حداکثر کمک های خیریه با این استراتژی جمع آوری کمک های مالی آسان

مراحل و ابزارهای مورد نیاز برای توسعه استراتژی جمع آوری سرمایه عالی را بیاموزید. از اهداف خود فراتر بروید و پایه و اساس کمک های مالی آینده را ایجاد کنید.

کمک های خیریه برای 6 سال متوالی افزایش یافته است. کمک های مالی آنلاین خود بیش از 12 درصد در سال گذشته رشد داشته است.

بنابراین اگر تلاش‌های شما برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به سمت یک استراتژی آنلاین نیست، ممکن است پول زیادی را برای هدف یا غیرانتفاعی خود روی میز بگذارید.

با ایجاد استراتژی مناسب برای جمع آوری کمک، سازمان شما می تواند پول مورد نیاز خود را جمع آوری کند و در عین حال روابط مستمری با اهداکنندگان و جامعه خود ایجاد کند.

ما شما را با چند نکته و ترفند برای ایجاد یک کمپین جمع آوری کمک های مالی آنلاین و همچنین ایجاد یک صفحه فرود جمع آوری کمک مالی که می تواند برای افزایش کل مشارکت های شما استفاده شود، تحت پوشش قرار داده ایم.

زمان بندی همه چیز است

واقعیت جالب: تقریباً 33٪ از کل اهدای سالانه در دسامبر اتفاق می افتد – 12٪ در سه روز آخر سال اتفاق می افتد!

شما می‌توانید در هر زمانی در طول سال یک استراتژی جمع‌آوری پول آنلاین داشته باشید، اما اگر می‌خواهید با کمک‌کنندگان در زمانی که در بهترین حالت خیریه هستند، ارتباط برقرار کنید، باید برنامه‌ریزی کنید تا در سه ماهه چهارم به‌شدت جمع‌آوری کمک مالی را ترویج کنید.

هدیه دادن سه شنبه

در کمتر از 10 سال، GivingTuesday با کمک های مالی بیش از 2.47 میلیارد دلار در سال 2020، تنها در ایالات متحده، به یک جنبش جهانی تبدیل شده است.

بنابراین برنامه ریزی یک استراتژی جمع آوری کمک مالی در این «روز اهدا» تقریباً ضروری است.

با استفاده از ابزارها و موادی که در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند، جمع‌آوری کمک مالی خود را نشان دهید که در GivingTuesday شرکت خواهد کرد. مطمئن شوید که لوگوها، گرافیک ها و تصاویر اجتماعی را در تمام تلاش های خود برای جمع آوری کمک های مالی در این روز گنجانده اید.

اکنون بیایید به استراتژی‌های خاص‌تر جذب سرمایه آنلاین بپردازیم.

نحوه ایجاد یک جمع آوری کمک های مالی آنلاین استراتژی

جمع‌آوری مالی آنلاین مؤثرتر از حضوری است: مهم نیست که در زندگی واقعی کجا کمک مالی می‌کنید، دسترسی شما به طور تصاعدی گسترده‌تر در اینترنت است. به علاوه، فعالیت ها و تبلیغات آنلاین به طور قابل توجهی ارزان تر هستند. و با توجه به منبع غیرانتفاعی54 درصد از اهداکنندگان امروزی در سراسر جهان در واقع ترجیح می دهند آنلاین دادن

نحوه درخواست کمک های مالی

مهم نیست که از چه کسی کمک مالی به جمع آوری کننده کمک مالی خود می خواهید، مهم ترین چیز برقراری ارتباط است چرا شما در حال جمع آوری پول هستید و این پول برای چه کسی (یا چه چیزی) خواهد رفت.

هنگامی که اهداکنندگان درک کاملی از اینکه پولشان به کجا می رود داشته باشند، در اهدای کمک های خود احساس اطمینان بیشتری می کنند و به طور مساوی احتمال دارد که کمک های بیشتری را به هدف شما اهدا کنند.

هنگام تهیه بیانیه ماموریت یا توضیحی برای کمپین جمع آوری کمک مالی آنلاین، آن را تا حد امکان شخصی کنید. اشکالی ندارد که آسیب پذیر و صادق باشیم. در واقع، اهداکنندگان شما از آن قدردانی خواهند کرد.

وقت بگذارید و بیانیه ماموریت جمع آوری کمک های مالی خود را با دقت تهیه کنید – و مطمئن شوید که در صفحه اصلی کمک مالی شما قرار دارد.

نحوه یافتن اهداکنندگان

اکنون زمان آن است که فهرستی از اهداکنندگان بالقوه را شروع کنیم. اینها افراد خاصی هستند که شما هدف آنها قرار خواهید گرفت و از آنها می خواهید که به هدف خود کمک مالی کنند.

ملاقات با اعضای سازمان شما برای طوفان فکری از اهداکنندگان بالقوه همیشه ایده خوبی است، زیرا ممکن است از برخی از سرنخ های موفق تری که تیم شما به دست می آورد شگفت زده شوید. با این حال، چند روش آزمایش شده و واقعی برای یافتن اهداکنندگان وجود دارد که نمی خواهید نادیده بگیرید.

چگونه برای استراتژی جمع آوری کمک های مالی خود کمک های مالی پیدا کنید

رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی منبعی پربار برای جذب سرمایه هستند. کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که اهداکنندگان هدف شما بیشتر از کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی استفاده می کنند.

اگر می‌توانید به طور ارگانیک به مخاطبان دست یابید، این راهی است که باید طی کنید. در اصل تبلیغات رایگان است.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید یک پست در فضای مجازی منتشر شود (آیا به چالش سطل یخ فکر می کنید). گفتنش راحت تر از انجام دادن در 20 سال بازاریابی خود، هنوز آن فرمول جادویی را پیدا نکرده ام. اما فقط به این دلیل که 1 میلیون بازدید دریافت نمی کند به این معنی نیست که نمی توانید چیز خاصی ایجاد کنید که باعث شود مردم از نظر احساسی روی هدف شما سرمایه گذاری کنند.

یک سری پست با استفاده از GIF، ویدیو و تصاویر ایجاد کنید. شخصی، صادق، احساسی، حتی خنده دار باشید. توصیه من به شما این است که آن را واقعی کنید. مردم نه تنها به دنبال حمایت از یک هدف بزرگ هستند، بلکه می خواهند از افرادی که در پشت این هدف هستند نیز حمایت کنند.

تبلیغات پولی

همچنین می‌توانید برای دستیابی به مخاطبان خود و درخواست کمک‌های مالی از آن‌ها، برخی از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی پولی را در نظر بگیرید.

فیس بوک یک پلت فرم محبوب برای شروع در هنگام استفاده از تبلیغات پولی است – و فیس بوک هدف قرار دادن تبلیغات شما را بر اساس جمعیت شناسی، علایق و سایر معیارها نسبتاً آسان می کند.

علاوه بر تبلیغات پولی فیس بوک، ممکن است بخواهید برای تبلیغات در سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی که اهداکنندگان هدف شما اغلب از آنها استفاده می کنند نیز هزینه کنید.

حتی اگر کمک های مستقیمی از یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی دریافت نکنید، این احتمال وجود دارد که همچنان تعدادی دنبال کننده جدید به دست آورید و آگاهی از ماموریت خود را گسترش دهید. این فالوورهای جدید ممکن است در مورد کار شما به دوستان و اعضای خانواده خود اطلاع دهند، که می تواند کمک های مالی بیشتری را به همراه داشته باشد.

مشتریان موجود

اگر لیست ایمیلی برای مشتریان یا مشترکین فعلی دارید، این زمان خوبی است تا ایمیلی را ارسال کنید و صریحاً درخواست کمک های مالی به جمع آوری کننده کمک های مالی آنلاین خود کنید.

کلید موفقیت در اینجا این است که وقت بگذارید و یک ایمیل جمع آوری کمک مالی قانع کننده ایجاد کنید که به دقت علت، اهداف شما و این پول را برای چه چیزی مصرف می کنید توضیح دهد.

روابط موجود

به دنبال تقویت روابط با فروشندگان، تامین کنندگان و کارمندان باشید تا در مورد جمع آوری کمک مالی خود اطلاعاتی را منتشر کنید.

اگر حتی تعداد انگشت شماری از کارمندان و فروشندگان شما جمع آوری کمک مالی شما را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، می توانید به طور موثر آگاهی را در مورد رویداد جمع آوری کمک های مالی خود گسترش دهید و پتانسیل خود را برای کمک های مالی افزایش دهید.

ساخت یک سری ایمیل درخواست خودکار

نمونه سری ایمیل خودکار جمع آوری کمک مالی

بازاریابی ایمیلی بخش مهمی از استراتژی جذب سرمایه آنلاین شما است.

از بازاریابی ایمیلی می توان برای درخواست کمک مالی استفاده کرد، اما مهمتر از آن، اگر به درستی انجام شود، پایه و اساس یک رابطه طولانی مدت را تنظیم می کند. می‌توانید از یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای جمع‌آوری کمک مالی برای ایجاد یک ارتباط عاطفی بین اهداکننده و هدف جمع‌آوری کمک خود استفاده کنید.

برای درخواست کمک مالی می توانید یک سری ایمیل خودکار ساده راه اندازی کنید.

1: ایمیل درخواست کمک مالی

درخواست کمک های مالی را در اولین ایمیل خود مطرح کنید. توصیه می‌کنم چند خط موضوع مختلف ایمیل جمع‌آوری سرمایه را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد.

در ایمیل، شما باید اضافه کنید

  • اهداف جمع آوری کمک های مالی خود را توضیح دهید
  • این پول برای چه چیزی مصرف خواهد شد
  • چگونه در مورد اهداء کمک کنیم

کمک مالی را تا حد امکان برای خوانندگان خود ساده کنید. شامل یک فراخوان برای اقدام واضح و قوی، مانند «اکنون اهدا کنید» و این پیوند را مستقیماً به صفحه جمع‌آوری کمک مالی آنلاین خود داشته باشید.

2: ایمیل یادآوری کمک مالی

فراموش نکنید که برای کسانی که در لیست ایمیل شما هستند و هنوز کمک مالی نکرده اند، یک ایمیل بعدی ارسال کنید.

ایده خوبی است که این ایمیل را به عنوان یک “تکان دادن” ملایم یا یادآوری برای اهدا قبل از پایان کمپین در نظر بگیرید.

باز هم، این ایمیل باید شامل جزئیاتی در مورد اهداف و مأموریت کمپین شما و همچنین یک لینک مستقیم به خود کمپین باشد.

3: ایمیل تشکر برای کمک مالی

برای کسانی که وقت گذاشته اند و به هدف شما کمک مالی کرده اند، مهم است که فوراً یک ایمیل “متشکرم” ارسال کنید. این به نشان دادن قدردانی شما کمک می کند و همچنین اطلاعات بیشتری را در اختیار اهداکنندگان قرار می دهد.

این ایمیل باید شامل مبلغ دلاری کمک مالی باشد (این ممکن است بعداً برای مقاصد مالیاتی مهم باشد)، و همچنین یادآوری تفاوتی که کمک مالی ایجاد می‌کند.

در حالت ایده‌آل، باید این ایمیل‌های «تشکر» را به محض دریافت کمک مالی ارسال کنید. هنگامی که آنها در صفحه فرود جمع آوری کمک مالی شما کمک مالی کردند، می توانید به طور خودکار این ایمیل را ارسال کنید.

این ایمیل تشکر از نایک را برای کمک به مبارزه با بیماری پارکینسون بررسی کنید.

ایمیل تشکر جمع آوری کمک
ایمیل توسط ReallyGoodEmails

علاوه بر ایمیل «متشکرم»، مطمئن شوید که اهداکنندگان شما به طور خودکار پس از حمایت از کمپین جمع آوری کمک به صفحه فرود «متشکرم» هدایت می شوند.

کمک های مالی خود را با صفحه فرود جمع آوری کمک های مالی افزایش دهید

نمونه ای از صفحه فرود جمع آوری کمک مالی در پلتفرم AWeber

کنترل کاملی بر هر جنبه ای از تلاش های جمع آوری کمک های مالی خود داشته باشید – از رسانه های اجتماعی گرفته تا ایمیل ها، تا صفحه مقصدی که برای اهدا به مردم ارسال می کنید.

یک صفحه فرود که به خوبی طراحی شده باشد به افزایش مکالمات شما کمک می کند و منجر به پول بیشتری برای هدف شما می شود. به علاوه، بسته به اینکه از طریق چه کسی یک صفحه فرود ایجاد می‌کنید، به دلیل هزینه‌های تراکنش کمتر، در واقع می‌توانید پول بیشتری دریافت کنید.

پیروی از بهترین شیوه‌های صفحه فرود، مانند نوشتن یک عنوان متمرکز بر منافع و حفظ «پرسش» خود به یکی، موارد ساده کلیدی برای یک صفحه فرود با تبدیل بالا هستند.

تبریک می گویم، شما به تازگی یک گردآوری پول آنلاین موفق راه اندازی کرده اید. اما اگر می خواهید به افزایش کمک های مالی برای هدف خود ادامه دهید، باید این روابط را در طول سال پرورش دهید.

برای ایجاد یک جامعه پیرامون کمپین های جمع آوری کمک های مالی آینده، زمانی را برای ایجاد یک لیست ایمیل برای هر کسی که کمک مالی کرده است اختصاص دهید.

به این ترتیب می‌توانید با ارسال ایمیل‌های ارتباطی در طول سال، این اهداکنندگان را در جریان و درگیر نگه دارید.

اهداکنندگان از در جریان نگه داشتن آنها قدردانی خواهند کرد. تصاویر ارائه چک خود را به اشتراک بگذارید، به آنها اطلاع دهید که کمپین شما چقدر پول جمع آوری کرده است، آیا به هدف جمع آوری کمک مالی خود رسیده اید یا از آن فراتر رفته اید، و این پول واقعاً چگونه استفاده شده است.

در بین کمپین‌ها، روی راه‌حل‌هایی تمرکز کنید که کمک‌های مالی قبلی همچنان ارائه می‌کنند. هنگامی که اهداکنندگان می توانند اثرات اهدای خود را از نزدیک ببینند، این باعث ایجاد لحظات “احساس خوب” می شود که احساسات افراد را هدف قرار می دهد و آنها را برای مشارکت در هدف شما بارها و بارها هیجان زده تر می کند.

شروع به توسعه خود کنید استراتژی جمع آوری کمک های مالی امروز!

اگر به دنبال راه هایی برای موفقیت بیشتر تلاش های جمع آوری کمک های مالی آنلاین خود هستید، این نکات می توانند نقطه شروع خوبی باشند.

به همین ترتیب، مشاغلی که سعی در جمع آوری پول برای یک هدف خوب دارند می توانند از بسیاری از این استراتژی ها برای سازماندهی جمع آوری کمک های مالی آنلاین موفق استفاده کنند. تنها چیزی که لازم است کمی دقیق زمان، تحقیق و برنامه ریزی برای جمع آوری سرمایه است که به شما در ادامه ماموریت کمک می کند!

هر چیزی که نیاز دارید در یک مکان

AWeber تمام ابزارها و منابع مورد نیاز برای جمع آوری کمک های مالی و برقراری ارتباط با مخاطبان خود را دارد. بازاریابی ایمیلی، سازنده صفحه فرود، اعلان‌های فشار وب – ما همه چیزهایی را داریم که برای اجرای یک کمپین جمع‌آوری سرمایه موفق نیاز دارید.

نمونه ای از ایمیل، صفحه فرود، و اعلان های فشار وب برای یک استراتژی جمع آوری سرمایه

امروز AWeber را با ثبت نام در حساب رایگان خود امتحان کنید.