جیجی کاروسو در مورد کم شنوایی و تأسیس برند رویایی خود

تماس بیدار شدن

پنج دقیقه اول روز خود را چگونه می گذرانید؟ در ما تماس بیدار شدن سری، ما نگاهی به روال صبحگاهی افرادی می اندازیم که آنها را تحسین می کنیم تا الهام بخش مراسم AM خودمان باشیم. همه را ببین

مثل من فضول هستم، هرگاه کسی را می بینم که دنبال رویاهایش می رود و به رویاهایش می رسد، اولین فکر من همیشه این است: چگونه آن را انجام می دهند؟ به دلیل حلقه برجسته که رسانه های اجتماعی را شکل می دهد، اغلب از پاسخ ناراضی هستم. در تلاش برای اینکه برای دیگران ایده آل به نظر برسیم، تمام امکان اصالت و ارتباط را از دست می دهیم. اما برای Gigi Caruso، مدیرعامل، موسس و مدیر خلاق برند لوکس شنا، لباس‌های فعال و لباس‌های استراحت، GIGI C، آسیب‌پذیری و تمایل او برای به اشتراک گذاشتن چالش‌هایی است که با آن روبرو شده است که در نهایت منجر به موفقیت او شده است.

در 23 سالگی، برای من کلیشه ای و انتظار می رود که بنویسم جیجی تازه شروع کرده است. البته او همینطور است، اما حقیقت بزرگتر این است که انگیزه و رویای او برای تأسیس یک برند لباس شنا ریشه در عشق همیشگی او به دریا دارد. با تشخیص کم شنوایی حسی عصبی دو طرفه متوسط ​​تا متوسط ​​شدید در بدو تولد، اقیانوس از دیرباز جایی بوده است که جیجی نیرو و الهام گرفته است. حقیقت او موجز، اما طنین انداز است: “من همیشه احساس می کردم به آب متصل هستم، زیرا این فرار من بود.”

علیرغم قدردانی از حمایت سمعک‌هایش در بیرون از آب، چون نمی‌توانند خیس شوند، زمانی که جیجی در حال شنا یا غوطه‌ور شدن در اقیانوس است، در آرامش، صادقانه‌ترین و کاملاً در خانه خود احساس می‌کند. جای تعجب نیست که این اشتیاق به دریا به طور یکپارچه به لباس شناهایی با طراحی زیبا و کاربردی ترجمه می شود که به هر کسی اجازه می دهد حس مشابهی از آرامش را احساس کند.

Gigi Caruso مراسم صبحگاهی را به اشتراک می گذارد که او را برای موفقیت آماده می کند

همانطور که جیجی موافق است، الهام بخش ترین رهبران نوآوری می کنند و از طریق چالش ها و محدودیت های خود به موفقیت می رسند. وقتی از جیجی پرسیده شد که او چه توصیه‌ای را با هرکسی که از ناتوانی دلسرد می‌شود به اشتراک می‌گذارد، تغییری تازه را در دیدگاه ترویج می‌کند. در حالی که دیگران ممکن است تصور کنند که ناتوانی شما شما را عقب می‌اندازد، او می‌داند که این در واقع جادو و انگیزه‌ای است که می‌تواند شما را به جلو سوق دهد. جیجی کم شنوایی خود را نه به عنوان چیزی که او را مهار می کند، بلکه تجربه ای می بیند که مهارت ها، علایق و دیدگاه او را تقویت می کند.

ناگفته نماند که همین سالی که از دانشگاه خارج شده‌ام، برای جیجی طوفانی بود. و با وجود اینکه او به وضوح در مورد خود راحت عمل می‌کند، اما جیجی صادقانه و گشاده رو است و در مورد اینکه واقعاً مدیریت یک برند موفق چگونه به نظر می‌رسد، فکر می‌کند. من عاشق مصاحبه و کسب اطلاعات بیشتر از این نیروگاه در مورد مراسم صبحگاهی که او را ثابت نگه می دارد، روال های مراقبت از خود که او را برای موفقیت آماده می کند، و عشق مشترک ما به کل خط جمعه های تابستانی را دوست داشتم. به دنیای این بنیانگذار شیرجه بزنید—چه کسی می داند، ممکن است خودتان الهام بگیرید که صبحگاهی سوار اسب شوید.

(PS Gigi به دنبال خواندن Recco است – حتماً آنها را از راه خود بفرستید!)

آیا می‌توانید در مورد چالش کم شنوایی و نحوه الهام بخشیدن به برند شما، GIGI C، به اشتراک بگذارید؟

کم شنوایی من هرگز مانع از رسیدن به رویاهایم نشده است. اگرچه من مانند بسیاری از مردم با توانایی شنیدن به دنیا نیامده بودم و گاهی نگران بودم که دیگران چه فکری می‌کنند، اما این انگیزه به من انگیزه داد که حتی سخت‌تر کار کنم تا به اطرافیانم نشان دهم که می‌توانم به هر چیزی که می‌خواهم برسم. تا زمانی که قلب و روحم را در آن بگذارم. کم شنوایی من الهام بخش شروع GIGI C بود.

من همیشه احساس می کردم که به آب متصل هستم زیرا این فرار من بود.

شما به اشتراک گذاشتید که آب فضای امن شماست. چگونه تصمیم گرفتید این را به خط لباس شنا تبدیل کنید؟

من نمی توانم سمعک خود را در آب بپوشم، بنابراین اقیانوس فرار من است. من می‌دانستم که در صنعت لباس شنا در مورد عملکرد و مد شکاف وجود دارد، بنابراین لباس‌های شنای خودم را ساختم که قادر به مقاومت در برابر ویک‌برد و فعالیت‌های آبی یا استراحت در ساحل هستند. من معتقدم که مد هرگز نباید مانع از عملکرد شما شود. من این احساسات را با طراحی چیزی که واقعاً از پوشیدن آن در اقیانوس در حالی که فعال هستم بسیار هیجان زده هستم، در طرح هایم گنجانده ام، اما همچنین طرح هایی که نمی توانم منتظر بمانم در ساحل بپوشم یا برای یک شب بیرون بیایم.

شما جامعه ای را حول تجربه کم شنوایی خود ساخته اید. با ارتباط عمیق تر با این جامعه چه آموخته اید و چگونه رشد کرده اید؟

برای من، حمایت از کاهش شنوایی آسیب پذیری است. من اخیراً یک مجموعه از دست دادن شنوایی را در اینستاگرام خود راه اندازی کرده ام، که در آن افراد با یا بدون این معلولیت می توانند دور هم جمع شوند، ارتباط برقرار کنند و سؤال بپرسند. این آغاز تشکیل جامعه ای است که من همیشه آرزوی بزرگ شدن آن را داشتم. یاد گرفته ام که تنها نیستم. کشف بسیاری دیگر از داستان‌های افراد کم‌شنوا باعث شد که بفهمم جامعه‌ای وجود دارد. فقط باید جمعش کنم

برای من، حمایت از کاهش شنوایی آسیب پذیری است.

دانستن اینکه من تنها نیستم و می‌توانم تغییری در این جامعه ایجاد کنم، توانایی من را برای آسیب‌پذیری و اعتماد به نفس نسبت به شخصیت خود افزایش داده است. من همچنین میزبان رویدادهای “Sounds of The Grove” بوده‌ام که در آن مردم می‌توانند در پارک در گروو جمع شوند و با دیگرانی ملاقات کنند که کم‌شنوا هستند و ممکن است درگیر مشکلات مشابهی باشند. ما فعالیت های سرگرم کننده زیادی داریم که باید در آن شرکت کنیم و پزشکان در آنجا به ارائه اطلاعات آموزشی شنوایی به همه کمک می کنند.

چه توصیه ای به کسی دارید که می خواهد یک رویا را تحقق بخشد، اما ممکن است به دلیل یک چالش یا ناتوانی دلسرد شود؟

بزرگترین چالش خود را قبول کنید و آن را به بزرگترین انگیزه خود تبدیل کنید. هر زمان که احساس دلسردی یا خجالت می کنم، یا هر چیزی که ممکن است در مورد کم شنوایی ام باشد، به آن به عنوان بزرگترین انگیزه خود نگاه می کنم و عهد می بندم که اجازه ندهم که من را عقب نگه دارد. به یاد می‌آورم که من قوی هستم و می‌خواهم به دیگران الهام بخشم که نگذارند ناتوانی‌شان جلوی آنها را بگیرد. اما من نمی توانم این کار را بدون انجام خودم انجام دهم.

بزرگترین یادگیری شما در سال گذشته چه بوده است؟

در طول سال گذشته آموخته های بسیار زیادی وجود داشته است. در نهایت توانستم بدون استرس دانشگاه روی برندم تمرکز کنم و خودم را کاملاً روزانه در آن غرق کنم. من خیلی هیجان زده هستم که توانسته ام این همه زمان و توجه به GIGI C بگذارم و نمی توانم منتظر چیزی باشم که قرار است بیاید.

در چند کلمه، سبک شخصی خود را چگونه توصیف می کنید؟

مینیمال، خنثی و بی زمان.

بیایید وارد برنامه صبحگاهی شما شویم. یک روز معمولی برای شما چگونه به نظر می رسد؟

هر روز متفاوت به نظر می رسد، اما بیشتر آنها شامل بیدار شدن از خواب، لذت بردن از یک قهوه (یا ماچا) و رفتن به اصطبل برای اسب سواری است. من دوست دارم روز را با اسب هایم شروع کنم. این یک راه عالی برای استراحت قبل از یک روز کاری پرمشغله است. بعد از سوار شدن، مقداری غذا می گیرم، برای روز آماده می شوم و به کار می پردازم. من در حال حاضر از خانه کار می کنم، اما برای افتتاح فضای اداری جدید GIGI C بسیار هیجان زده هستم. من نمی توانم صبر کنم تا هر روز حضوری در کنار تیمم باشم.

زنگ بیداری شما ساعت چند است؟ معمولا چقدر می خوابید؟

سعی می کنم 7-8 ساعت در شبانه روز بخوابم. من یک جغد شب هستم، بنابراین خوابیدن قبل از نیمه شب سخت است—من خلاق ترین خودم در شب هستم. روزهای من معمولا از ساعت 7:30 صبح شروع می شود.

وقتی از خواب بیدار می شوید اولین کاری که انجام می دهید چیست؟

سگم سیسی را می گیرم و او را با خودم به رختخواب می برم. به این فکر می کنم که امروزم چگونه به نظر می رسد و برای چه چیزی سپاسگزارم و حداقل یک هدف برای آن روز تعیین می کنم.

چه آداب و رسومی شما را برای موفقیت آماده می کند؟

علاوه بر شروع روزم با اسب سواری، من عاشق یک روتین صبح بخیر مراقبت از پوست هستم. پاک کننده ها، سرم ها، روغن ها. من عاشق به اشتراک گذاشتن محصولات زیبایی و مراقبت از پوست مورد علاقه ام در اینستاگرامم هستم. یکی از موارد مورد علاقه فعلی جمعه های تابستانی است – من عاشق همه محصولات آنها هستم.

روال زیبایی صبحگاهی خود را از ابتدا تا انتها شرح دهید:

صورتم را با پاک کننده جمعه های تابستانی می شوم و سپس این محصولات جمعه تابستانی را به ترتیب زیر می زنم:

  • سرم ویتامین C
  • کرم چشم
  • مرطوب کننده شبنم ابری

من در حال حاضر وسواس زیادی با کره بدن GOOP’s Nourishing Repair دارم.

لوازم آرایش مورد علاقه شما چیست؟

در حالی که من علاقه مندی های فعلی خود را دارم، این اغلب تغییر می کند زیرا من دوست دارم محصولات جدید را امتحان کنم.

شما چه چیزی برای صبحانه می خورید؟

من معمولاً در حال حرکت صبحانه می‌خورم، در حالی که برای جلسات بیرون می‌روم. من همیشه روزم را با لاته وانیلی یخی آلفرد یا ماچا شروع می کنم. من همچنین میله های GoMacro را برای زمانی که عجله دارم (که بیشتر صبح ها است) دوست دارم!

ما همیشه در یخچال شما چه چیزی پیدا خواهیم کرد؟

پاپی! هر روز هر زمان که نیاز به افزایش انرژی دارم یا چیزی شیرین اما سالم می‌خواهم، یک عدد می‌نوشم. طعم مورد علاقه من در حال حاضر هندوانه است.

مراسم صبحگاهی شما چیست؟

مراسم صبحگاهی من به شدت بر قدردانی و مراقبت از خود متکی است. قدردانی می تواند شامل همه چیز و همه چیز باشد—هیچ چیز خیلی کوچک یا خیلی بزرگی وجود ندارد که بتوانید بخاطرش سپاسگزار باشید. مراقبت از خود من شامل حرکت دادن بدنم (با ورزش یا اسب سواری)، مراقبت از پوستم با محصولات مورد علاقه ام و نوشیدن مقدار زیادی آب در اول صبح است.

کتاب های مورد علاقه شما چیست؟

من اخیراً هیچ کتابی نخوانده ام، اما دوست دارم پیشنهاداتی را ارائه دهم!

همیشه روی میز خواب شما چه چیزی هست؟

من عاشق ریلکس شدن و استراحت با روشن کردن شمع در شب هستم. من در حال حاضر با شمع جن مایر وسواس دارم.

موسیقی متن مورد علاقه شما برای آماده شدن چیست؟

هر کشوری!

آیا صبح ها ورزش می کنید؟

صبح هایم را با اسب سواری یا پیاده روی طولانی در اطراف محله ام شروع می کنم و ترجیح می دهم قبل از شام ورزش کنم.

لباس روزانه شما چیست؟

ما در GIGI C به پارچه‌ها و مواد خود افتخار می‌کنیم و تنها از لوکس‌ترین مواد استفاده می‌کنیم. نه بار از 10 در یک روز، من در GIGI C هستم! من دوست دارم در سالن ما برای یک جلسه با یک کت یا کت بزرگ سایز لباس بپوشم. برخی از قطعات استراحت من در حال حاضر:

من همچنین دوست دارم برای یک روز پرمشغله با GIGI C Sport لباس بپوشم و بعد از آن می توانم مستقیماً از محل کار به باشگاه بروم بدون اینکه عوض کنم. در زیر لباس‌های ورزشی مورد علاقه‌ام در حال حاضر (مخصوصاً لباس‌های سرهنگی ما) آمده است – پارچه‌های پوست مار ما پارچه‌های ورزشی مورد علاقه من هستند! Cassie Jumpsuit جدید ما که اخیراً عرضه شده است، یک قطعه جدید و بیانیه است.

اگر هر روز صبح یک ساعت بیشتر وقت داشته باشید، چگونه از آن استفاده می کنید؟

ای کاش در مدیتیشن بهتر بودم، بنابراین اگر یک ساعت بیشتر وقت داشتم، بیشتر روی هدفم که مدیتیشن است کار می کردم.

هر روز برای داشتن زندگی شادتر و شادتر چه می کنید؟

من زمان با کیفیتی را با خانواده ام می گذرانم. همه ما خیلی صمیمی هستیم و چند بار در هفته شام ​​خانوادگی می‌گذاریم! کار دیگری که انجام می دهم این است که گوشی را از برق جدا می کنم و به خودم زمان می دهم تا خیالم را راحت کنم.

اگر بتوانید موفقیت خود را در یک چیز مشخص کنید، آن چیست؟

حمایت مادرم بخش عظیمی از GIGI C بوده است، و بدون او این وضعیت امروز نبود. راه اندازی این برند با مادرم بهترین بخش از همه اینها بوده است.

تمام کننده های جمله:

من هرگز از خانه بیرون نمی روم بدون: محصولات لب! من همه چیز زیبایی را دوست دارم و همیشه جمعه های تابستانی، Laneige، یا Dior براق را برای لمس کردن در طول روز بر روی خود دارم.

اگر ساعات بیشتری در روز بود، این کار را می کردم: از اسب های من دیدن کنید یا زمان بیشتری را با دوستان و خانواده بگذرانید.

سالم ترین عادت صبحگاهی: تمرین شکرگزاری

بدترین عادت صبحگاهی: چند بار زدن چرت زدن

یکی از چیزهایی که می خواهم به خاطر آن شناخته شوم این است: حمایت از کاهش شنوایی.

از چیزی که من بیشتر از همه می ترسم: نمی توانم به تمام آرزوهایم برسم

وقتی آن ترس را احساس می کنم: به خودم یادآوری کنم که چقدر جلو آمده ام و خیلی به خودم سخت نگیرم.

یکی از ویژگی هایی که برای موفقیت در زندگی نیاز دارید این است: اعتماد به نفس.

حمام یا دوش؟ و چیمحصول حمام/حمام مورد علاقه شماست؟ دوش گرفتن اما حمام قطعاً یک درمان است. من عاشق اضافه کردن حمام پورسوما هستم.