خانه هوشمند چیست؟

در آن زمان دنیا به کلی دگرگون خواهد شد. خیر. طبق مشخصات فنی که در بخش های قبلی به آن اشاره شد جهت جلوگیری از این مشکلات چوب بکار رفته در نمای کانکس فروشگاهی از نوع چوب های ترمو شده ساخت کشور فنلاند است که عملیات ترمو باعث دوام و نفوذ ناپذیری این نوع چوب می گردد.البته هر دو سال یک بار نیاز به رزین کاری جهت نو کردن و مقاوم سازی مجدد آنها وجود دارد. بنابراین هوشمندسازی تمام ساختمان های قدیمی ممکن شده است. بنابراین میتوانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از مزایای هوشمند سازی ساختمان تجربه اوج رفاه و آسایش است. عملکرد سیستم از مساحت بنا مستقل است. امکانات قابل تغییر در کانکس فانتزی بنا به سفارش شما می توانید تمامی امکانات ، فرم ، رنگ و ابعاد و همچنین نوع مصالح کانکس فانتزی را بصورت اختصاصی تغییر داده و آنچه دلخواه و مطلوب شماست را انتخاب نمائید. 3. داشتن مشخصات فنی و مقاومت سازه ای چه از لحاظ طول عمر و چه از نظر عایق حرارتی بودن متناسب با بستر و اقلیم مورد استفاده 4. استفاده از رنگ ها و طرح های متناسب و زیبا و همچنین همگن با محل استفاده ساخت کانکس نگهبانی ساخت اتاقک نگهبانی بصورت پیش ساخته از زمان های بسیار دور جهت نگهبانی های محله و پلیس و همچنین سردر ورودی مجموعه ها و کارخانهجات مختلف شروع گردیده و الارغم تغییر بسیار زیاد در ابعاد، نوع مصالح ، تکنولوژی ساخت و رنگ بندی های مختلف و یا افزودن امکانات روز مانند سیستم های مانیتورینگ هوشمند، همچنان بنیاد اولیه و وظیفه اصلی آن که همان نگهبانی و حراست یک مجموعه بوده به قوت خود باقی و همچنان نیروی انسانی مهمترین و کارآمد ترین برای پاسداری از یک محل میباشد و ابزار های جانبی جهت یاری رساندن به ایشان بوده که همین امر دلیل استفاده و بقای کانکس اتاقک نگهبانی در طول این سالها بوده.

لیستی از خدمات مورد نظر شما تهیه نموده و سناریو هایی اختصاصی ای که می تواند به هوشمند شدن هر چه بهتر ساختمان شما کمک نماید را در اختیار شما قرار می دهند. منظور از میترینگ مصرف انرژی، سیستم هوشمند تفکیک هزینههای آب، برق و گاز است اما این سیستم هوشمند چه کمکی به ما میکند؟ یکی دیگر از مزایای هوشمند سازی ساختمان، میترینگ مصرف انرژی است. یکی از مهمترین مزایای هوشمند سازی ساختمان این است که خانه شما را به محیطی امن و آرام تبدیل میکند. اما برای مسافت های خارج شهری از کفی مینی که طول 4 یا 6 متر دارند استفاده می شود چرا که حمل کانکس نگهبانی با جرثقیل در جاده های بین شهری ممنوع است. ولی خانه هوشمند میتواند فقط بخشی از سیستم BSM باشد. از آن جایی که موتور خانه ها زمان های طولانی در حال کار هستند، نیاز به سرکشی و تعمیر و نگهداری مداوم دارند. به عبارت دیگر، طراحی و پیاده سازی هوشمند سازی با مشاوره، پیش بینی و تعیین کردن زیر ساخت های مورد نیاز و لازم خانه، امکان پذیر می گردد. بله. همانگونه که در ابتدا از کارخانه راکو به محل مورد نظر منتقل می شود می توان آن را از طریق قلاب های تعبیه شده بر روی سقف به وسیله جرثقیل بلند و بارها آن را جابجا نمود.

استفاده از تجهیزات پرمصرف، به تدریج موجب افزایش میزان انرژی و برق و به تبع آن، افزایش چشمگیر هزینه های مصرفی کاربران می شود. خانه ها و ساختمانها، از اصلی ترین مکان های هدر رفت و اتلاف انرژی در اقصی نقاط دنیا به شمار می آیند. این پروژه شامل بررسی و آزمایش راه حل ها و محصولات جدید سیستم از بخش خانه های هوشمند در یک محیط مسکونی است. اصطلاح BSM مختصر شده سیستم مدیریت ساختمان ( به انگلیسی : Building Management System ) است که به معنی کنترل و مانیتورینگ تمام تجهیزات است. مثلا ممکن است شما فقط سیستم گرمایش مرکزی را کنترل و مانیتور کنید و بقیه سیستم های ساختمان دستی تنظیم شوند. خانه هوشمند WIFI نمونهای بارز ازآنچه ذکر نمودیم است که امروزه یکی از حوزههای مهم در فناوری به شمار میرود و افراد را قدرتمند میسازد تا اشیاء بیجان را به تعامل با یکدیگر و انسانها وادار کند و به مدد چنین ارتباط سازندهای حجم بالایی از فعالیتها را سهلتر از گذشته به انجام رساند. بنابراین خانه هوشمند چرا مهم است؟ به این دلیل که یکی از مزایای هوشمند سازی ساختمان، بهینه سازی مصرف انرژی است.

موتور خانه های هوشمند مزایای زیادی دارند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود. ولی با نگاهی عمیقتر به این ابزارهای نوظهور و مزایای شگرفی که بهمنظور تطابق بازندگی مدرن در اختیارمان میگذارند، حتماً شیفتهشان میشویم. اما هرساله و با توجه به اهمیت موضوع، شرکتهای تولید کننده تجهیزات هوشمند، اقدام به بروزرسانی و افزایش امنیت کدهای خود کرده و همواره راههای نفوذ به این سیستمها را سختتر میکنند. اما این تنها راه صرفه جویی در هزینه ها نیست! این ترموستات ها به دلیل طریقه ی عملکردشان، به نسبت سیستم موتور خانه ی هوشمند بسیار کند تر عمل می کنند و به همین دلیل در ساعات مختلف شبانه روز قابلیت واکنش سریع به تغییرات دمایی را ندارد و به همین دلیل که با دمای ثابت کار می کنند که می تواند موجب هدر رفت انرژِی در زمان های از روز همانند ظهر ها که هوا گرم تر است شوند. بنابراین کنترل کل سیستم یکپارچه که هدف خانه هوشمند است در این بخش قرار خواهد داشت. اتاق نشیمن این کانکس ویلایی برای قرار دادن مبلمان و تلوزیون بخوبی طراحی گشته تا از همه فضا ها بخوبی استفاده گردد و سیم کشی آنتن و تلفن و محل قرار گیری تلوزیون روی دیوارهای مختلفی آماده سازی شده است تا به شما قابلیت هر نوع چیدمان مبلمان را با توجه به نوع سلیقه شخصی تان بدهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرکت هوشمند سازی خانه وب سایت خود باشید.