تعمیر اجاق گاز ، نصب اجاق گاز با کمترین قیمت ، آچاره

جهت اطلاعات بیشتر از سوالات و جوابهای مشتریان محترم مجموعه آی پی بابت تعمیرات اجاق گاز کلیک نمایید . البته بیشتر مثل گیره می مونه که می بینید چه شکلی هستن. وقتی اجاق گازی به دست تکنسینهای مجموعه ما درست میشه دیگه خیالتون راحته راحت باشه چون ما به کارمون مطئمنیم برا همینم هم تعمیر اجاق گاز رو براتون گارانتی می کنیم که شما هم مطمئن باشید .

۲: فندک اجاق گاز کار نمی کند. اگر شعله ها دچار انسداد شوند دیگر گازی خارج نمی شود و جرقه زن کار نخواهد کرد. این مسیر و عبور کردن این لوله ها از این مسیر بسیار پیچیده می باشد.هرگونه اتصال قطع شدن و یا مشکلات دیگر می تواند دچار ایراد و اختلال در کار گاز رومیزی بشود. نکته دیگر این است که رساناهای ترموکوپل در ناحیه اطراف شیر باید در بدنه صفحه به حالت آویزان قرار گیرند. قبل از هرچیز باید خدمت شما عرض کنم شیشه گاز به ندرت میشکنه و دلایل آن مختلف هست ولی اگر در زمان خریدن گاز از گازهایی که برند شناخته شده تری دارن خرید کنید این اتفاق بسیار کمتر برای آنها میافتد.البته این نکته خیلی در شکستن گاز ملاک نیست.

جهت رفع عیب باید صفحه مخلوط کن را اندکی ببندید. ۱: ولوم را هر زمانی که نگه میداریم شعله روشن نمیشود. علت: ژِیگلور یا تنظیم هوا یا سوراخهای شعله پخش کن عیب دارد (هر چیزی که سوخت از آن رد شود، ژیگلور نام دارد). هر یک چهارم دور که پیچ تنظیم را بچرخانید در حدود ۱۵ درجه سانتیگراد حرارت فر تغییر میکند. چگونه اجاق گاز خود را تمیز کنیم ؟ مگه میشه کسی تعمیر اجاق گاز رو هم آموزش تعمیر ترموکوپل اجاق گاز در خانه گارانتی کنه ؟ در صورت تماس با اپراتور ؛ جهت رفع عیب اجاق گاز شما ، مشاوره رایگان داده میشود ، تا بدون نیاز به تعمیرکار اجاق گاز مشکل شما برطرف شود .

در صورتیکه مشکل اجاق گاز شما جدی بود ، ظرف مدت کمتر از یکساعت تکنسین متخصص مربوط به برند اجاق گاز شما ( تعمیرکار آموزش و دوره دیده مربوط به همان برند ) در محل حاضر میشود . صدمات فیزیکی: اگر اجاق گاز یا فر شما دچار آسیب فیزیکی شد، سریع این موضوع را با یک تعمیرکار درمیان بگذارید و خودتان هیچ اقدامی نکنید. راهکار: برای رفع مشکل جرقه نزدن گاز در صورت نوسانات برق و یا وصل نبودن اجاق گاز میتوان موارد زیر را مورد ارزیابی قرار داد. عواملی که در زیر به آنها اشاره شده است، از نوسانات برق و یا وصل نبودن اجاق گاز نشات میگیرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سرویس ترموکوپل اجاق گاز لطفا از سایت ما دیدن کنید.