دستور العمل پیتزا مارگریتا با امضای سرآشپز جانیس تیفنباخ

اگر تیم Camille Styles را می شناسید، می دانید: ما شیفته پیتزا هستیم. از تاپینگ‌های شیرین (ما عاشق هلوهایمان هستیم) تا لقمه‌های خوش طعم (لطفاً از پیتزای پروشوتو عبور کنید)، وقتی نوبت به این غذای محبوب می‌رسد، چیزی برای همه وجود دارد. و اگرچه من خودم پیتزاهای زیادی درست کرده ام، اما هرگز نتوانستم پای های محله مورد علاقه ام را تکرار کنم. اما همه چیز تغییر کرده است، زیرا من نکات داخلی در مورد نحوه درست کردن پیتزای عالی از خود سرآشپز جانیس تیفنباخ دارم.

مونترال یکی از شهرهای مورد علاقه من است و هر بار که از آن بازدید می کنم، در برنامه سفرم زمانی را برای صرف غذا در رستوران جنیس، النا، برنامه ریزی می کنم. با کتاب آشپزی جدیدش، شراب پیتزا سالاد، جنیس و تیم النا مجموعه ارزشمند خود از غذاهای محبوب رستوران را به اشتراک می گذارند. در کنار پیتزا و پاستا، این کتاب به سالادهای مبتکرانه، ساندویچ مورتادلا که بوسه سرآشپز را تعریف می کند و دسرهایی که می خواهید فضایی را برای آن ها صرفه جویی کنید، اشاره می کند.

جانیس تیفنباخ راز پیتزای عالی را به اشتراک می گذارد

اما فراتر از دستور العمل ها، شراب پیتزا سالاد یک رویکرد دقیق اما قابل درک برای بالا بردن پیتزا در خانه ارائه می دهد. از انتخاب بهترین مواد تشکیل دهنده تا نکاتی در مورد کشش خمیر خود برای پوسته کراکر مانند، این را برای کامل کردن پیتزای خود به عنوان یک فروشگاه در نظر بگیرید. و امروز، شما پشت صحنه را از خود جانیس تیفنباخ دریافت می کنید. به خواندن ادامه دهید تا تمام جزئیات مربوط به درست کردن پیتزای نئوپلیتی مارگریتا را در خانه به دست آورید.

“ترجیح من برای یک رویکرد طبیعی به آشپزی است. غریزی، با احترام به سنت ها، اما میل به تازگی و حساسیت مدرن.»

فلسفه آشپزی و غذایی خود را چگونه توصیف می کنید؟ النا چه تأثیری بر منوی رستوران شما داشته است؟

ترجیح من رویکرد طبیعی به آشپزی است. غریزی، با احترام به سنت ها، اما میل به تازگی و حساسیت مدرن. من سعی می کنم از یک قانون سادگی و عملکرد پیروی کنم. هر ماده ای در ظرف باید به دلیلی وجود داشته باشد و به این هدف کمک کند که تا آنجا که ممکن است به ماده مشخص شده اجازه می دهد تا بدرخشد. در النا، ما سعی می کنیم بین احترام به سنت آشپزی ایتالیایی، اما با استفاده از بهترین مواد اولیه که نزدیک به خانه پیدا می کنیم، تعادلی پیدا کنیم.

چه چیزی پیتزای النا مارگریتا را خاص می کند؟

مارگریتای ما از بهترین موادی که می‌توانیم به صورت محلی پیدا کنیم استفاده می‌کند. ما از آرد آسیاب شده محلی (و نه وارداتی ایتالیایی)، گوجه فرنگی ارگانیک کالیفرنیا (بیانکو دی ناپولی!)، و موزارلا بوفالو کبک از یک تولید کننده محلی باورنکردنی (Macioccia) استفاده می کنیم. ریحان از یک سبزی‌کار محلی یا باغ خودمان است و روغن زیتون از دوستان ما در Pacina است.

یکی دیگر از مواردی که پیتزای ما را منحصر به فرد می کند این است که 100٪ به طور طبیعی خمیر شده است. علاوه بر یکپارچگی همه مواد دیگر، این واقعیت که این یک تخمیر طبیعی است، خمیر را بسیار خوشمزه تر و هضم آن را آسان تر می کند.

چه چیزی باعث می‌شود این دستور غذا به سراغ شما بروید؟

پیتزا مارگریتا یک پیتزای کلاسیک مستقیم است. برای بسیاری از مردم، من فکر می کنم این ایده آل افلاطونی است که یک پیتزا باید باشد. به شکلی بسیار اساسی ارضا می کند. ترکیبی از سس تند/شیرین، پنیر خامه ای و نمکی، و طیف وسیعی از بافت های خمیر از لطیف و مرطوب تا ترد و زغالی، آن را کاملا غیر قابل مقاومت می کند. این یکی از آن خوراکی هایی است که وقتی آن را می خورم مغزم برای لحظه ای خاموش می شود و اصلا نیازی به فکر کردن ندارم. من فقط از هر لقمه ای لذت می برم.

برای تهیه این پیتزا چه وسیله آشپزخانه ای را پیشنهاد می کنید؟

من به شدت توصیه می کنم برای یک اجاق پیتزا قابل حمل سرمایه گذاری کنید. ترجیح من Ooni برای طراحی باورنکردنی و مقرون به صرفه بودن نسبی آن است. اگر عاشق پیتزای سبک ناپلی هستید، هرگز از خرید یکی از این پیتزاها پشیمان نخواهید شد. استفاده از آن بسیار آسان است و یک پیتزای فوق العاده تولید می کند.

اما اگر آماده سرمایه‌گذاری روی اونی نیستید و همچنان می‌خواهید دست خود را در پیتزای خانگی ناپلی‌تان امتحان کنید، توصیه می‌کنم روی یک سنگ پیتزا سرمایه‌گذاری کنید. تکرار کاری که در رستوران در اجاق چوبی خود در یک اجاق معمولی انجام می دهیم سخت است، بنابراین من اغلب پیشنهاد می کنم با پیتزا آل تالیو شروع کنید. این خود را بسیار بیشتر به تنظیم اجاق های خانگی می دهد.

لایه برداری پیتزا نیز بسیار ضروری است و اصلاً گران نیست. یکی از مراحلی که اغلب پیتزاسازان مبتدی را اذیت می کند، انتقال پیتزای خام به فر است. یادگیری نحوه استفاده از پوسته پیتزا بازی را تغییر می دهد.

پیتزا مارگریتا فقط به تعداد انگشت شماری از مواد نیاز دارد. چه چیزی این دستور غذا را خاص می کند؟

وقتی صحبت از پیتزا می شود، کمتر، کاملاً بیشتر است. کمی محدودیت نتیجه می دهد و به چند ماده اجازه می دهد تا به روشی مستقیم تر با نتایج شگفت آور موثر تعامل کنند. سس، پنیر، روغن و ریحان به تنهایی خوب هستند. اما با هم، طنین انداز می شوند و بسیار بیشتر از مجموع اجزای خود می شوند. سرمایه گذاری کمی بیشتر روی گوجه فرنگی و پنیر مرغوب ارزشش را دارد.

برای تهیه پیتزا با کیفیت رستوران چه نکات و ترفندهایی را می توانید به اشتراک بگذارید؟

من به مبتدیان پیشنهاد می کنم دستور خمیر را دو بار در اولین باری که پیتزا درست می کنید، دو برابر کنید. به این ترتیب، در صورت خرابکاری نیازی به استرس زیادی ندارید. راز واقعی درست کردن پیتزای خوب تمرین است. پیتزاسازان حرفه ای به معنای واقعی کلمه هزاران ساعت را صرف یادگیری نحوه انجام حرکات ریز هنگام دست زدن به خمیر کرده اند. اما اساساً فقط یک توده خمیر با مقداری سس روی آن است، بنابراین اینقدر نترسید!

چند نکته را باید در نظر داشت:

  • خمیر را تا زمانی که برای استفاده آماده شوید، درپوش نگه دارید. قرار گرفتن در معرض هوا باعث ایجاد پوستی در سطح خمیر می شود که مطلوب نیست.
  • سطوح، خمیر و دستان خود را با کمی آرد بپاشید. این باعث می شود خمیر خیلی چسبنده نباشد و کمتر به پوسته یا پیشخوان بچسبد.
  • قبل از اینکه بخواهید با آن کار کنید، اجازه دهید خمیر کمی نرم شود. احتمال پارگی خمیر سرد بیشتر است. هر چه خمیر نرم تر و گرم تر باشد شل تر می شود. پس از آن، واقعاً لازم نیست کار زیادی برای کشش آن انجام دهید.

چه توصیه ای به کسی دارید که ممکن است با تهیه پیتزا در خانه ترسیده باشد؟

  1. دسته را دوبرابر کنید تا بتوانید با آنها سروکله بزنید. که استرس زیادی را از بین می برد.
  2. با خمیر al taglio شروع کنید. خمیر بسیار مرطوب تری است که در فر خانگی نتایج بهتری می دهد. همه دوست دارند با یک برد شروع کنند!
  3. پیتزای خود را با مواد اولیه پر نکنید. اضافه کردن بیش از حد خمیر را سنگین می کند و منجر به مشکلاتی مانند سوراخ در خمیر یا خمیر نیم پز می شود.

امیدوارید مردم هنگام تهیه دستور العمل های شما چه چیزی یاد بگیرند؟

من واقعا عاشق آشپزی برای مردم و خوشحال کردن مردم از طریق غذا هستم. امید من این است که مردم در کارهایی که ما در النا انجام می دهیم سهیم باشند و همین لذت و شادی را در خانه برایشان به ارمغان بیاورد. امیدوارم مردم از این کتاب به عنوان یک راهنما استفاده کنند و به آنها کمک کند تا ابزاری برای پختن غذاهایی که آنها را خوشحال می کند در اختیارشان بگذارد.

النا و شراب پیتزا قهوه را در اینستاگرام دنبال کنید و برای دریافت جانیس تیفن باخ به خواندن ادامه دهید.‘s دستور پخت این پیتزا مارگریتا

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

پیتزا مارگریتا معیار پیتزاهای خوب است و این دستور العمل ساده شما را برای موفقیت خانگی خوشمزه آماده می کند.


  • 1 توپ خمیر پیتزا ناپل
  • 1/4 فنجان کنسرو گوجه فرنگی خرد شده
  • 1 توپ (75 گرم یا حدود 1/2 فنجان) موزارلا بوفالو
  • 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر + بیشتر برای تکمیل
  • 68 برگ های ریحان تازه

  1. خمیر را کشیده و روی پوست پیتزا منتقل کنید.
  2. برای پخت در فر، توری را در یک سوم پایینی فر قرار دهید و توری بالای آن را بردارید. یک سنگ پیتزا را روی توری بکشید و فر را روی 500 درجه فارنهایت روشن کنید. قبل از پخت پیتزا اجازه دهید سنگ برای حداقل 1 ساعت گرم شود. (اگر سنگ پیتزا ندارید، می توانید پیتزا را مستقیماً روی یک ورقه پخت معکوس بدون گرم کردن آن بپزید.)
  3. گوجه فرنگی های خرد شده را در مرکز پیتزا ریخته و با پشت قاشق به آرامی سس را با حرکات دایره ای به سمت بیرون پخش کنید و 1 1/2 اینچ از خمیر بدون پوشش را در اطراف لبه ها برای پوسته بگذارید. مراقب باشید برای جلوگیری از آسیب رساندن به خمیر، فشار زیادی وارد نکنید.
  4. موزارلا را با دست بشکنید و به طور مساوی روی سس پخش کنید. پیتزا را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید.
  5. پوست آن را بردارید و با زاویه کمی داخل فر قرار دهید تا به پشت سنگ پیتزا برسید. پوست را کمی تکان دهید تا پیتزا شروع به لیز خوردن کند – باید به نظر برسد که پیتزا را از پشت سنگ به سمت جلو می‌کشید.
  6. پیتزا را به مدت 8 تا 10 دقیقه بپزید، تا زمانی که مرکز آن جا بیفتد و پوسته آن حباب‌های طلایی و تاول‌آلود خوبی را تشکیل دهد. هنگامی که از پخت پیتزا خود راضی شدید، با استفاده از پوست آن را از فر خارج کرده و روی توری خنک کننده قرار دهید. بگذارید 1 دقیقه استراحت کند.
  7. پیتزا را با روغن زیتون بیشتری بپاشید، به تخته برش یا تابه پیتزا منتقل کنید، برش دهید و چند برگ ریحان تازه را روی آن قرار دهید.
  • زمان آماده سازی: 30
  • زمان پخت: 10
  • دسته بندی: پیتزا

کلید واژه ها: پیتزا مارگاریتا

برگرفته از شراب پیتزا سالاد توسط جانیس تیفنباخ، استفانی مرسیه وویر، رایان گری و مارلی اسنیاتوفسکی. حق چاپ 2023 جانیس تیفنباخ، استفانی مرسیه ویر، رایان گری و مارلی اسنیاتوفسکی. عکس های Dominque Lafond. منتشر شده توسط Appetite توسط Random House، بخشی از Penguin Random House Canada Limited. با هماهنگی با ناشر تکثیر شده است. تمامی حقوق محفوظ است.