بیکن ، سیب و پیتزای سیب زمینی شیرین شام دنج این آخر هفته است

بیایید چیزی را مستقیماً بیاموزیم: پیتزا برای همه فصول است. اما نمی توان انکار کرد که در سنتی ترین نسخه ها همه ستاره های تابستانی وجود دارد: گوجه فرنگی و ریحان ، یا هلو و پستو؟ خوشمزه ، بله ، اما اصلاً چیزی نیست که من برای ماههای پاییز میل دارم. بنابراین ، از آنجایی که فردا اولین روز اکتبر است ، زمان مناسبی برای پختن پیتزای بیکن ، سیب و سیب زمینی شیرین بود که برای همه عالی بودم.

اگر مدتی اینجا بوده اید ، می دانید که من عاشق پیتزا هستم و بسیار به آزمایش رویه های غیر متعارف بپردازید. این سیب زمینی شیرین (احتمالاً کاملترین سبزیجات جهان ، IMHO) ، نازک خرد شده و بو داده مانند “چیپس” خوشمزه ، به علاوه سیب های نازک ورقه شده ، بیکن ترد ، پیازهای قرمز بسیار زیبا و مریم گلی ترد سرخ شده که اعتیاد جدید شما خواهد بود. به همه چیز برای ترکیب پیتزای پاییزی که کمی پوسیده و بسیار خوشمزه است جمع می شود و من می دانم که شما آن را دوست خواهید داشت. بنابراین ، بیایید خمیر خود را بگیریم.

بیایید از ابتدا شروع کنیم: دستور تهیه خمیر پیتزای خانگی آسان من. من در 10 سال گذشته یک نسخه مشابه ایجاد کرده ام ، فقط چند مورد به روز رسانی کوچک در طول راه. معمولاً من یک توپ خمیر در فریزر دارم که یک شبه آن را در یخچال ذوب می کنم ، و سپس می گذارم چند ساعت روی پیشخوان بماند تا زمان کشش فرا برسد. شما می خواهید تمام سرماخوردگی را از بین ببرید تا خمیر کاملاً انعطاف پذیر و بدون پارگی باشد.

بعد ، زمان کشش است. کشیدن خمیر پیتزا بر خلاف پهن کردن آن ، به شما امکان می دهد آن پوسته خوشمزه و جویدنی را در اطراف لبه ها ایجاد کنید و به من اجازه می دهد بیشتر شکل پیتزا گرد ایجاد کنم. من از تکنیک کشش توصیف شده در ژلینا کتاب آشپزی:

“با نوک انگشتان خود ، هوا را از خمیر بیرون بیاورید و انگشتان خود را به مرکز فشار دهید و به سمت بیرون بکشید تا جرم به شکل یک دیسک کوچک درآید. همچنان انگشتان و کف دست خود را روی مرکز خمیر فشار دهید در حالی که با دست دیگر خود می چرخید ، خمیر را از مرکز بیرون می آورید اما یک لبه هوا را در اطراف محیط حفظ می کنید. با کشیدن انگشتان خود تا جایی که می توانید خمیر را بچرخانید و با دستان خود را روی سطح کار بکشید … کشش را به پایان برسانید وقتی قطر آن 10 تا 12 اینچ و آنقدر نازک باشد که بتوانید بخوانید روزنامه ای از طریق آن. “

گرفتش؟ به نظر من تماشای چندین بار این فیلم ماریو باتالی در حین تمرین بسیار مفید بود. از استفاده زیاد از آرد نترسید و به یاد داشته باشید ، این تکنیک کمی صبر می خواهد.

بله ، یک پیتزای سیب زمینی شیرین کمی غیرمعمول است ، و کلید حفظ طعم دار و اصلاً سنگین این نیست که سیب زمینی شیرین خود را بسیار نازک ترجیحاً روی یک نارنگی برش دهید. من همچنین با استفاده از ماندولین خود برش های نازک فوق العاده ای را برای کاغذ پیاز قرمز و سیب خود نازک کردم. نتیجه نهایی یک پیتزا با لایه های طعم پاییزی و ترکیبی شگفت انگیز در هر لقمه است. فقط پنیر بز خامه ای و موزارلا و بیکن ترد و دودی و مریم سرخ شده را اضافه کنید و ما اساساً به قلمرو بهشت ​​سقوط کرده ایم.

در حال حاضر برای مقاومت: برگ های مریم سرخ شده. اینها را آنقدر در ماههای پاییز تهیه می کنم که ممکن است همیشه یک تابه روغن زیتون داغ روی اجاق گاز بگذارم. اینها یک بشقاب ماکارونی ، کدو تنبل سرخ شده یا یک مرغ بریان کامل را در یک حرکت آماده می کنند و نمی توانند ساده تر باشند. در اینجا طرز تهیه مریم گلی سرخ شده را مشاهده می کنید:

  • در یک ماهی تابه کوچک ، روغن زیتون را به اندازه ای اضافه کنید که کف تابه را 1/2 بپوشاند. وقتی یک قطره آب به آن اضافه می کنید ، آن را روی درجه متوسط ​​تا بالا گرم کنید.
  • برگ های مریم گلی را با دقت در یک لایه در روغن قرار دهید. 1 دقیقه سرخ کنید ، سپس از قاشق شکاف دار استفاده کنید تا مریم گلی را به بشقاب آغشته به حوله کاغذی منتقل کنید. روی آن را با یک دستمال کاغذی دیگر بریزید تا روغن اضافی آن خارج شود. در اسرع وقت تا هنوز ترد و گرم است غذا بخورید!

چیزی در مورد پنیر بز وجود دارد که احساس می کنم خیلی به من می خورد. شاید به این دلیل که مکمل بسیار دلپذیری برای سیب ، گلابی و کدو زمستانی است ، و در اینجا ، با تمام طعم های دنج کاملاً بازی می کند. حتی آدام (نه بزرگترین طرفدار پنیر بز) با آن مخالفت نکرد زیرا ترکیب با موزارلا خامه ای قدرت طعم آن را کاهش می دهد.

و شما آن را دارید: پیتزای بیکن ، سیب و سیب زمینی شیرین که من در طول ماه اکتبر و پس از آن خواهم خورد. بله ، اگر پوسته ای دارید ، می توانید از پوسته خریداری شده در فروشگاه استفاده کنید و بله ، اگر برای شما بهتر عمل کرد ، می توانید از پوسته بدون گلوتن یا پوسته کائولی استفاده کنید. همانطور که قبلاً به اشتراک گذاشتم ، من عاشق پیتزا هستم و می توانم کارهای کمی را با پیتزا انجام دهم نمی خواهد عشق.

من به معنای واقعی کلمه نمی توانم چیز دیگری در مورد این پیتزا بگویم ، اما باید چند تصویر دیگر را به شما نشان دهم زیرا بسیار زیبا است…

نمی توانید منتظر بمانید تا اگر این یکی را امتحان کردید ، مطمئن شوید و حتماً امتیاز دهید و بررسی کنید ، وcamillestyles ما را در Instagram برچسب گذاری کنید تا نسخه شما را ببینیم. صحبت از آن ، ما به هشتگ رسمی Camille Styles Pizza نیاز داریم! هر گونه پیشنهاد؟

برای دستور غذا بروید…