تخمه گوش چیست و چگونه می تواند استرس را از بین ببرد؟

اگر کسی از من بخواهد که سلامتی را تعریف کنم، لکنت می‌کنم و چیزی در مورد «سلامتی جامع» و احساس خوب ارائه می‌دهم. من خودم را سرزنش نمی کنم – ابهامات زیادی در این صنعت وجود دارد. بازاریابی خوب و بسته بندی زیبا می تواند ادعاهای بی اساس و وعده های دروغین را پنهان کند. اما در حالی که مهم است که به هر راه حل سلامتی با دوز سالم شک و تردید نزدیک شوید، همه چیز روغن مار نیست. بسیاری از چیزهایی که ما به عنوان روندهای سلامتی فکر می کنیم برای دهه ها – حتی قرن ها – وجود داشته است و شیوه های فرهنگی مهمی هستند که ریشه در جوامع خاصی دارند (سلام، روغن تامانو و نان های صاف شده). اما کرک در نهایت از بین می رود – و آنچه کار می کند، باقی می ماند. به همین دلیل است که وقتی به دنبال «دانه‌های گوش چیست» می‌گردید، خود را برای کشف بسیاری از شواهد مستدلی که از اثربخشی آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، آماده کنید.

مراسم باستانی سلامتی فراتر از بی ثباتی این صنعت است، و بسیاری از داروهایی که در طب سنتی چینی یافت می شوند، امروزه پابرجا هستند. اما هر چند فصل، شیوه های سنتی دوباره ظاهر می شوند. فکر کنید: شیفتگی فعلی با گوا شا و ابزارهای مجسمه سازی صورت. و در حال حاضر، زیتگایست زیبایی روی طب فشاری تمرکز دارد. از تشک‌های طب فشاری گرفته تا دانه‌های گوش، امروز به چیزی فراتر از یک روند سلامتی می‌پردازیم.

تصویر برجسته از مصاحبه ما با برندی جوی اسمیت توسط میشل نش.

تصویر توسط Belathée Photography

به گفته یک متخصص هر آنچه باید در مورد تخم گوش بدانید

طب فشاری یک درمان قدیمی برای استرس و رکود است. می تواند بدن شما را از درد، تنش، هضم ضعیف، سردرد، دردهای قاعدگی، بی خوابی و حتی اضطراب تسکین دهد. نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اما مزایای بالقوه می تواند تغییر زندگی باشد. به خصوص هنگامی که از طریق دستگاه های پوشیدنی و غیر تهاجمی مانند دانه های گوش تحویل داده شود.

اما دانه های گوش چیست؟ ممکن است آن‌ها را بر روی دوست سلامتی خود دیده باشید که مانند نشان افتخار مانند کبودی‌های حجامت یا برافروختگی بعد از صورت پوشیده شده‌اند. آنها پالت‌های کوچکی هستند که روی گوش چیده شده‌اند تا به طب فشاری کمک کنند، بدون اینکه نیازی به دراز کشیدن روی «تخت میخ» باشند (اگرچه تشک طب فشاری ویروسی ارزش امتحان کردن را دارد). با بسیاری از پزشکان در هیئت مدیره، شما حتی خواهید دید که بسیاری از محصولات طب فشاری واجد شرایط HSA هستند!

من با دکتر جیمز واکر، یک پزشک بالینی و مشاور پزشکی قراردادی در Welzo.com، در مورد فواید دانه‌های گوش صحبت کردم و اگر می‌خواهید خودتان آن‌ها را امتحان کنید باید به دنبال آن باشید.

تصویر از میشل نش

دانه های گوش چیست؟

دانه های گوش، همچنین به عنوان دانه های گوش یا دانه های طب فشاری گوش شناخته می شوند، دانه های کوچک یا گلوله های فلزی هستند که در نقاط خاصی از گوش خارجی قرار می گیرند. آنها اغلب در اوریکولوتراپی استفاده می شوند که نوعی طب جایگزین بر اساس اصول طب سنتی چینی (TCM) است.

برخی از مطالعات اثرات مثبتی را برای برخی شرایط مانند مدیریت درد یا کاهش اضطراب نشان می‌دهند، اما برای نتیجه‌گیری قطعی به تحقیقات دقیق‌تری نیاز است.

توجه به این نکته مهم است که دانه های گوش نباید به عنوان جایگزینی برای درمان پزشکی استفاده شوند. اگر نگرانی خاصی در مورد سلامتی دارید، توصیه می شود با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید تا مناسب ترین اقدام را تعیین کنید.

دو نوع اصلی دانه گوش وجود دارد:

  • دانه های واکاریا اینها دانه های ریز گیاه Vaccaria هستند. آنها رایج ترین نوع دانه های گوش هستند.
  • گلوله های فلزی. برخی از دانه های گوش از فلز ساخته شده اند، مانند آهنرباهای فولادی ضد زنگ یا با روکش طلا. اینها تحریک قوی تری نسبت به دانه های Vaccaria دارند.
تصویر توسط Belathée Photography

فواید دانه گوش

طرفداران دانه گوش ادعا می کنند که مزایای مختلفی دارد، از جمله:

  • کاهش استرس و آرامش
  • مدیریت درد، مانند سردرد، کمردرد یا درد مفاصل
  • حمایت از ترک سیگار یا کاهش وزن
  • بهبود کیفیت خواب
  • کاهش علائم اضطراب یا افسردگی
  • افزایش انرژی و رفاه کلی

نکاتی برای کاربرد

  1. نقاط خاصی را بر روی گوش خارجی مربوط به ناحیه یا وضعیت مورد نظر قرار دهید.
  2. گوش و پوست اطراف نقاط انتخاب شده را با دستمال های الکلی تمیز کنید.
  3. از موچین استفاده کنید تا دانه های گوش را به آرامی روی نقاط بمالید. به اندازه کافی فشار وارد کنید تا آنها را در جای خود نگه دارید.
  4. دانه ها را به آرامی برای چند ثانیه ماساژ دهید تا نقاط تحریک شوند.

می توانید دانه های گوش را خودتان یا با کمک یکی از دوستان یا اعضای خانواده بمالید. این فرآیند نسبتا ساده است و می توان آن را در خانه انجام داد. با این حال، اگر نگرانی یا شرایط سلامت خاصی دارید، توصیه می شود قبل از استفاده با یک متخصص مراقبت های بهداشتی یا یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

عوارض جانبی احتمالی

دانه های گوش به طور کلی بی خطر و با حداقل عوارض جانبی در نظر گرفته می شوند. با این حال، برخی از خطرات بالقوه عبارتند از:

  • تحریک پوست یا واکنش های آلرژیک به چسب یا مواد دانه ها.
  • ناراحتی یا حساسیت در محل استفاده.
  • عفونت در صورتی که گوش یا پوست قبل از استفاده از دانه ها به اندازه کافی تمیز نشده باشد.
  • قرار دادن نادرست ممکن است منجر به نتایج بی اثر یا ناراحتی شود.
تصویر از میشل نش

بهترین دانه های گوش برای امتحان در خانه

زمانی که دانه‌های گوش درست انجام شوند، می‌توانند آرامش کامل بدن و تسکین درد فیزیکی و استرس روانی را فراهم کنند. برای شروع، اینها بهترین دانه های گوش هستند که می توانید در خانه امتحان کنید.

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

دانه گوش طب فشاری رفلکسولوژی استیل ضد زنگ کوه لای

Mount Lai به این افتخار می کند که مراسم زیبایی AAPI مانند این دانه های گوش را در دسترس قرار دهد. چندین عدد از این دانه‌های گوش فولادی ضد زنگ را به‌طور همزمان بپوشید تا بیشترین تأثیر را داشته باشید.

  • ساخته شده از: فولاد ضد زنگ
  • با ….. می آید: 60 دانه بلال

دانه های گوش WTHN

از مزایای یک جلسه طب سوزنی WTHN در خانه بهره مند شوید.

  • ساخته شده از: طلا؛ کریستال های سواروسکی
  • با ….. می آید: 40 دانه بلال; موچین طلا؛ چسب طبی 100% بدون لاتکس

محصولات غیر معمول کیت دانه گوش طب فشاری

این کیت شامل هر دو ست دانه گوش طلا و کریستال می باشد و می توان آن را به مدت 3 تا 5 روز بدون از بین بردن زیبایی شما پوشید. نمودار ارائه شده را دنبال کنید و با استفاده از موچین طلایی موجود برای هدف قرار دادن نقاط خاص طب فشاری استفاده کنید.

  • ساخته شده از: طلا; کریستال های سواروسکی
  • با ….. می آید: 40 دانه گوش، موچین طلا

تماشای کیت شفابخش

این کیت جامع همراه با نقشه بدن است تا برنامه شما را مطابق با اهداف سلامتی شما راهنمایی کند.

  • ساخته شده از: طلای 24 عیار
  • با ….. می آید: 20 دانه بلال; قاشق تخمه گوش

دانه گوش طب فشاری کانجو

این دانه‌های استیل را دو بار در روز به آرامی ماساژ دهید تا اثر آن‌ها افزایش یابد و بهبودی شما تقویت شود.

  • ساخته شده از: فولاد ضد زنگ
  • با ….. می آید: 40 دانه بلال; موچین