تشک طب سوزنی ویروسی، توسط یک پزشک بررسی و توضیح داده شده است

من خودم را فردی می دانم که هر کاری را به نام سلامتی امتحان می کنم. من یک شات سرکه سیب را به عقب پرتاب کردم، چاکراهایم را روی یک تخت کریستالی ردیف کردم و عصب واگم را در مگنسفر تحریک کردم. به درد نمیخوره، درسته؟ اما وقتی نوبت به یک روند سلامتی رسید که به معنای واقعی کلمه “تخت ناخن” را شامل می شد، مقاومت کردم. (در واقع به نظر می رسید که آن یکی میتوانست صدمه دیده است.) اما از اینکه سرانجام لحنم را تغییر دادم سپاسگزارم، زیرا برخلاف تجربیات بالا، تشک طب سوزنی و شگفتی های تسکین دهنده آن چیزی است که به راحتی – و با کمال میل – می توانم آن را در روال منظم سلامتی خود بگنجانم.

تصویر برجسته توسط رایلی رید.

تصویر از میشل نش

تشک طب سوزنی ویروسی، آزمایش شده و بررسی شده است

نقطه عطف پس از مشاهده تشک مخصوص طب فشاری، ست ProsourceFit (با تشک پشتی و بالش گردن)، برای چندمین بار در راهنمای هدیه تعطیلات ظاهر شد. این پرفروش با قیمتی کمتر از 30 دلار در آمازون، هزاران نقد 5 ستاره را به خود جلب کرده است: “به نظر دیوانه به نظر می رسد اما کار می کند!” علاقه ام برانگیخته شد و گردن درد همیشگی ام آماده بود. تشک طب فشاری من بلافاصله در جعبه ای پر نور جلوی در من ظاهر شد. (توجه: میخ ها پلاستیکی هستند و تشک از 100% پنبه ساخته شده است.)

هر محصول با دقت توسط ویراستاران ما تنظیم می شود و ما همیشه نظر صادقانه ای را ارائه می دهیم، چه هدیه ای یا خریداری شده خودمان. اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنیم.

اولین برخورد ما با هم خوب پیش نرفت. همانطور که وب سایت ProSource Fit توصیه می کند، به آرامی با پوست عمدتاً برهنه دراز کشیدم. (در نگاهی به گذشته، من یک پتو یا حوله سبک را به عنوان مانعی برای اولین بار توصیه می کنم.) در حقیقت، من به سختی می توانستم آن را تحمل کنم. دوست پسرم را هم مجبور کردم آن را امتحان کند، اما او تمام دو دقیقه را دوام آورد قبل از اینکه بپرسد چرا کسی با میل این کار را با بدنش انجام می دهد. من تشک سبک وزن را کنار زدم و آن را به یک روند سلامتی عجیب دیگر تبدیل کردم.

اما بعد آن گرمای آرامش‌بخشی را که منتقدان آمازون وعده داده بودند به یاد آوردم و تصمیم گرفتم چند روز بعد دوباره امتحان کنم. با توجه به اینکه ذهن من برای آنچه که باید انتظارش را داشته باشم بهتر آماده شده بود، تجربه بسیار دلپذیرتر بود. دفعه بعد، احساس بهتری داشتید، به خصوص وقتی بدانید که حدود یک دقیقه بعد، بدن شما آرام می شود و آن موج گرما واقعاً در بدن شما می چرخد ​​و درد و تنش عضلانی را از بین می برد. پس از آن، پشتم قرمز شده بود و با فرورفتگی های کوچک پوشیده شده بود، اما احساس شگفت انگیزی داشتم.

تجربه‌ام مرا به یک ایماندار تبدیل کرد، اما هنوز کاملاً متوجه نشدم که چه چیزی باعث ایجاد تشک طب فشاری می‌شود، همانطور که یکی از منتقدان باهوش آمازون می‌گوید، «مثلاً حلقه زدن با جوجه تیغی و یافتن آن به طرز شگفت‌آوری قابل تحمل… و سپس راحت است».

بنابراین، برای آگاهی بیشتر از بستر جادوی تنش‌آور ناخن‌ها، از دکتر Janine Mahon، دکترای طب چینی و صاحب مجموعه‌ای از فرمول‌های بهداشتی صمیمی استفاده کردم.

تصویر توسط جن رز اسمیت

تشک های طب فشاری چگونه کار می کنند؟

تشک های طب فشاری دارای میخ های کوچکی هستند که نقاط طب فشاری روی سطح پوست را تحریک می کنند. این نقاط روی بدن، اگر به درستی تحریک شوند، می توانند جریان Qi (انرژی)، خون و مایعات بدن را تنظیم کنند. سنبله ها دردناک نیستند و به پوست نفوذ نمی کنند.

گیاه درمانی چینی تظاهرات درونی این دارو است و به آنچه بدن در حال حاضر دارد می افزاید. تشک های طب فشاری، با این حال، نقاط خاصی مانند موارد انتخاب شده توسط طب سوزنی شما را تحریک نمی کنند، بلکه در عوض یک درمان کلی برای کل بدن بدون نفوذ به پوست ارائه می دهند.

تصویر توسط رایلی رید

برخی از مزایای تشک طب فشاری چیست؟

تشک های طب فشاری جریان Qi را تقویت می کنند. هنگامی که Qi گیر می کند، مشکلات زیادی مانند درد، تنش، هضم ضعیف، سردرد، دردهای قاعدگی و بی خوابی را تجربه می کنیم. این که چگونه روی شما تأثیر می گذارد بستگی به جایی دارد که Qi شما گیر کرده است.

چه مدت باید روی تشک طب فشاری دراز کشید؟

دراز کشیدن به پشت به مدت 15 دقیقه کانال هایی را که از پشت شما عبور می کنند آزاد می کند و ایمنی شما را تقویت می کند و درد را تسکین می دهد.

این مانند گروهی از نقاط طب سوزنی نیست که به طور خاص توسط متخصص طب سوزنی برای رفع نیازهای فردی شما انتخاب شده است. با این حال، هنوز هم می تواند بسیار مفید باشد.

آیا کسی هست که نباید تشک طب فشاری را امتحان کند؟

هر کسی که پوست شکسته یا ملتهب دارد نباید از تشک طب فشاری استفاده کند. افرادی که باردار هستند یا ممکن است باردار شوند باید ابتدا با پزشک طب سوزنی خود مشورت کنند تا متوجه شوند در چه مناطقی باید از تحریک اجتناب کنند. گردش Qi در تمام نصف النهارها کمی بیش از 28 دقیقه طول می کشد، به همین دلیل است که در طول درمان طب سوزنی، پزشک شما سوزن ها را حدود 30 دقیقه در داخل می گذارد تا مطمئن شود مدار کامل است.

تصویر توسط Belathée Photography

انتخاب دکتر ماهون برای بهترین تشک طب فشاری

من شخصا تشک Shakti را توصیه می کنم. نه تنها از پنبه و رنگ های ارگانیک ساخته شده است که برای پوست و سیاره ما بی خطر است، بلکه به جامعه افرادی که تشک های مورد استفاده ما را می سازند نیز کمک می کند.