شماست. فکر کنید: برای شب های گاه به گاه شراب یا اگر فردی هستید که فقط چند بار در هفته قهوه می نوشید. کم کلید، اما هنوز کاملا موثر است.

ماده فعال: پراکسید کاربامید

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: حداکثر 10 سایه در هفت روز

همانطور که کپی بسیار هوشمندانه بیان می کند، “فقط GLO و برو!” با جدیت تمام، این قلم سفید کننده ایده آل برای کسانی از ما است که زمان لازم برای یک برنامه کاربردی همه جانبه را نداریم. یک لایه نازک روی دندان های خود بمالید و بگذارید 30 ثانیه خشک شود و نیم ساعت قبل از خوردن یا نوشیدن صبر کنید. آسان.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: فوری

این ژل تقریباً از مواد فعال معلق در یک پایه مقاوم در برابر آب استفاده می کند تا دندان ها را به راحتی و راحت و بدون حساسیت پوشش دهد. تا چهار بار در روز برای سفید کردن دندان‌ها به میزان قابل توجهی تنها در 14 درمان استفاده کنید.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: 14 درمان در چهار روز

این سرم راحت و در حال حرکت برای سفید کردن قابل حمل ایده آل است. این محلول پس از استفاده حل می شود تا دندان ها بلافاصله سفیدتر شوند.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: تنها پس از یک بار استفاده دو درجه سفیدتر می شود

این قلم سفید کننده با استفاده از مواد مشابه با درمان های حرفه ای، از قطرات پراکسید فعال استفاده می کند که سریع جذب می شوند و روی دندان های شما می مانند تا در حال حرکت سفید شوند.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: دو درجه سفیدتر در 10 روز

این قلم هیبریدی و سیستم LED بهترین تکنولوژی سفید کردن دندان را با هم ترکیب می کند. قلم سرم مبتنی بر پراکسید را اعمال کنید و سپس از سینی LED به مدت 10 دقیقه استفاده کنید تا قدرت سفید کنندگی آن را افزایش دهید.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: 10 دقیقه در روز به مدت یک هفته

با قلم ژلی که تنها پس از یک بار استفاده شروع به کار می کند، در هفت روز نتایج حرفه ای را دریافت کنید. این مورد مورد علاقه کاربر از همان مواد سفید کننده ایمن برای مینای دندان استفاده می کند که توسط دندانپزشکان برای سفید کردن فقط در 10 دقیقه استفاده می شود و پس از یک هفته تا 12 درجه بهبود می یابد.

ماده فعال: آب اکسیژنه

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: 12 سایه در یک هفته

این فرمول دو مرحله ای مبتنی بر پراکسید کاربامید برای استفاده در خانه ساده است و نتایج حرفه ای را در کمتر از پنج روز ارائه می دهد. قلم بلافاصله شروع به کار می کند، سپس نوارها در مواد سفید کننده قفل می شوند و دوز دوم از مواد فعال را تحویل می دهند.

ماده فعال: پراکسید کاربامید

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: 90 دقیقه در روز به مدت پنج روز

با این فرمول طبیعی از دندان های خود در برابر آسیب محافظت کنید. این سیستم دو در یک را می توان به عنوان یک ژل جلوگیری از لک استفاده کرد – فقط آن را قبل از نوشیدن قهوه یا شراب بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند.

ماده فعال: روغن نارگیل و پوست لیمو

حساسیت ایمن؟ آره

زمان رسیدن به نتیجه: برای پیشگیری فوری است