خواص شگفت انگیز سیر سیاه

ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. در مصر باستان سابقه ای وجود دارد که به کارگران ساخت هرم به منظور افزایش مقاومت بدنی برای تحمل کار سنگین و بهبودی از خستگی سیر داده شده است. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز قیمت نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. • عفونتهای رحمی را کاهش داده و درمان میکند. در این حالت سیر حالت ژله ای پیدا میکند رنگ آن سیاه می شود و مزه شیرینی پیدا می کند. 8- سیر سیاه بیماری های تنفسی و آسم را درمان میکند و همچنین التهاب گلو حنجره سرماخوردگی و آلرژی را کاهش می دهد.

به تازگی شرکت بیز اقدام به تولید و عرضه بسته بندی های 170 گرمی سیر سیاه کرده است. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. شرکت بیز با تولید این محصول با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مبارزه با خستگی: مصرف سیاه در روزمقاومت بدن را افزایش می دهد و خستگی ناشی از بی خوابی، خستگی و فعالیت های روزانه را کاهش می دهد. علاوه بر مصارف دارویی از این محصول در تهیه شکلات و یا نوشابه های انرژی زا نیز استفاده می شود. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد. از فرآورده های حاصل از این گیاه می توان به سیر سیاه اشاره کرد که برای برخی افراد ناشناخته می باشد. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.

یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر در زمینه تولید سیر سیاه فعالیت دارد برند دکتر بیز است که با محصولات طبیعی شناخته شده است و محصولاتی که این برند امروزه وارد بازار کرده است از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که این موضوع به همه ثابت شده است. با این حال تحقیقات در این زمینه کافی نیست. سیر سیاه نیز مانند سیر تازه برای قلب مفید است زیرا هر دو پلاک های چربی درون خون و رگ ها که با رسوب در بدنه رگ ها باعث تنگ شدن رگ ها و عروق شده و باعث کاهش جریان خون و افزایش فشار خون و سکته مغزی و قلبی می شوند، را کاهش می دهد. اِس اَليل سيستين قابليت جذب بالاتري در دستگاه گوارش دارد و فواید آنتی اکسیدانی بیشتری نیز در مقایسه با آلیسین دارد. در حال حاضر فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش سیر سیاه دکتر بیز کرده اند که شما نیز می توانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. میتوان از سیر سیاه در غذاها با دستور العمل های گوناگون استفاده کرد، تا با اضافه کردن یک طعم و مزه جدید به میز غذای خود، سالم تر نیز بمانید.

سیر تازه به سیر سیاه، آنتی اکسیدان های موجود در آن افزایش پیدا میکنند و ترکیبات مهم و ناپایدار موجود سیر خام از جمله آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده ی آلیسین هستند نیز به موادی با خاصیت… اما اولین بار با ساخت دستگاه مخصوص این کار که به درستی عمل تخمیر را با حرارت (دمای 60 تا 77 درجه) و رطوبت مناسب برای تولید سیر سیاه انجام می داد در استان سمنان و شهر دامغان این محصول در کشور تولید شد و امروزه سیر سیاه ارزان با قیمتی مناسب به دست مصرف کنندگان می رسد. سیر سیاه یک غذای دارویی فوق العاده است؛ چند برابر سیر، برای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها مفید است و خواص درمانی زیادی دارد؛ اما بوی بد آن را ندارد و طعم شیرین و بافت نرمی دارد که به راحتی قابل خوردن است و باعث بوی بد دهان نمی شود! از سال ها قبل، مردم کشورهای شرق آسیا مانند کره و ژاپن از سیر سیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند و یکی از رازهای سلامتی خود را در مصرف این ماده بی نظیر و مقوی می دانستند. شاید اکثر شما تنها با سیر سفید آشنا هستید و برای اولین بار است که نام سیر سیاه را می شنوید ، سیر تیره رنگی که مثل سیر سفید خواص بسیاری برای سلامتی بدن دارد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سیر سیاه در قم لطفا از سایت ما دیدن کنید.