به گفته 3 متخصص پوست ، چگونه پوست آسیب دیده از آفتاب را ترمیم کنیم

با وجود تمام تلاش ، نیت و کلاه های لبه پهن ، آسیب ناشی از آفتاب رخ می دهد. این یک عارضه جانبی طبیعی است که در تابستان سپری می شود ، اما نکات منفی طولانی مدت (پیری ، افزایش رنگدانه و سرطان پوست) باید جدی گرفته شود. خبر خوب این است که انواع محصولات ، ابزارها و روش های درمانی می توانند کار پرتوهای مضر فرابنفش را معکوس کنند. پس از ماه ها گذراندن روزهای طولانی تابستان در خارج از منزل ، ما از سه متخصص پوست مجوز گرفتیم-متخصص پوست مستقر در سیاتل و بنیانگذار بازسازی دکتر راجرز ، دکتر هدر راجرز. دکتر الیزابت گدس-بروس از متخصصین پوست وستلیک آستین ؛ و دکتر بروس کاتز ، مدیر مرکز پوست و لیزر JUVA مستقر در نیویورک-برای یادگیری نحوه ترمیم و جلوگیری از پوست آسیب دیده از آفتاب.

دکتر راجرز می گوید: “من می خواهم مردم زندگی خود را ادامه دهند.” “شما کمی سرگرم خواهید شد و ویتامین D دریافت خواهید کرد ، اما سپس می گویید:” من در پاییز بهتر می شوم ، لیزر می گیرم ، از ویتامین C خود استفاده می کنم. و A. ‘ همه ما چند اشتباه می کنیم ، چند کوکتل زیاد می نوشیم ، یا مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار نمی گیریم ، اما پس از آن باید تابستان را تمیز کنیم. “

از سرم های دوستدار کیف پول گرفته تا بهترین درمان های لیزری ، خوشبختانه روش های موثری وجود دارد که توسط پزشک برای بهبود پوست بعد از تابستان با هر هزینه ای کمک می کند.

ویتامین های خود را مصرف کنید

از نظر مسلح کردن پوست در برابر آفتاب ، روال زیبایی صبحگاهی شما باید به پیشگیری اختصاص یابد ، در حالی که مراسم شبانه شما زمان مناسبی برای اصلاح و برگشت آسیب است.

دکتر راجرز توصیه می کند: “در دنیای رویایی من ، هر فرد روی زمین حداقل 10 درصد سرم ویتامین C را هر روز صبح بر روی پوست خود می مالید.” “این کار را با یک مرطوب کننده و سپس حداقل 10 c ضد آفتاب مبتنی بر روی انجام دهید. ویتامین C پوست را روشن کرده و به تولید کلاژن کمک می کند. از پیشانی خود به سمت پایین تا دکلته خود بمالید. “

در پایان تابستان ، اکثر مردم با پوست چرب و مسدود منافذ روبرو می شوند – شرایطی که برای گردش سلول در شب ایجاد می شود. دکتر راجرز یکی از طرفداران بزرگ ترتینوئین است ، یک ویتامین A با نسخه قوی که اغلب برای درمان آکنه استفاده می شود. او تاکید می کند: “این امر گردش سلول ها را افزایش می دهد ، منافذ را کوچکتر می کند ، آسیب های ناشی از نور خورشید را برطرف می کند ، خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد ، کلاژن تولید می کند. این استاندارد طلا است.” برای داروهای جایگزین بدون نسخه ، رتینول خوب 0.25 یا 0.5 قبل از خواب باید قابل مقایسه باشد.

توصیه های ویتامین C و A را در ادامه بخوانید.

سرم دفاعی SkinBetter Science Alto

“ویتامین C شماره یک من Alto by SkinBetter است. این مطالعات بالینی فوق العاده ای برای حمایت از آن دارد ، قبل و بعد از آن ، و ارزش هزینه کردن بیش از 100 دلار را دارد. آنها نشان می دهند که ویتامین C آنها تثبیت شده است. ” – دکتر راجرز

سرم Ferulic SkinCeuticals CE

“Grand PooBah ویتامین C SkinCeuticals‚ است – این یک محصول بسیار مثر است.” – دکتر راجرز

سرم روشن کننده روشن کننده روشن کننده Hyper Skin’s Hyper Skin

یکی از محصولات ویتامین C مقرون به صرفه من در حال حاضر Hyper Skin است. این واقعا خوب فرموله شده است و قیمت آن را در دسترس مردم قرار می دهد. ” – دکتر راجرز

رتینول Skinceuticals 0.5

“من اغلب SkinCeuticals را توصیه می کنم زیرا محصولات آنها به خوبی فرموله شده ، پایدار هستند و دارای قدرت های مختلف متعددی هستند.” – دکتر راجرز

ماسک کردن

اگر می خواهید به برنامه ترمیم پوست تابستانی خود افزایش بیشتری دهید ، ماسک های صورت نتایج سریع را ارائه می دهند. ماسک های ذغالی ، به ویژه ، برای پاکسازی سریع منافذ عالی هستند. دکتر راجرز همچنین ماسک اسید گلیکولیک (بین 8 تا 20 درصد) را دوست دارد ، که به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد تا به بافت و لکه های تیره کمک کند. هرچند از هر ماسک صورت استفاده کنید – ماسک روزانه می تواند چربی های طبیعی مفید پوست را جذب کند.

ماسک خاک رس تصفیه کننده تجدید نظر

“در سال های اخیر تعداد زیادی ماسک زغال سیاه سیاه وجود داشته است. تجدید نظر عالی دارد. این روغن در منافذ پوست شما را می چسباند ، آن پوست مرده را بیرون می کشد و این روغن باعث می شود چربی آن با بافت صاف تری کمتر به نظر برسد – این یک کار فوری است. ” – دکتر راجرز

Drunk Elephant TLC Sukari Babyfacial

ماسک بچه فیل مست باعث می شود پوست شما صاف تر شود. از آنجا که دارای اسید گلیکولیک است ، اکثر مطالعات توصیه می کنند که از آن چند بار در هفته ، حداقل دو هفته ، اغلب چهار هفته استفاده کنید. ” – دکتر راجرز

ابزارهای خانگی برای درمان پوست آسیب دیده از آفتاب

ابزارهای پیشرفته و خانگی روز به روز محبوب تر می شوند ، اما در مورد آسیب ناشی از آفتاب ، کدام محصولات واقعاً کار می کنند؟ غلطک صورت و گواشا جریان خون را افزایش داده و مزایای موقتی را ارائه می دهد. دستگاههای درمانی با نور قرمز ، که می تواند به ترویج کلاژن و کاهش قرمزی کمک کند ، هم اکنون در همه جا وجود دارد (به ویژه در شکل ماسک در اینستاگرام گسترده است). درمان های LED با کمی داده ارائه می شود که نور قرمز می تواند به بهبود سریعتر پوست کمک کند.

علاوه بر قدرت تقویت ماهیچه ها ، دستگاههای جریان کوچک مانند NuFACE یا ZIIP همچنین به افزایش جریان خون و گردش سلول کمک می کنند. یکی دیگر از وسایل سکسی جدید در خانه که ارزش آن را دارد ، Opte است که در سال 2020 برنده جایزه پیشرفت زیبایی Allure شد.

سیستم مراقبت از پوست دقیق Opte

“این ابزار هیجان انگیز سرم را به طور خاص به نقاط تیره صورت شما می رساند و در عین حال با حداقل آرایش ، آسیب را استتار می کند.” -دکتر Geddes-Bruce

دستگاه فعلی ZIIP Nano

“این دستگاه نه تنها به شما در تخلیه و فرم دهی صورت شما کمک می کند ، بلکه افزایش جریان خون می تواند به گردش سلول ها کمک کند که بسیار عالی است – این همان چیزی است که ما در اینجا سعی داریم انجام دهیم.” – دکتر راجرز

مواد خوراکی برای ترمیم آسیب ناشی از آفتاب

یک جذابیت قابل درک برای زیبایی خوراکی وجود دارد-مکمل های کم مراقبت از پوست به شما کمک می کنند تا ظاهر خود را از درون بهبود بخشید.

از کلاژن خوراکی گرفته تا آنتی اکسیدان ها ، خوراکی ها نزدیک ترین چیزی است که ما به معجون زیبایی جادویی داریم.

مکمل هایی که شامل Polypodium leucotomos است ، سرخس که برای جلوگیری از آفتاب سوختگی استفاده می شود ، می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند (اگرچه هرگز نباید به عنوان جایگزینی برای ضد آفتاب استفاده شود).

اسدین سنیسدین

“علاوه بر Polypodium leucotomos ، کپسول Isdin دارای تعدادی آنتی اکسیدان خوراکی مانند ویتامین C و ویتامین E است. اینها علاوه بر کاهش میزان آسیب ناشی از نور خورشید به شفافیت و بافت پوست کمک می کنند. تمام تابستان از آن استفاده می کنم. ” – دکتر راجرز

لایه پایه

دکتر راجرز همچنین این کرم های حاوی آنتی اکسیدان (شامل 240 میلی گرم Polypodium leucotomos) را توصیه می کند ، که می تواند از پوست در برابر اثرات پیری استرس و همچنین آسیب ناشی از نور خورشید محافظت کند.

Hum Nutrition زمان را به عقب برگردانید

علاوه بر Polypodium leucotomos ، کپسول ها – که توسط دکتر راجرز نیز توصیه شده است – شامل ویتامین C ، زردچوبه و لوتئین است که آخرین آنها به محافظت از بافت چشم در برابر آسیب نور خورشید کمک می کند.

مکمل غذایی Heliocare

دکتر راجرز به مکمل مقرون به صرفه به عنوان یکی از اولین محصولاتی که از Polypodium leucotomos به بازار وارد شده اشاره می کند.

ژل نرم آستاگزانتین با بهترین تغذیه

یکی دیگر از مواد عالی که باید در غذاهای خوراکی خود جستجو کنید ، آستاگزانتین است که می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. دکتر Geddes-Bruce مکمل کاروتنوئید را برای موارد خاصی از آسیب ناشی از نور خورشید توصیه می کند.

نحوه درمان هایپرپیگمانتاسیون

هر نوع تغییر رنگ پوست زیر چتر هایپرپیگمانتاسیون قرار می گیرد. این بسیار رایج است اما درمان آن می تواند ناامید کننده باشد. اکثر متخصصان پوست پیشنهاد می کنند که برای درمان سفارشی در منزل و در مطب مراجعه کنید ، به ویژه از آنجا که هیپرپیگمانتاسیون برای همه افراد متفاوت است (از لکه های سنی گرفته تا ملاسما).

برای درمانهای بدون نسخه ، دکتر راجرز به هیدروکینون اعتقاد دارد. او می گوید: “بحث های زیادی در مورد هیدروکینون وجود دارد اما من از آن استفاده می کنم زیرا مانع تشکیل رنگدانه می شود.” “این چیزی نیست که من بخواهم شما از آن در تمام طول روز ، هر روز استفاده کنید ، اما در بالاترین سطح 2 over در دسترس است. در پایان تابستان ، اگر مشتری رنگدانه زیادی داشته باشد ، من به او اجازه می دهم از هیدروکینون به مدت سه ماه فقط برای متوقف کردن این روند و روشن کردن آن مناطق استفاده کند. “

بهترین روش های لایه برداری شیمیایی و لیزر بعد از تابستان

در حالی که بهتر است در تابستان از لایه برداری شیمیایی و لیزر اجتناب کنید ، درمان ها می توانند برای پاییز پوست معجزه کنند. لایه بردارهای شیمیایی بعد از تابستان نیاز به کمی سفارشی سازی دارد تا به نوع پوست شما و میزان فتومات آسیب برساند. دکتر Geddes-Bruce اغلب لایه برداری شیمیایی سبک مانند جسنر یا لایه برداری از اسید گلیکولیک را توصیه می کند ، در حالی که لایه برداری TCA می تواند به افرادی که دارای عوارض شدید نوری هستند کمک کند.

لیزرها ، که بسیار قابل تنظیم هستند ، برای انواع پوست مناسب هستند. دکتر لیزر می گوید: لیزرها می توانند با هدف قرار دادن لکه های عمیق آفتاب ، از بین بردن سلول های مرده پوست یا ایجاد زخم های میکروسکوپی در پوست ، پوست را اصلاح کنند که به بدن سیگنال می دهد تا بر بهبود ناحیه تمرکز کرده و در نتیجه باعث شادابی و شادابی پوست شود. کاتز که از Evoke (یک درمان سریع بدون وقفه) ، Morpheus8 (برای افرادی که آسیب شدید ناشی از نور خورشید دارند) و لیزر SmartXide Dot Co2 (برای هدف قرار دادن مناطق خاص) در کلینیک خود در شهر نیویورک استفاده می کند.

لیزر مورد علاقه دکتر گدس بروس برای آسیب های ناشی از نور خورشید ، فراکسل است. او می گوید: “این لیزر دارای دو طول موج است و برای هر فردی بسیار مناسب است تا میزان آسیب آن را بررسی کند.” “برخی از بیماری های رنگدانه ای پوست (به عنوان مثال ملاسما) بر انتخاب ما تأثیر می گذارد ، بنابراین بهتر است با یک متخصص مانند متخصص پوست مشورت کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مناسب است.”

دکتر راجرز Clear & Brilliant (همچنین به عنوان “baby fraxel” شناخته می شود) را برای کمی ظاهر مجدد درخشان با زمان کم زمان بسیار کم توصیه می کند. او می گوید: “این همان کاری است که من دارم و عروس ها نیز این کار را انجام می دهند.” این بافت پوست زیبایی را به شما می دهد بنابراین پوست شما چاق و صاف است و آرایش کردن را نیز آسان می کند. شما می خواهید آن را به رخ بکشید. ” یکی دیگر از لیزرهای محبوب او برای آسیب در برابر نور خورشید IPL (نور پالس شدید) است که به BBL Photofacial نیز معروف است. این درمان قطعاً برای ماه های سرد توصیه می شود.

در پایان ، بهترین زمان برای رزرو درمان پس از تابستان زمانی است که می دانید در معرض نور آفتاب ، زمان استراحت قابل توجهی خواهید داشت. اکثر متخصصان پوست معمولاً در ماه سپتامبر مراجعه به مراجعین برای لایه برداری و لیزر را آغاز می کنند.

لایه برداری در خانه

برای کمی قدرت شیمیایی در خانه ، لایه برداری لایه بردار می تواند برای پاکسازی پوست چرب پایان تابستان معجزه کند.

لایه برداری لایه بردار Skinbetter AlphaRet

این لنت های رتینوئیدی و AHA یکی از موارد مورد علاقه دکتر گدس بروس است. محصولات فاقد پارابن همچنین دارای اسیدهای گلیکولیک و سالیسیلیک هستند.

محلول لایه بردار AHA معمولی 30٪ + BHA 2٪

این محلول لایه بردار مقرون به صرفه که توسط دکتر Geddes-Bruce تأیید شده است ، رنگ ناهموار پوست را هدف قرار می دهد و به پاکسازی منافذ احتقان کمک می کند-یکی از بهترین محصولات معمولی است.