توسعه دهنده وب از AWeber + Thrive برای افزایش مشتریان استفاده می کند

نحوه جمع آوری سرنخ ها ، پیگیری ها و فروش مانند مارک برینکر را بیاموزید که با AWeber و Thrive Suite کسب و کار بیشتری دارد.

مارک یک آژانس موفق طراحی وب و بازاریابی دیجیتال در منطقه دیترویت اداره می کند. او اولین وب سایت خود را در سال 1999 ایجاد کرد و از آن زمان تا کنون از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد تجارت برای خود و مشتریان خود استفاده کرده است.

برای مارک ، موفقیت او تا حد زیادی بر اساس است ریاضیبه یک حدس آموزشی داشته باشید اقدام به. آزمایش ، اصلاح ، بهینه سازی و خودکارسازی. بیشتر کارهای مفید را انجام دهید و آنچه را که موثر نیست حذف کنید. شستشو دهید و تکرار کنید.

دو ابزار در مرکز فرآیند تولید سرب مارک عبارتند از AWeber (از سال 2008) و Thrive Suite (از 2015).

آیا می خواهید روند مارک را بدانید؟ در اینجا آنچه او انجام می دهد ، از ابتدا تا انتها.

مرحله 1: ترافیک وب سایت را افزایش دهید

شما می توانید بهترین وب سایت ، بهترین قیف فروش ، بهترین آهنربای سربی و غیره را داشته باشید. اما هیچ کدام از این موارد بدون آن اهمیتی ندارد ترافیک کافی

فقط 2 راه برای جلب بازدیدکنندگان سایت شما وجود دارد – خرید آن (با استفاده از تبلیغات پولی در Google یا فیس بوک) یا جذب آن با انتشار محتوا و رتبه بندی آن در Google (معروف به SEO).

مارک در حال حاضر تمام ترافیک وب سایت خود را با استفاده از SEO ایجاد می کند. او یک آتی برای تبلیغات پولی خرج نمی کند. پر مارک ، “نه اینکه سرمایه گذاری در تبلیغات پولی چیز بدی است ، اما چرا اگر نیازی به پول ندارید هزینه کنید.”

هنگامی که یک جریان ثابت از ترافیک به سایت خود دارید ، با این ترافیک چه می کنید؟

Thrive Leads را وارد کنید.

مرحله 2: ثبت حداکثر سرنخ های وب سایت

Thrive Leads یک افزونه تولید کننده سرب است که بخشی از Thrive Suite است و ابزاری است که مارک برای جذب مخاطبین از آن استفاده می کند.

از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان وب سایت در اولین بازدید خود از سایت شما خرید نمی کنند ، به مکانیزمی برای شروع گفتگو و ارتباط با مشتریان احتمالی نیاز دارید. یک راه حل واقعی و واقعی این است که در ازای آدرس ایمیل ، به بازدیدکنندگان چیزی ارزشمند و رایگان ارائه دهید.

مارک در حال حاضر دو تولید کننده سرب را در سایت خود ارائه می دهد: (الف) کتاب او ، “تغییر وب سایت مدرن” ، و (ب) ویدئویی با فرم طولانی که نحوه استفاده از بازاریابی دیجیتال را در مورد مشتریان خود توضیح می دهد.

Thrive Leads به Mark اجازه می دهد تا به سرعت فرم های زیبا را انتخاب کرده و در سراسر سایت خود قرار دهد. اما بهترین بخش این است که به شما امکان می دهد چندین شکل و چند شکل را A/B آزمایش کنید حالت ها (یعنی جعبه بازشو ، روبان ، اسلاید ، و غیره) تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را تولید می کند.

مارک می گوید در طول این سالها ابزارهای دیجیتالی زیادی را امتحان کرده است ، اما دلایلی که از Thrive Suite برای خود و مشتریانش استفاده می کند عبارتند از:

1. پشتیبانی عالی (مانند AWeber).

2. تعهد به توسعه مداوم محصولات خود.

3. درک فروش و بازاریابی.

4. Thrive یکپارچه با AWeber ادغام می شود.

خوب ، بنابراین کسی آدرس ایمیل خود را به شما داده است ، حالا چه؟

AWeber را وارد کنید

مرحله 3: به طور خودکار سرنخ ها را به لیست ایمیل خود اضافه کنید

وقتی شخصی آدرس ایمیل خود را به شما می دهد ، نشان داده است که حداقل تا حدی به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است.

اکنون باید مکالمه را ادامه دهید و آنجاست که AWeber وارد می شود.

پس از تنظیم ، آدرس ایمیل مشتری احتمالی شما به طور خودکار آدرس ایمیل آنها را به حساب AWeber شما وارد می کند. نیازی به نگرانی در مورد بارگیری و بارگذاری صفحات گسترده نیست – این فرایند کاملاً خودکار است.

Thrive Leads کار خود را با جمع آوری سرنخ در وب سایت مارک انجام می دهد ، سپس اطلاعات سرنخ را به AWeber منتقل می کند.

مرحله 4: مشارکت ، پیگیری (و موارد دیگر را پیگیری کنید)

چند ثانیه پس از افزودن سرنخ به لیست ایمیل مارک ، AWeber یک ایمیل خودکار با پیوندی به مولد سربی که آنها درخواست کرده اند ارسال می کند.

سپس در روزها و هفته های پیش رو ، مارک به طور خودکار چندین ایمیل از پیش نوشته شده را با اطلاعات مفید و مفید دیگر به آن مشترک می فرستد. اهداف این ایمیل های پیگیری عبارتند از:

1. ایجاد حسن نیت با ارائه کمک های بیشتر به صورت رایگان.

2. ابراز همدردی با اعلام اینکه مارک می داند چالش های آنها چیست.

3. برای نشان دادن اقتدار که مارک می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند.

در پایان روز ، مجموع این ایمیل های پیگیری در مورد ایجاد است اعتمادبه

بله ، تنظیم این همه کار کمی طول می کشد. اما پس از راه اندازی ، یک سیستم تولید سرب خودکار دارید که 24 ساعته و 7 روز کار می کند.

آنچه واقعاً در مورد سیستم تولید سرب مارک بسیار قدرتمند است این است که Thrive Leads + AWeber به Mark اجازه می دهد تا دنبال کنندگان ایمیل سفارشی سفارشی را بر اساس مولد سربی که درخواست کرده اند ارسال کند. این با استفاده از انجام می شود برچسب هابه یک برچسب به هر مشترک وصل می شود ، سپس دنباله ایمیل مناسب بر اساس برچسب آن مشترک ایجاد می شود.

مردم این روزها بسیار شلوغ هستند و توجه آنها به میلیون ها جهت مختلف جلب شده است. بنابراین شما به راهی نیاز دارید که با مشتریان احتمالی در ارتباط باشید تا وجود آنها را به آنها یادآوری کند.

افراد ممکن است هر روز رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنند یا نکنند. ولی همه ایمیل آنها را هر روز چک می کند

مرحله 5: از آنها بخواهید خرید کنند

دنباله های پیگیری ایمیل همه خوب و خوب هستند ، اما در مقطعی شما باید پیشنهاد دهید و از آنها بخواهید خرید کنندبه

مطمئناً ممکن است بدون انجام هیچ کاری فروش داشته باشید. اما وقتی قاطع و مستقیم در مورد خرید تصمیم بگیرید ، فروش بیشتری خواهید داشت.

علاوه بر درخواست از مردم برای خرید محصول یا خدمات شما ، باید از آنها بخواهید چندین بار – گاهی اوقات طی روزها ، هفته ها ، ماه ها یا حتی سال ها.

یکی از بهترین راه ها برای ترغیب مردم به اقدام ، ایجاد کمی است ضرورتبه مثلا:

1. مارک دارای لیست انتظار افرادی است که می خواهند او را استخدام کنند. او معمولاً فقط 1-3 ماه یکبار مشتریان جدید می پذیرد. هنگامی که او برخی از موارد را باز می کند ، یک پیام پخش شده به لیست ایمیل خود ارسال می کند تا آنها را مطلع کند. چشم اندازهایی که آماده استخدام مارک هستند اقدام می کنند زیرا نمی خواهند 1 تا 3 ماه دیگر منتظر بمانند.

2. ارائه تخفیف در زمان محدود نیز بسیار خوب عمل می کند. فرقی نمی کند که محصول می فروشید یا خدمات ، همه پس انداز کردن پول را دوست دارد نکته حرفه ای: با تخفیفات خود بخل نکنید. پیشنهادی ارائه دهید که آنها نتوانند رد کنند. حتی اگر در این فروش اولیه شکست بخورید ، به احتمال زیاد می توانید در فروش محصولات یا خدمات اضافی به آنها سودآور باشید. بلند مدت فکر کنید.

بسیاری از صاحبان مشاغل موفق درونگرا هستند و نمی خواهند به عنوان یک فروشنده فشارآمیز به چشم بیایند. اما آنها همچنین درک می کنند که اگر می خواهند در تجارت باقی بمانند ، باید مرتباً از مردم بخواهند که خرید کنند. اگر درخواست خرید از مردم کمی ناراحت کننده است ، این کاملاً طبیعی است. فقط درک کنید این کاری است که شما باید انجام دهید.

اکنون روند مارک را می دانید. این مراحل را دنبال کنید تا نرخ تبدیل خود را افزایش داده و فروش بیشتری داشته باشید.

همین امروز با AWeber شروع کنید

آماده شروع به جمع آوری سرنخ ها و بهبود نرخ تبدیل خود هستید؟ همین امروز برای حساب AWeber ثبت نام کنید. اگر از Thrive Leads استفاده می کنید ، ادغام بین Aweber و Thrive یکپارچه ، ساده و ساده است رایگان!