تابلو مولتی استایل و قیمت آن

نحوه استفاده به این شکل است که در ابتدا سطح قرارگیری مولتی استایل پاکسازی می شود ، سپس عملیات چسباندن انجام می پذیرد . متن یا نوشته به شکل برجسته پس از عملیات برش ، بر روی پلکسی ترانس شفاف اجرا شود. پس با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر شما راه حل های متفاوتی وجود دارد تا اطرافتان را به یک محیط زیبا تبدیل مولتی استایل رنگی کنید. معمولا در ورق های مولتی استایل طلایی و نقره ای ، پس ازانجام عملیات حکاکی، رنگ زمینه سیاه می شود. ورقهای مولتی استایل قابلیت حک و برش دارند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از شرکت ها برای ساخت انواع تندیس ها و پلاک های تبلیغاتی از آن استفاده کنند.

۳- و همچنین سطح چسبندگی قوی آن ، بسیار راحت و مناسب برای طراحان داخلی است.یا بوسیله چسب های مخصوص بر روی سطوح چسبانده می شوند. اگر فکر می کنید کسب و کار شما نیازمند فعالیت با متریالی مانند مولتی استایل است، به شما پیشنهاد خرید دستگاه برش و حکاکی لیزر مولتی استایل را می دهیم. در تندیس هایی که به عنوان هدیه یا لوح تقدیر اعطا شود از این ورق های مولتی استایل رنگی استفاده شده است. در ایران نوع محبوب ورق با زمینه مشکی و رویه طرح فلز عرضه می شود.

تایل به صفحات مربعی اطلاق می شود که ساختار آنها با توجه به نوعشان میتواند متفاوت باشد و همین طور باعث می شود تا محیطی که در آن قرار میگیرند جلوه ای زیبا و مدرن به خود گیرد، یکی از انواع این تایل ها، تایل های معرق مولتی استایل هستند که در این محتوا بررسی می کنیم. ورق مولتی استایل یک نوع طلق پلاستیکی و بسیار زیبا است که سطح آن به فلز شباهت دارد.

با این حال که این ورق های مولتی استایل رنگی با وجود اینکه تنوع رنگی دارند، اما ممکن است تنوع رنگ آنها به اندازه پلکسی گلاسها نباشد و از سوی دیگر این ورق ها معایبی دارند که این موارد در پلکسی گلاسها وجود ندارد که از جمله این موارد به این موضوع اشاره کرد که معمولا ورق های مولتی استایل میتواند بعد از مدتی و یا در اثر خش افتادن بر روی آنها سیاه شوند اما چنین حالتی در ورق های پلکسی گلاس وجود ندارد.