درمارولر به چه صورت استفاده میشود؟

درمارولر مزورولر (میکرونیدلینگ خانگی دستی) غلطکی است که روی سطح آن 540 عدد سوزن ظریف وجود دارد. طول سوزن های درمارولر: در قسمت های حساس و نازک پوست به طول سوزن های ۲۵ صدم تا ۷۵ صدم میلی متر احتیاج دارید ، در حالی که برای قسمت های عمیق تر و ضخیم تر جهت دست یافتن به نتایج عالی می بایست از سوزن های به طول ۱ میلی متر و یا بیشتر بهره بگیرید. سایان سنتر، بزرگترین کمپانی فروش لوازم برقی مراقبت از زیبایی و محصولات مصرفی در غرب کشور، مفتخر است که بهترین، جدید ترین و کارآمد ترین محصولات روز دنیا را با نازل ترین قیمت نسبت به رقبا در سطح کشورعرضه و توزیع می کند.

سپس درما رولر را به صورت افقی،عمودی و مورب حرکت داده تا زمانی که اثر درما رولر را روی پوست خود مشاهده کنید. اولین رول دستکاه روی پوست باید به صورت عمودی باشد که تقریبا 6 تا 8 بار انجام می گیرد و این کار را باید تا جایی انجام داد که کل پوست پوشش داده شود و زمانی که این کار به اتمام رسید، به نقطه شروع برمی گردیم و ابزار را روشن کرده و دوباره در جهت عمودی روی پوست می زنیم، فقط حتما این دستگاه را روی تمام قسمت های پوست بکشید و بعد زمانی که کل صورت را پوشش دادید، می توانید با آب کل صورت را بشویید و البته آبی که پزشک به شما می گوید و حتما اطمینان حاصل کنید که درمارولر دوباره ضد عفونی و پاکسازی شده باشد.

ابرازی ساده و در عین حال کاربردی است که برای ایجاد منافذ بسیار ریز بر روی صورت طراحی شده است.این دستگاه عملکردی کاملا مشابه دستگاه میکرونیدلینگ دارد. با این تفاوت که این ابزار یک نسخه خانگی است و به صورت شخصی قابل استفاده است.این دستگاه دارای سوزنهای بسیار ریز با ضخامت 0.5 تا 3 میلیمتر است که استفاده از آن باعث فعال سازی لایه بیرونی پوست شده و به کلاژن سازی بسیار کمک می کند اگر چه منافذ ایجاد شده توسط این دستگاه بسیار ریز هستند ولی به شیوه معجزه آسایی به جوانسازی پوست کمک می کند.این ابزار توانایی از بین بردن چین و چروک های روی پوست را دارد و همچنین به شادابی آن کمک می کند.

افرادی که هموفیلی بوده و از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپیرین استفاده می کنند. جای جوش یا اثر آن نیز در موارد مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و در برخی موارد مانند یک لکه سیاه و در برخی موارد مانند اثر سوختگی و یا حتی پس از بهبود کامل مانند یک فرو رفتگی کوچک بر روی گونه و صورت ممکن ضرر درمارولر است باقی بماند.